Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKleine 54 € dus.Gewoon body massage dan ga je meestal naar boven en laat zien dat je geil bent dan ziet zij dat ook en dan komt de rest wel. Het kan je wel 1 miljoen rupiah kosten als je haar wilt neuken.
Nee, er zit een pad waar je in kan voor. Naar restaurant dat tijdelijk gesloten is. Dat is waar je heen loopt.Is dat Hotel Kakiang's bungalow?
Ik ben wellicht heel naïef of te braaf, maar hoe toon je dit dan?Gewoon body massage dan ga je meestal naar boven en laat zien dat je geil bent dan ziet zij dat ook en dan komt de rest wel. Het kan je wel 1 miljoen rupiah kosten als je haar wilt neuken.
Je maakt dan zeker ook geen praatjes met de dames wanneer ze je masseren .Ik ben wellicht heel naïef of te braaf, maar hoe toon je dit dan?
Subtiel eens aanraken? Het gewoon vragen?
Ik ben momenteel in Bali, heb drie massages achter de rug (hotel, in een kamertje ergens achterin, en eentje dat er wat sjieker uitziet in zo'n salon waar de dames ook manicure en pedicure doen en in allemaal dezelfde pakjes zitten te wachten). Waar maak je dan het meeste kans?
Ik ben wellicht te verlegen en respectvol om hier zelf om te vragen, dus mij is het nog niet overkomen. Er is door geen enkele van de dames ook maar iets in die richting voorgesteld.
De massages waren wel telkens heel goed en daarmee ben ik al heel blij!
Ik ben er anderzijds wel eens benieuwd naar, gewoon een happy ending dan. Meer hoeft niet voor mij.
Kies de salons waar ze GEEN uniform dragen. Dit zijn over het algemeen de "nette" salons. Je kunt het ook al herkennen aan de manier waarop de meiden je aanspreken, gekleed zijn etc. Bij die "nette" salons is vaak een strikt beleid, de salons waar jij naar zoekt zijn gewoon een soort verkapte bordelen. Maak je geen zorgen daar loop je niet met een volle zak naar buiten.Ik ben wellicht heel naïef of te braaf, maar hoe toon je dit dan?
Subtiel eens aanraken? Het gewoon vragen?
Ik ben momenteel in Bali, heb drie massages achter de rug (hotel, in een kamertje ergens achterin, en eentje dat er wat sjieker uitziet in zo'n salon waar de dames ook manicure en pedicure doen en in allemaal dezelfde pakjes zitten te wachten). Waar maak je dan het meeste kans?
Ik ben wellicht te verlegen en respectvol om hier zelf om te vragen, dus mij is het nog niet overkomen. Er is door geen enkele van de dames ook maar iets in die richting voorgesteld.
De massages waren wel telkens heel goed en daarmee ben ik al heel blij!
Ik ben er anderzijds wel eens benieuwd naar, gewoon een happy ending dan. Meer hoeft niet voor mij.
Daar ben ik het 100% mee eens.de beste tips weet alleen een echte indo![]()