Algemeen Instituut René, Eke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik volg inderdaad in alle stilte. Er word hier vaak uit gehaald naar forumleden en dvp'ers. Daarom dat ik zo weinig reageer. Geen zin om m'n standpunten iedere keer te verdedigen
Kan ik mij volledig in vinden @Kabouterventje ben hier ook al terecht gewezen door enige oudgediende omdat ik te veel Respect heb voor DVP's

Ik daag je uit!
Als hij zo bij je aankomt Lisa wil ik een foto😂

Jaloers op wat? Het is nu niet dat een budget van 160 euro voor een wip onmogelijk is voor de gemiddelde man.
Iedereen die er nood aan heeft kan gerust in no time 160 euro bij elkaar sprokkelen.
Dan ben ik meer jaloers op kerels die een dame mee op reis kunnen nemen aan 10000 euro per week alsof het kleingeld is.
Wees maar zeker dat ze jaloers zijn , mijn twee boezemvrienden waar ik regelmatig mee op stap ga , de ene getrouwd en de andere in een serieuze relatie weten dat ik enige tijd na de dood van mijn echtgenote wandelaar geworden ben en ze vragen elke keer hoe het met me gaat , mijn echtgenote is niet te vervangen maar ik vertel hen dan heb een leuk afspraakje gehad , hun reactie , allee jong die is jonger dan je dochters , ja zeker en lekker ze en zo lief je ziet zo aan hun ogen dat ze stikjaloers zijn , ze beginnen net niet te kwijlen.
 
Laatst bewerkt:
Kan ik mij volledig in vinden @Kabouterventje ben hier ook al terecht gewezen door enige oudgediende omdat ik te veel Respect heb voor DVP's
Kan ik mij volledig in vinden @Kabouterventje ben hier ook al terecht gewezen door enige oudgediende omdat ik te veel Respect heb voor DVP's
.
Als ik zie wat Lisa soms te verduren krijgt van kortzichtige reacties moet ik soms echt op m'n tanden bijten. Maar ze weet goed waar ze mee bezig is en ik laat haar in alle vrijheid. Ik zie/hoor wat er soms privé binnen komt en dan stel ik me soms echt vragen in hoeverre de mensen nog respectvol/verdraagzaam zijn ten opzichte van elkaar. Ze kan het wel allemaal plaatsen maar eigenlijk zou dat niet nodig mogen zijn.
 
Omdat Lisa in een commentaar ooit haar mening verkondigde over 'oude' mannen die haar vader konden zijn...
Dat is waar ik weet dat Lisa geen mannen ontvangst van 60+ , maar ik ben net 50 en mijn dochters zijn 30 en 28 en zelf al mamma we waren er vroeg bij en mijn dochters ook en het is niet altijd gemakkelijk om al zo jong kinderen te hebben maar ik heb daar zeker geen spijt van en nu zeker niet ik kan uren aan een stuk ravotten met mijn kleinkinderen zonder problemen 60+ of 70+ grootouders hebben daar soms al wat meer problemen mee.
 
Als de 69 voor zijn geboortejaar staat, wordt hij dit jaar 54, en Lisa accepteert klanten tot 60
Identiteitskaart laten zien? Ik bedoel, hoe controleer je dat? Ik ben zelf 45 maar ze schatten mij eind 30. mijn vader is 70 en die schatten ze net 60. Ik denk dat ze eerder bedoeld qua uiterlijk en vibe dan puur qua leeftijd maar dat zal de dame in kwestie beter kunnen verduidelijken .
 
Jongens mag ik eens even met rust gelaten worden 😅! Net een operatie achter de rug. Wat @Marco bedoelde is dat ik het standje 69 niet graag doe. Maar dat is hier verkeerd ontvangen.

Verder staat mijn leeftijd limiet op 60. Voor die limiet had ik een paar leuke afspraakjes met @Rud19. Ik had hem al vaker gezien als ik gerant was. Na hem dacht ik de limiet op te heffen tot er weer paar creeps dit verpest hebben.

Soms maak ik nog eens een uitzondering als de presentatie van de heer mij aanspreekt. Maar dat was de laatste keren ook weer tegen gevallen. Dus ik bedank de volgende keren ☺️.
Onze levens verschillen teveel.
 
Publiciteit !
Inderdaad, onbetaalbare reclame, normaal pakken geld voor 30 seconden reclame, nu meerdere malen 30 minuten op televisie. Bovendien vond ik het best nog goede televisie. Lisa kwam temperamentvol, open en natuurlijk in beeld. Beter dan de gemiddelde acteur van thuis en/of familie.

Gilles De Coster had vorig jaar ook een praatprogramma met dvp. Was trouwens ook interessant.

Het klopt natuurlijk wel dat het 'discrete' aan het huis nu 'ten grabbel' wordt gegooid, en wellicht gaan de prijzen binnenkort omhoog.
 
Beste uitbater,
Ik heb onlangs een bezoek gebracht aan jullie, maar ben daar helemaal niet tevreden over. Ik had zeer lovende berichten gelezen over Yentl en dacht deze dame te bezoeken.
Telefonisch werd mij medegedeeld dat de prijs kon evolueren van 90 / 120 / tot 150 euro voor een uur(=150) en dat ik op voorhand moest reserveren.
Gezien de lovende recenties van Yentl, koos ik voor haar, zonder haar te hebben gezien.
De deur werd geopend door een arbeider, met een gordel om met hamer, tang etc. die mij teken deed naar de living te gaan.
Een jonge dame vroeg of ik gereserveerd had. Ja natuurlijk, anders was ik toch niet binnen gekomen he. En…. voor wie kom jij? Voor Yentl dus.
Voor hoelang? Voor een uurtje, voor 150 euro. Ja, dat is nu 175 euro hoor want de prijzen zijn aangepast. AMAAI!!!!!
Ik had reeds goesting om terug te vertrekken maar dacht; ik ben nu toch zo ver gekomen, ik zal Yentl toch maar eens proberen en betaalde de 175 euro.
Vervolgens werd ik zowat 10 a 15 minuten alleen gelaten, zonder boe of ba. Tot, na een kwart uur, Yentl eraan kwam. Met nog natte haren.
Ze bleek een klein nogal dik dametje met dus een redelijk dik achterste, dikke billen en borsten en een eerste Michelin bandje boven de heupen.
Wegwezen was mijn eerste gedacht maar toch hield ik mij in. Deze dame bleek helemaal niet op de foto's van haar, maar ja…. Fotoshop weet je.
O.K. nar boven dan maar. Het was toen 5 voor half drie!
Uitgekleed en gewassen en op bed. Haar talenten waren redelijk goed, behalve het pijpwerk, dat kon VEEEEEL beter.
Na zowat 20 minuten, alle neukwerk achter de rug, naar de badkamer. Maar o wee, die bleek bezet. Wachten dus, nog eens 5 minuten vooraleer we de badkamer in konden.
Na een douche terug naar de kamer en terug op bed. Ik dacht reeds aan de tweede 'beurt' maar…..klop klop op de deur. Blijkbaar was onze tijd opgebruikt volgens Yentl. Ik wees er haar op dat er slechts 40 minuten (VEERTIG MINUTEN) waren verstreken sedert onze kennismaking beneden en ik voor een vol uur had betaald. Maar …. Niets te doen: ik moest weg.
Dus: ik ben zeeeeeer mistevreden over Inst. RENE en zal zeker geen positieve referenties geven.
Voorstel: de klanten laten kiezen TER PLAATSE zodat de dames worden gezien. De prijzen JUIST mededelen aan de klanten telefonisch. De klanten niet alleen laten in de living (voor piet snot?) en ten laatste: de capaciteiten van de dames JUIST weergeven, zodat er geen ergernis kan ontstaan.
Misschien, heel misschien zien jullie mij weer; indien u mijn negatieve belevenis wil goemaken door bvb een UUR AAN 100 euro wil teruggeven aan mij.
Dank bij voorbaat!!!!!!
 
Gezien de lovende recenties van Yentl, koos ik voor haar, zonder haar te hebben gezien.

ik ben nu toch zo ver gekomen, ik zal Yentl toch maar eens proberen en betaalde

Wegwezen was mijn eerste gedacht

Misschien, heel misschien zien jullie mij weer;
Het zou me sterk verwonderen dat ze erop zitten wachten om jou weer te zien...je doet niet de moeite om foto's van Yentel te bekijken, verwacht dan dat ze aan jou ideaalbeeld voldoet, en gedraagt je waarschijnlijk als een ongelikte beer...dat doe je in elk geval hier....oh je hebt 5 minuten moeten wachten tot de badkamer beschikbaar was...hoe ga je dat trauma ooit te boven komen?
Ik heb met Yentel te doen...
En recensie schrijf je met een 's'...
 
Beste uitbater,
Ik heb onlangs een bezoek gebracht aan jullie, maar ben daar helemaal niet tevreden over. Ik had zeer lovende berichten gelezen over Yentl en dacht deze dame te bezoeken.
Telefonisch werd mij medegedeeld dat de prijs kon evolueren van 90 / 120 / tot 150 euro voor een uur(=150) en dat ik op voorhand moest reserveren.
Gezien de lovende recenties van Yentl, koos ik voor haar, zonder haar te hebben gezien.
De deur werd geopend door een arbeider, met een gordel om met hamer, tang etc. die mij teken deed naar de living te gaan.
Een jonge dame vroeg of ik gereserveerd had. Ja natuurlijk, anders was ik toch niet binnen gekomen he. En…. voor wie kom jij? Voor Yentl dus.
Voor hoelang? Voor een uurtje, voor 150 euro. Ja, dat is nu 175 euro hoor want de prijzen zijn aangepast. AMAAI!!!!!
Ik had reeds goesting om terug te vertrekken maar dacht; ik ben nu toch zo ver gekomen, ik zal Yentl toch maar eens proberen en betaalde de 175 euro.
Vervolgens werd ik zowat 10 a 15 minuten alleen gelaten, zonder boe of ba. Tot, na een kwart uur, Yentl eraan kwam. Met nog natte haren.
Ze bleek een klein nogal dik dametje met dus een redelijk dik achterste, dikke billen en borsten en een eerste Michelin bandje boven de heupen.
Wegwezen was mijn eerste gedacht maar toch hield ik mij in. Deze dame bleek helemaal niet op de foto's van haar, maar ja…. Fotoshop weet je.
O.K. nar boven dan maar. Het was toen 5 voor half drie!
Uitgekleed en gewassen en op bed. Haar talenten waren redelijk goed, behalve het pijpwerk, dat kon VEEEEEL beter.
Na zowat 20 minuten, alle neukwerk achter de rug, naar de badkamer. Maar o wee, die bleek bezet. Wachten dus, nog eens 5 minuten vooraleer we de badkamer in konden.
Na een douche terug naar de kamer en terug op bed. Ik dacht reeds aan de tweede 'beurt' maar…..klop klop op de deur. Blijkbaar was onze tijd opgebruikt volgens Yentl. Ik wees er haar op dat er slechts 40 minuten (VEERTIG MINUTEN) waren verstreken sedert onze kennismaking beneden en ik voor een vol uur had betaald. Maar …. Niets te doen: ik moest weg.
Dus: ik ben zeeeeeer mistevreden over Inst. RENE en zal zeker geen positieve referenties geven.
Voorstel: de klanten laten kiezen TER PLAATSE zodat de dames worden gezien. De prijzen JUIST mededelen aan de klanten telefonisch. De klanten niet alleen laten in de living (voor piet snot?) en ten laatste: de capaciteiten van de dames JUIST weergeven, zodat er geen ergernis kan ontstaan.
Misschien, heel misschien zien jullie mij weer; indien u mijn negatieve belevenis wil goemaken door bvb een UUR AAN 100 euro wil teruggeven aan mij.
Dank bij voorbaat!!!!!!
Beste,

Ik zou hier graag toch een en ander willen verduidelijken. Yentel haar tarieven zijn sinds januari reeds veranderd en dit word ook zo aan de telefoon gecommuniceerd. Daarom dat we steeds vragen met wie u een afspraak wil. Mogelijks slaat u het standaard tarief vanop de site door elkaar met haar tarieven.
De "arbeider" was ik dus, spijtig dat u niet kan appreciëren dat ik de deur open doe ipv de gerante omdat ik in de kamer beneden bezig was deze opnieuw in te richten en zodoende dus sneller bij de deur was. Daar heb ik anders nog nooit geen klachten van gekregen.
De gerante heeft jou dan verder geholpen en het is meer dan normaal dat u nogmaals gevraagd word of u een afspraak heeft, want er zijn nog veel klanten van voor corona die vrijblijvend komen. Dat doen we niet meer omdat het voor iedereen makkelijker is. De dames zijn op de hoogte en de klant weet tenminste dat hij er niet voor niets staat.
Nu, tot zover ben ik het niet eens met je.
Echter, ik ben er me terdege van bewust dat Yentel zich niet steeds van haar meest correcte kan laat zien ifv de tijd en afspraak uur. Daar hebben we al verschillende keren op gehamerd en het spijt me ten zeerste dat u daar de dupe van bent. Echter, omdat u reeds enkele weken wachtte om hier beklag rond te maken kunnen we u hier niet meer mee verder helpen. Had u na de afspraak de gerante aangesproken, Lisa of mezelf, dan hadden we dit graag uit geklaard. Dit is wat ze noemen vijgen na Pasen...

Over Yentel haar uiterlijk zou ik het ook graag hebben. Ook daar ben ik het met je eens dat haar kapsel soms nog nat is. Ook daar hebben we reeds verscheidene malen op aangedrongen. Hier ook weer, spreek ons aan. Dit telt trouwens voor iedere klant. We staan open voor communicatie maar geen maand na de feiten.
Anderzijds, diegene die haar beter kennen en haar volgen op de socials, redlights en website weten dat er geen photoshop op haar lichaam word toegepast. Net omdat zij zo een specifiek model heeft.

Dit gezegd zijnde,
groet ik u

Luc
Instituut Rene
 
Laatst bewerkt:
Als ik zo alles lees van reacties, heb ik echt wel het gevoel dat jullie serieus en oprecht bezig zijn! Heel belangrijk. Ook de info mbt de aflevering van onzen Alloo had me nieuwsgierig gemaakt en heb ik dan ook laatst bekeken. Top huiselijke sfeer! Mooi!. Jammer dat Valerie haar kamer er niet bij was..... Zij staat al geruime tijd op m'n "most wanted - list" :) ..... Ik ben echter een "voetjesman" maar dat zou ook geen probleem mogen zijn (per mail toch zo bevestigd gekregen)...... Maar dan wil ik die ook niet teleurstellen dat ik "maar" dat wil..... Velen denken daar nog het hunne van.... pffff..... She looks so damn hot.... Die beide foto's voor het raam..... o_O🤪🤩🔥..... btw, die schoenen mogen uit, liefst proper puur natuur :love:
 
Ik krijg de indruk dat het 'hoge-bomen-vangen-veel-wind'-principe hier van toepassing is.

Na de mega-publiciteit via Luc Alloo voelen blijkbaar velen zich geroepen tot het geven van negatieve commentaar.

Het concept bij René - elke (zelfstandige) medewerker heeft zijn eigen agenda en kamer, is zeer verschillend met het management in de meeste andere zaken, waar men veelal de focus legt op omzet maximalisatie.

Ik ken het huis, ik heb nog nooit afgesproken met Yentl (en heb ook geen plannen), maar weet ondertussen al dat ze regelmatig in de knoop ligt met haar haar (en dat als een gediplomeerde kapster).

Tot op heden kom ik ,nog steeds tot de conclusie dat het 'concept' Instituut René - waarbij de medewerkers een grote vorm van autonomie, vrijheid maar ook verantwoordelijkheid hebben - nog steeds één ster meer verdient dan om het even welke andere tent die ik ken.

Fleur (indertijd), Naomi (te kort in de zaak om ze meermaals te kunnen bezoeken) en Amber zijn toppers voor mij.
Over de kamers, de badkamer en het onthaal heb ik nauwelijks opmerkingen te maken.

Het 'discrete' karakter van het huis is natuurlijk weg na de Luc-Alloo reportage, en de toekomst zal uitwijzen of die extra publiciteit - met mogelijks een nieuw cliënteel, een verrijking zal zijn voor het huis.

Gelet op het bovenstaande (verlies aan discrete karakter), wordt het parkeren wel een 'vervelende', zeker gelet op de activiteiten in de tweede bouwzone (een kinder-crêche).

Maar ja, ondernemen, houdt natuurlijk steeds een vorm van risico in ...
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg de indruk dat het 'hoge-bomen-vangen-veel-wind'-principe hier van toepassing is.

Na de mega-publiciteit via Luc Alloo voelen blijkbaar velen zich geroepen tot het geven van negatieve commentaar.

Het concept bij René - elke (zelfstandige) medewerker heeft zijn eigen agenda en kamer, is zeer verschillend met het management in de meeste andere zaken, waar men veelal de focus legt op omzet maximalisatie.

Ik ken het huis, ik heb nog nooit afgesproken met Yentl (en heb ook geen plannen), maar weet ondertussen al dat ze regelmatig in de knoop ligt met haar haar (en dat als een gediplomeerde kapster).

Tot op heden kom ik ,nog steeds tot de conclusie dat het 'concept' Instituut René - waarbij de medewerkers een grote vorm van autonomie, vrijheid maar ook verantwoordelijkheid hebben - nog steeds één ster meer verdient dan om het even welke andere tent die ik ken.

Fleur (indertijd), Naomi (te kort in de zaak om ze meermaals te kunnen bezoeken) en Amber zijn toppers voor mij.
Over de kamers, de badkamer en het onthaal heb ik nauwelijks opmerkingen te maken.

Het 'discrete' karakter van het huis is natuurlijk weg na de Luc-Alloo reportage, en de toekomst zal uitwijzen of die extra publiciteit - met mogelijks een nieuw cliënteel, een verrijking zal zijn voor het huis.

Gelet op het bovenstaande (verlies aan discrete karakter), wordt het parkeren wel een 'vervelende', zeker gelet op de activiteiten in de tweede bouwzone (een kinder-crêche).

Maar ja, ondernemen, houdt natuurlijk steeds een vorm van risico in ...
Ergens ben ik het met je eens. Maar je mag niet vergeten dat de buren en wijde omgeving heel goed weten dat het een privéhuis is.
Iemand die het adres niet heeft zal al heel veel geluk moeten hebben om het aan de beelden van de gevel terug te vinden….

Een leuke anedekdote: een paar jaar terug werd de kleuterschool in de straat opgedoekt. Ze kwamen rond van een buurtcomité om te luisteren voor initiatieven om het gebouw te behouden. Ze stonden 's avonds aan ons deur. Ik deed toevallig open met Lisa. En diene mens vertelde de opzet. Ik voorzichtig "Meneer, u weet toch in wat voor zaak u nu bent". Zijn antwoord, "Ja, dat weet iedereen hier maar mss dat jullie ook interesse hebben om mee te werken".
Kstond dan wel ff met m'n mond vol 😂

Anderszijds, in de creche weet bijna niemand wat het huis vooraan is….
 
Terug
Bovenaan Onderaan