WHEM Inna

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Echt meisje van de fotos, ziet er best lekker en geil uit in het echt. Begint heel aardig en beleeft....... tot je betaald hebt. Dan krijg je de absolute minimale service. Pijpen hoog uit een minuut en de andere twee minuten moet je twee keer vragen. Ze probeert je zo snel mogelijk weg te werken. Ik heb echt ruzie met haar gehad. Absolute totale bagger service. Van alle meisjes waar ik tot nu toe geweest ben de grootste afrader. Ik heb haar in Den Haag in het strijkijzer bezocht in een prachtig apartement, dat appartement zie je op de fotos. Ze maakt dubbele afspraken...... niks maar dan ook niks van haar kun je vertrouwen.
Ik persoonlijk ga naar de dvp om te naaien en niet om genaaid te worden. Als je zo dom bent haar te bezoeken omdat ze er, toegegeven, lekker uitziet, gaan dan absoluut niet voor een uur.
Er waren op hookers inderdaad ook recensies over haar, en die waren in lijn met wat ik zojuist geschreven heb.
 

Ik kwam haar weer tegen in amsterdam. NIeuwe advertentie link
Blijf ver weg bij deze, tenzij je van heel kort pijpen, slechte service en veel gezeur houd
probeer overigens eens die video call te regelen, dat is al de eerste leugen
Ze is overigens wel echt lekker, als de service goed was, dan was ze top geweest
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan