Recensie Inna, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnnny

Wandelaar
68
23/07/22
41
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/inna-289
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Supercorrect, lief en sexy meisje. Foto's zijn 100% echt en recent.
Advertentie lijkt te mooi om waar te zijn maar is dat dus niet.
Ontvangt in de buurt van het Astridplein.

Bij het binnenkomen stak ze haar wang uit, kussen op de mond laat staan tongzoenen zit er dus niet in. Ze spreekt perfect Engels en Duits.
Ze legt propere lakens op het bed en doet het condoom aan met haar mond. Pijpen was met condoom en dus niet uitzonderlijk maar wel goed.
Drie standjes gedaan. Ze is superstrak, zowel haar lichaam als het poesje, in die mate zelfs dat het goed mikken was. Ze neemt je lul vast en schuift hem erin.
On top is het een prachtig zicht. Haar borsten zijn goed stevig en haar gezicht is helemaal zoals op de foto's. Denk dat dit ook haar favoriete standje is, want ze stelde zelf voor om daarmee te beginnen. Missio stak ze een been in de lucht zodat je goed diep kan stoten. Ze is zo strak dat het niet gemakkelijk is om binnen te raken.
In doggy nam ze meteen mijn ballen vast en stoot ze zelf goed mee. De geluidseffecten die ze maakt waren gevarieerd en opwindend. Spreekt voor zich dat ik de 30m zelfs niet heb uitgehouden. Het is een waar plezier om haar kont tegen je te zien klotsen terwijl haar poesje je leegzuigt.

Als de business goed is blijft ze hier zegt ze, anders reist ze verder. Hoop dus dat ze veel klanten mag ontvangen zodat ik snel nog eens terug kan gaan.
 
Laatst bewerkt:
Kloppen haar fotos? Op WA is haar profielfoto iemand anders voor de eifeltoren; kan een vriendin zijn natuurlijk
indien echt en ze blijft even ga ik ze zeker bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan