Recensie Inna, Kerkrade 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 4665

Vaste klant
141
05/11/21
98
2
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ik-wacht-op-je-om-over-mij-te-vertellen-whatsapp_7208565
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent bij Inna geweest.
Contact via whatsapp was goed en kon meteen terecht.

Bij aankomst was ze meteen aardig,
Na de betaling begon ze met een massage die goed was, je voelde haar kutje over je benen glijden.
Toen vroeg ze of ik haar wilde masseren, prima waarom niet.

Masseren liep al snel uit naar beffen natuurlijk want ik was geil.
Kutje was goed nat en haar kontgaatje mocht ik ook likken, na een tijde kwam ze ook klaar, ze leek zich daarvoor te schamen.. uiteraard geen idee of het echt was maarja.
Daarna was het haar beurt en begon ze mij te pijpen zonder condoom.. zoals ik al zei ik was geil.. en haar pijpkunsten voelden fantastisch aan.
Ik vroeg haar nog rustig aan te doen maar het was al te laat en ik spoot alles in haar mond (dit ging ze wel uitspugen).

Toen nog even gepraat. Ze was een beetje raar en druk.. maar ik kon wel om haar lachen en zij ook om mij haha.
Ik had ook nog wel willen proberen om te neuken maar niet genoeg tijd meer..

Qua lichaam is ze niet echt mijn type maar ze weet wel wat ze moet doen
 
Een hele lange tijd ook eens met Inna afgesproken in Kerkrade. Ze is een hele lieve dame en heerlijk slank. Ze kan echt heel erotisch een body to body massage uitvoeren waardoor je hoofd op hol slaat, vooral als ze begint te pussy sliden. Heerlijk!

Binnenkort maar eens kijken of ik weer een afspraak kan maken.
 
Inna ook ooit op bezoek gehad, al ff geleden.
Leuke en geile date, het vervolg echter bij haar was wat minder, had blijkbaar meerdere afspraken dus beloofde uurtje werd een half uur, niet aan mij besteed, ben niet van de vluggertjes. :cautious:

Voor mij reden genoeg om het erbij te laten. 🤫
 
1x ontmoet en was goed te doen. Echter, de prijslijst die ze nu hanteert halen alle geile zin weg. Kussen kost extra, pijpen zonder normaal, pijpen zonder diep, extra standjes en weet ik wat allemaal. Maak gewoon 1 prijs, dit is alles behalve spontaan. Is geen kruidvat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan