Recensie Inga, Leidschendam (voorheen Almere) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LPS

Stamgast
Forumpionier
837
05/07/21
890
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/9183806-inga
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Inga bezocht. Foto's waren wat korrelig en onscherp daardoor wat twijfel, maar het is 'gewoon' de dame van de iets opgeleukte foto's.
Goed bereikbare locatie met gratis en genoeg parkeren.
Onderstel is wat zwaarder dan dat de foto's doen vermoeden dus verwacht geen hele slanke dame. Wel alles stevig en strak, echte tieten die wel wat slapjes aanvoelen maar niets mis mee.
Hartstochtelijk zoenster, pijpt goed.
Binnenkort vertrekt ze naar het midden van het land.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb eigenlijk niet veel to te voegen aan de review van LPS. Haar Kinky ad was me al vaker opgevallen, met name de bos krullen en haar leuke gezicht. Afspraak via Whatsapp was vlot gemaakt. In werkelijkheid bleek ze inderdaad wat voller dan de foto's maar vond dat verder geen enkel probleem. Leuke dame vriendelijk en gelijk volop tongzoenen bij binnenkomst. Ze stelde een gezamenlijke douche voor, ook nooit verkeerd. Na de douche een leuk uurtje met haar doorgebracht. Lekker lang pijpen, met af een toe een lekkere deep troath poging. Lukte niet helemaal maar het pijpen was zeer aangenaam. Beffen liet haar niet onberoerd. Vervolgens lekker genomen in verschillende standjes en me daarna lekker klaar laten pijpen(zc). Zeker een aanrader met een goede prijs-kwaliteitverhouding!
 
Van het weekend ook bij Inga geweest in Leidschendam en bovenstaande komt goed overeen met mijn ervaring met haar.
Lieve vrouw die inderdaad bij binnenkomst begint met een lekkere welkomst tongzoen.
Mooie kop erop en ze is inderdaad wat voller maar moet voor mezelf zeggen dat ik met de wat vollere dames toch altijd goede seks heb.
Ze is lekker actief en ben goed aan mijn trekken gekomen.
Hygiëne prima in orde en je kan ook een leuk gesprek met haar hebben.
Zou zomaar kunnen dat ik nog eens bij haar langs ga.
 
Van het weekend ook bij Inga geweest in Leidschendam en bovenstaande komt goed overeen met mijn ervaring met haar.
Lieve vrouw die inderdaad bij binnenkomst begint met een lekkere welkomst tongzoen.
Mooie kop erop en ze is inderdaad wat voller maar moet voor mezelf zeggen dat ik met de wat vollere dames toch altijd goede seks heb.
Ze is lekker actief en ben goed aan mijn trekken gekomen.
Hygiëne prima in orde en je kan ook een leuk gesprek met haar hebben.
Zou zomaar kunnen dat ik nog eens bij haar langs ga.
Heb haar ook bezocht. Leuke kop . Iets voller maar hou wel van beetje curvy. Heel lief en zorgzaam . Pijpt erg lekker en geniet er zelf ook van . Hele fijne en lekkere ervaring. Aanrader
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nootdorp/9183806-inga
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Flinke tegenvaller dit. Op basis van de eerdere recensies en foto's had ik er veel meer van verwacht. Zag wel aankomen dat de foto's inmiddels wat verouderd zouden zijn, maar ik ga doorgaans ook vooral voor inzet en passie ipv pure looks.

Dame ontving in een prima anonieme flat in Nootdorp, goed te parkeren. Het feit dat ze de deur open deed op haar slippers, zonder make-up en in haar kloffie, was al wat teleurstellend. Weliswaar een welkomstgroet, maar deze kwam weinig spontaan over en zonder tong helaas. Even douchen en daarna naar de slaapkamer.
Op basis van het tijdstip zou ik niet verwachten dat ze al moe was, veel mensen konden er niet voor mij aan de beurt geweest zijn. Desondanks maakte ze een futloze indruk en was het zoenen plichtmatig en bleef het tongloos. Het pijpen was ok, al bleef ook hier de echte inzet achterwege. Af en toe iets van een glimlach, meer zat er niet in.

Vervolgens zelf het initiatief maar genomen en tot neuken overgegaan. Pas toen vielen haar borsten op. Die hebben toch wel echt hun beste tijd gehad helaas, echte theezakjes. Altijd hard om te moeten constateren, maar ja we zitten nu eenmaal op een forum dat daar voor gemaakt is. Ze liet zich vervolgens wel gewillig neuken en leek daar wel plezier in te hebben. Ik heb haar snel op haar buik gedraaid en op die manier echt nog wel even kunnen genieten samen.
Na het klaarkomen viel het helaas ook weer snel stil. Erg mijn best gedaan om een praatje te maken, ze kan prima Engels, maar er kwam gewoon niets uit. Omdat er verder ook geen initiatief werd genomen maar weer gaan douchen en ruim voor het einde van de tijd de benen genomen. Al met al gewoon teleurstellend en zeker teveel betaald.
 
Flinke tegenvaller dit. Op basis van de eerdere recensies en foto's had ik er veel meer van verwacht. Zag wel aankomen dat de foto's inmiddels wat verouderd zouden zijn, maar ik ga doorgaans ook vooral voor inzet en passie ipv pure looks.

Dame ontving in een prima anonieme flat in Nootdorp, goed te parkeren. Het feit dat ze de deur open deed op haar slippers, zonder make-up en in haar kloffie, was al wat teleurstellend. Weliswaar een welkomstgroet, maar deze kwam weinig spontaan over en zonder tong helaas. Even douchen en daarna naar de slaapkamer.
Op basis van het tijdstip zou ik niet verwachten dat ze al moe was, veel mensen konden er niet voor mij aan de beurt geweest zijn. Desondanks maakte ze een futloze indruk en was het zoenen plichtmatig en bleef het tongloos. Het pijpen was ok, al bleef ook hier de echte inzet achterwege. Af en toe iets van een glimlach, meer zat er niet in.

Vervolgens zelf het initiatief maar genomen en tot neuken overgegaan. Pas toen vielen haar borsten op. Die hebben toch wel echt hun beste tijd gehad helaas, echte theezakjes. Altijd hard om te moeten constateren, maar ja we zitten nu eenmaal op een forum dat daar voor gemaakt is. Ze liet zich vervolgens wel gewillig neuken en leek daar wel plezier in te hebben. Ik heb haar snel op haar buik gedraaid en op die manier echt nog wel even kunnen genieten samen.
Na het klaarkomen viel het helaas ook weer snel stil. Erg mijn best gedaan om een praatje te maken, ze kan prima Engels, maar er kwam gewoon niets uit. Omdat er verder ook geen initiatief werd genomen maar weer gaan douchen en ruim voor het einde van de tijd de benen genomen. Al met al gewoon teleurstellend en zeker teveel betaald.
Balen man. Ze stond zeker op m'n lijstje maar was hier wel een beetje bang voor, thanks voor de waarschuwing!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan