Algemeen Instituut René, Eke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag langs geweest en Valerie deed de deur open, spijtig genoeg was ze niet vrij. Maar ga toch zo snel mogelijk mijn agenda eens bekijken voor eens goeie massage bij haar in te plannen. Wat een knappe dame. 😍
 
Volgens de website liever op voorhand contacteren.

Moet ik een afspraak maken?

Ja, je moet een afspraak maken. Zo kunnen de dames ervoor zorgen dat ze klaar zijn tegen dat je komt.
Vroeger deden wij nog aan vrije binnenkomst. Maar tijdens de pandemie merkten we hoe leuk het was om op afspraak te werken.
 
Laatst bewerkt:
In het weekend gesloten, in de week best bellen voor te horen wie er is. Kan ook op "den bots" als er een dame beschikbaar is.
Niet iedereen is altijd aanwezig, dus als je een specifieke keuze hebt vooraf afspreken
 
Vraagje @ Lisa: je nieuwe avatar suggereert dat je nu ook op ladders kruipt (excuseer de uitdrukking, niet dubbelzinnig bedoeld :sneaky: ) Ga je bouwvakker worden? Ben architect en heb connecties; wellicht kan ik je helpen :cool:

En zeg nu please niet dat je hiermee en verwijzing maakt naar "stairway to heaven" van Led Zeppelin. In 1971 was je nog niet geboren ...
 
Laatst bewerkt:
Vraagje @ Lisa: je nieuwe avatar suggereert dat je nu ook op ladders kruipt (excuseer de uitdrukking, niet dubbelzinnig bedoeld :sneaky: ) Ga je bouwvakker worden? Ben architect en heb connecties; wellicht kan ik je helpen :cool:
Als veiligheidskundige... moet ik haar helaas (dringend!) adviseren andere schoenen te dragen... alvorens ladders te beklimmen! Daar komen vast ongelukken van!

In bed daarentegen... zijn die stiletto's prima! Haha!
 
Als veiligheidskundige... moet ik haar helaas (dringend!) adviseren andere schoenen te dragen... alvorens ladders te beklimmen! Daar komen vast ongelukken van!

In bed daarentegen... zijn die stiletto's prima! Haha!
Marco, als veiligheidsdeskundige moet je toch ook zien dat Lisa geen veiligheids handschoenen draagt. Stiletto's in bed kan ik nog begrijpen....

Ik zie het echt niet zitten om een blow job met dat soort handschoenen te krijgen, maar wellicht kan je me tegen spreken wat dat betreft :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan