Algemeen Instituut René, Eke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar doe ik nog graag een schepje bij.

Naomi, maar effen (ik denk vorig jaar) aan boord, maar wat een eerste date met haar.

Heeft het jammer genoeg niet lang vol gehouden, en wellicht terug in de Oostendse schoenenbusiness.
 
//Mod edit, nee, voor vermelden van privé info :) Deze info is niet relevant in dit topic.
Graag geen privé gegevens van (ex) dames delen, deze wordt sowieso verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog iemand die Erika mist?
Was echt de perfecte vrouw, wat een overgave en mooie verschijning.
Nooit nog een date gehad met iemand die dezelfde warme uitstraling had.
Ja Erika was echt een van de beste die ik al gehad heb. Mooie borsten en kon ook als ge beste pijpen en tongzoenen. Lisa, Lotte en en Valentina waren ook goeie dames daar zou ze zeker wel eens willen terugzien alle 4.
Maar binnenkort zal ik bij amber gaan om ze eens te ontmoeten
 
Ik heb vandaag op vrijdag paar keer gebelt naar deze zaak voor lori ik heb gezien dat ze daar nog maar recent is via redlights en gemeente eke intoetsen dan zie je haar foto's van in instituut rene maar ik heb 3 keren gebelt naar de zaak maar telkens niemand die opnam kan er mij iemand daar antwoord op geven ik heb daar vroeger veel geweest voor fleur lisa yentel amber toen had ik altijd antwoord van hun gekregen maar nu niks van antwoord
 
Ik heb vandaag op vrijdag paar keer gebelt naar deze zaak voor lori ik heb gezien dat ze daar nog maar recent is via redlights en gemeente eke intoetsen dan zie je haar foto's van in instituut rene maar ik heb 3 keren gebelt naar de zaak maar telkens niemand die opnam kan er mij iemand daar antwoord op geven ik heb daar vroeger veel geweest voor fleur lisa yentel amber toen had ik altijd antwoord van hun gekregen maar nu niks van antwoord
Ik heb ook ooit een paar keer moeten bellen vooraleer ik iemand aan de lijn kreeg. Was door omstandigheden. Blijven proberen! Het huis en de dames zijn het waard!
 
Ik heb maandag 23januari bij lori geweest en het is echt een schatje ook zeker een aanrader ze was superlief en meegaant en alles was goed twas een nieuw meisje maar ze deed het ontzettend goed doggystyle was zalig en tongzoenen super goed
 
De nieuwe website van Instituut René is er eindelijk! https://www.instituutrene.be/
Als er nog schoonheidsfoutjes zijn waar ik heb overgekeken mag je het zeker laten weten. ☺️
Heel mooie site maar de prijzen vind ik er niet op terug of heb ik er over gekeken.
Maar heel mooie site dat mag zeker gezegd worden.
Hopelijk is de service van zelfde waarde.
Maar dat denk ik wel uit ervaring vroeger (fleur).
 
Heel mooie site maar de prijzen vind ik er niet op terug of heb ik er over gekeken.
Maar heel mooie site dat mag zeker gezegd worden.
Hopelijk is de service van zelfde waarde.
Maar dat denk ik wel uit ervaring vroeger (fleur).
Iedereen heeft zijn eigen prijzen en mogelijkheden. Vandaar dat je kan doorklikken naar Redlights.
Maar misschien toch eens een deeltje maken waar de prijzen ook opstaan!
 
De prijzen staan (voor de meeste dames) op RL, en ... ik zie dat Lisa rapper kan typen dan ik.

Ok, muggenziften over schoonheidsfoutjes dan maar. Wanneer ik bij Valerie en Lori op de foto's klik, dan komt er in 't groot de naam van de image op het scherm. Edit: 't is precies al verbeterd. (y)
 
Laatst bewerkt:
De prijzen staan (voor de meeste dames) op RL, en ... ik zie dat Lisa rapper kan typen dan ik.

Ok, muggenziften over schoonheidsfoutjes dan maar. Wanneer ik bij Valerie en Lori op de foto's klik, dan komt er in 't groot de naam van de image op het scherm. Bij de andere dames geen probleem.
Bekijk bijlage 91329
Op de phone is dat dan zoals dit:
Bekijk bijlage 91331
Normaal gezien is dit nu aangepast ☺️ Dankjewel!
 
Mooie site en overzichtelijk. Prima gedaan. Wel zie ik dat de pagina's kamerverhuur en hulp bij sekswerk blanco zijn. Ik weet niet of dit nog work in progress is?
Nog work in progress. K vind de puf even niet. Maar de beheerder van de vorige website was me voor en opeens was alles online. Even crisis management. Ma bon, is nog oké 😇
 
Ok, als de web designer dan toch aanwezig is: op de smartphone zie ik de volledige invitatie voor het verjaardagsevenement (met datum en uren en zo), maar op de PC staat maar een stuk van de images, zonder de praktische info:
1676906871528.png
 
Ok, als de web designer dan toch aanwezig is: op de smartphone zie ik de volledige invitatie voor het verjaardagsevenement (met datum en uren en zo), maar op de PC staat maar een stuk van de images, zonder de praktische info:
Bekijk bijlage 91335
Ook aangepast! Ik had geen idee dat het er zo opkwam. Normaal moet het nu in orde zijn. Nog eens bedankt.
Normaal is er een toffe taal nazi bezig in mijn DM's. Dus dat gaat ook 100 keer nagekeken worden. Bedankt allemaal 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan