Algemeen Instituut René, Eke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je er naar 40min uitgebonjourd wordt zou ik ook pissig zijn.
Wel netjes van Instituut Rene dat ze dit niet goed praten.

Edit: Mijn tekst is aangepast door een moderator, geen idee waarom.. maar dit kan wel eventueel de nuance uit mijn bericht halen waardoor ik weer straks weer boze reactie ga krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Als je er naar 40min uitgebonjourd wordt zou ik ook pissig zijn.
Wel netjes van Instituut Rene dat ze dit niet goed praten.

Edit: Mijn tekst is aangepast door een moderator, geen idee waarom.. maar dit kan wel eventueel de nuance uit mijn bericht halen waardoor ik weer straks weer boze reactie ga krijgen.
Afgelopen maandag was de afspraak om 14:30. Meneer was er om 14u. Ik zei tegen Yentel dat haar klant er al was, waarop ze verschoot maar ze heeft zich meteen klaargemaakt. Rond 14:15 is ze met hem naar boven gegaan.
Nog altijd voor het afgesproken uur. Maar meneer heeft inderdaad een kwartier moeten wachten.

Ik betwijfel de argumentatie in verband met de prijzen. €90/€120 voor een uur? Dit gaan wij nooit gezegd hebben. Want niemand hanteert deze tarieven. Dus ik betwijfel het sterk dat de gerante zoiets zou gezegd hebben.

Verder is er nu ook bij Yentel een leeftijdsgrens gekomen van 65 jaar. Want na deze ervaring geeft ze toe dat de klik er niet was en vind ze het moeilijk deze te maken met heel mature mannen. Ze neemt de feedback verder wel mee voor in de toekomst. Dat wel enkel over haar haar.
Want over de slaapkamer kunsten kunnen we niets zeggen, omdat meneer wel 2 orgasmes heeft gehad. Ze zal wel iets goeds gedaan hebben denk ik dan.

Mijn excuses voor de eventueel harde woorden. Maar ik vond de bewoording gewoonweg grof. Slechte recensies mogen, maar je hebt het nog altijd over mensen met gevoelens.
 
Hallo
ik had gedacht om vandaag eens voor de eerste keer langs te gaan , wat ik me afvroeg , als je aankomt worden de beschikbare dames één voor één voorgesteld zoals in waasmunster of moet je als je belt al je keuze doorgeven .
alvast bedankt
 
Hallo
ik had gedacht om vandaag eens voor de eerste keer langs te gaan , wat ik me afvroeg , als je aankomt worden de beschikbare dames één voor één voorgesteld zoals in waasmunster of moet je als je belt al je keuze doorgeven .
alvast bedankt
Ik weet niet of je veel kans hebt om een date te regelen als je niet op voorhand geboekt hebt? Maar misschien kan @Kabouterventje hier beter op antwoorden
 
Terug
Bovenaan Onderaan