Algemeen Instituut René, Eke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou graag een ervaring met Pheadra lezen.
Echt nog niemand bij geweest??
Ziet er veel belovend uit maar moet er tamelijk een eindje voor rijden.
Heeft zo te zien lekkere grote tieten.
 
Jammer dat deze locatie in het weekend gesloten is. Maar ik ga zeker een keer doordeweeks tijd vrijmaken om bij Yentel op bezoek te gaan.
 
Onlangs voor de eerste maal in dit huis geweest. Even verderop geparkeerd aan de winkels, wel beetje vreemd om dan stukje te voet te moeten wandelen tot daar langs een druk bereden weg. Nuja op zich geen probleem ik kom niet van uit de buurt.

In vergelijking met een ander privé huis, die een paar kilometers verderop ligt, is het hier wel mooi en verzorgd. Knappe vriendelijke ontvangst en hele mooie kamers. Verzorgde ruime badkamer om te verfrissen. Zou er niet aan twijfelen om hier nog eens langs te komen. Afspraak met Amber vlotjes kunnen maken (zie aparte recensie). Als ik er terug kom zou ik toch graag eens kennis maken met Lisa 😍
 
Onlangs voor de eerste maal in dit huis geweest. Even verderop geparkeerd aan de winkels, wel beetje vreemd om dan stukje te voet te moeten wandelen tot daar langs een druk bereden weg. Nuja op zich geen probleem ik kom niet van uit de buurt.

In vergelijking met een ander privé huis, die een paar kilometers verderop ligt, is het hier wel mooi en verzorgd. Knappe vriendelijke ontvangst en hele mooie kamers. Verzorgde ruime badkamer om te verfrissen. Zou er niet aan twijfelen om hier nog eens langs te komen. Afspraak met Amber vlotjes kunnen maken (zie aparte recensie). Als ik er terug kom zou ik toch graag eens kennis maken met Lisa 😍
Niet twijfelen over Lisa , gewoon voor gaan dat is een Lieve , mooie ongelooflijk sensuele dame.🥰
Wel een mooie kennismakingsmail sturen want daar houdt Lisa van.
 
@Milflover dat is de gerante ☺️ maar is niet beschikbaar als dvp.
Ja de gerante dat is echt een mooie , lieve dame ben nog maar een keer voor Lisa in Instituut René geweest , maar de gerante dat is echt een lieve dame.
Mijn hart heeft ze zeker gestolen , tot Lisa te voorschijn kwam.
nee grapje , een goede gerante doet veel en die van Instituut René is een toppertje.
 
Iemand al ervaring met Lori of de nieuwe Emma. Amber blijft men favorietje..
Lori heeft al wel een topic hier.
Maar voorlopig enkel (zeer) positieve recensies van een paar nieuwkomers op het forum.

 
Vorig jaar of iets langer geleden eens langs geweest voor een uurtje met Amber. Hoewel de tijd bij haar best leuk was, had ik wel de mindere ervaring dat ik na een half uur al terug buiten stond nadat ik voor een uur had betaald. Een beetje jammer want dat half uur vond ik wel aangenaam. Misschien een mindere dag, iets fout gelopen bij boeking of simpelweg vergist? Kan altijd natuurlijk, wel jammer dat het me nadien toch wat heeft tegengehouden om nog langs te gaan.
Eerder nochtans top ervaringen bij andere dames daar.
 
Bij deze ff updaten.

Yentel
Amber
Lori
Freya
Ellen

Melanie is door familiale omstandigheden even non-actief en Lisa dien je via haar eigen site te bereiken.
Wat misschien voor sommige nogal verwarrend lijkt, er zijn verschillende tarieven per dame. Dit is enkel en alleen omdat ze als zelfstandige werken.
Ze bepalen dus zelf hun eigen tarieven. Corona en Oekraïne heeft er stevig in gehakt. Waardoor Lisa en ik hebben beslist om vooral een veilige thuis te zijn voor de dames. We hebben er voor gekozen om break-even te draaien naar de kosten. Lisa heeft haar eigen inkomsten en ik ook. We kennen de mentaliteit van andere privé huizen. Ikzelf als wandelaar en Lisa als werknemer. Daar willen we niet naartoe.
Sommige zullen misschien weten dat de FOD begin juli is binnengevallen bij quasi ieder privé huis. Sommige zijn stevig tegen de lamp gelopen. Wij gelukkig niet, omdat we het spel eerlijk willen spelen. Ik hoop nog een tijdje te kunnen meedraaien en voor ons dames een aangename werkomgeving te kunnen verzorgen.
 
Yentel is wat meer into bdsm, doet ook anaal. Lisa is wat zachter, kan ook een orgasme krijgen als je het lief aanpakt, kan gemakkelijk squirten en heeft wat meer een GFE gehalte. Ieder moet zijn "klik" maken natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan