Intense tantra massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet het niet precies maar ben nu toch een beetje wakker geschud. En om het voor mij toch wat duidelijker te stellen heb ik besloten om mat haar een afspraak te maken, tenslotte vind je ook niet zoveel goede tantrika's.
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik jou al eerder vertelde op 20/01 hier @daryl, https://tantrananda.be/ in Zottegem, zowel Anna als Joema.
Joema De Bock geeft ook tantramassages in haar eigen zaak in Antwerpen: https://www.anzara-beauty-center.be/

En je hebt ook Anne bij https://www.dewilderoos.be/

Bij deze drie dames ben ik al meerdere keren geweest en iedere keer zeer tevreden geweest. Massages gebeuren ook op futon, Ik vind tantramassages op een massagetafel ook niet zo aantrekkelijk.
 
Zoals ik jou al eerder vertelde op 20/01 hier @daryl, https://tantrananda.be/ in Zottegem, zowel Anna als Joema.
Joema De Bock geeft ook tantramassages in haar eigen zaak in Antwerpen: https://www.anzara-beauty-center.be/

En je hebt ook Anne bij https://www.dewilderoos.be/

Bij deze drie dames ben ik al meerdere keren geweest en iedere keer zeer tevreden geweest. Massages gebeuren ook op futon, Ik vind tantramassages op een massagetafel ook niet zo aantrekkelijk.
FYI - dit is de link naar Joema haar Tantra massage
 
het gaat mij uiteraard niet alleen over een massage op tafel of een futon maar vooral over de intensiteit van de massage. Hoewel sommige een zeer mooie website hebben met al of niet goed geschreven of gekopieerde teksten is de massage met wat het in je losmaakt teleurstellend. Ik had het geluk van jarenlang bij iemand tegaan die blokkades in me ophief en verdieping bracht. Helaas is ze is gestopt wegens teveel fysieke klachten. Onderschat het fysieke niet van het masseren op een futon. Naar mijn ervaring heeft een tantrika die 3 of meer massage op een dag doet weinig brengen en hebben veelal meer een financiële inslag. Er zijn in Vlaanderen helaas weinig goede tantrika's en het blijft een zoektocht. Aanbiedingen zijn er genoeg en daarom is het mooi om hier ervaringen te delen.
 
het gaat mij uiteraard niet alleen over een massage op tafel of een futon maar vooral over de intensiteit van de massage. Hoewel sommige een zeer mooie website hebben met al of niet goed geschreven of gekopieerde teksten is de massage met wat het in je losmaakt teleurstellend. Ik had het geluk van jarenlang bij iemand tegaan die blokkades in me ophief en verdieping bracht. Helaas is ze is gestopt wegens teveel fysieke klachten. Onderschat het fysieke niet van het masseren op een futon. Naar mijn ervaring heeft een tantrika die 3 of meer massage op een dag doet weinig brengen en hebben veelal meer een financiële inslag. Er zijn in Vlaanderen helaas weinig goede tantrika's en het blijft een zoektocht. Aanbiedingen zijn er genoeg en daarom is het mooi om hier ervaringen te delen.
In mijn loopbaan "carrière" van privé bezoeken tot aan massage-salons (in het onderdeel massage dan) is mij 1 persoon heel erg bij gebleven wat het geven van een top massage op alle vlakken aangaat.
Voor mij is tijdens een massage het geheel belangrijk. De intimiteit, de erotiek, het complete plaatje. Ik ben ooit eens in Essen Duitsland geweest bij een tantrika, ik had een sessie van 3 uur. Dat was me toch wat te zweverig, wel een bijzondere ervaring op zich, wel een algehele massage, ze begon met warme doeken en strelingen, ook werd er op de ademhaling gelet, wat zeker wel een bepaald effect had. Zoals ik zei een bijzondere ervaring om eens mee te maken, maar toch wat te zweverig.
Verder heb ik vooral verschillende massagesalons bezocht. Die adverteren met tantra wat eigenlijk plat gezegd een erotische massage met HP is. Niks mis mee, maar vaak ervaar ik toch de druk op het eind ondanks er tijdens een massage een leuk spel is met lichaamscontact, maar dat is toch meer "gemaakt" jaren geleden kwam ik regelmatig in Apeldoorn waar je bij de juiste masseuse bijna op je plek was dus een ruim voldoende. Even later ging ik regelmatig tussen werk door naar Deventer , een mooie salon, mooie kamers, destijds veel keuze in dames, maar toch bleef het bij die zelfde ruim voldoende en toch net niet.. als je snapt wat ik bedoel. Tot ik Chantal ontmoette in Deventer, dat was een dame😋 met een wauw factor.
Ik voelde me bij haar meteen op de plek, haar manier van masseren is een intense beleving, je voelt de intensiteit van een echte tantra, de spanning en erotiek van een erotische massage. Bij haar moest ik me steeds inhouden, ze nam de tijd voor me, ze weet je geheel te raken, mentaal en fysiek, voelde alles tot in me tenen haha, je kon merken dat ze het echt leuk vond, ze was mooi, het hele plaatje klopte. Ik ben dan ook met regelmaat naar Temptation gegaan voor Chantal. Wat baalde ik zeg toen ze was gestopt! Uiteindelijk heb ik gelezen op Hookers dat ze weer actief was, heb daar natuurlijk meteen "gebruik" van gemaakt.
Ondanks dat er jaren tussen het contact heeft gezeten was het als vanouds. Wederom wat de massage aangaat voor mij de meest intense ervaring van al mijn ervaringen.
Helaas werkte ze daarna niet meer omdat ze zelf een salon is begonnen in Duitsland, net over de grens.
Al las ik in een ander onderwerp hier dat ze toch soms wel zelf masseert. Ik heb door dat gelezen te hebben gister gebeld, ze was op dat moment niet zelf aan de telefoon. Vandaag geen tijd gehad om te bellen, maar morgen ga ik weer bellen, want beter dan Chantal heb ik nog niet ervaren! Nergens niet. Ze is niet alleen super goed, maar ook nog eens een parel voor het oog.
Chantal is een uniek verhaal uit mijn wandelgangen, die vergeet je niet..
Ik hoop dat ik morgen een schot in de roos heb als ik bel en een massage kan bemachtigen bij haar.
 
@daryl misschien is dit iets voor jou. In 2019 ben ik er drie keer geweest en altijd heel tevreden. Massage werd toen gegeven op een massagetafel en in sarong. Ik dacht dan Gwendoline volledig uitgeweken was naar Italië maar blijkbaar niet, je kan ze nu ook bereiken in Merelbeke. Ik bezocht haar toen in Dessel, in de Kempen.

 
Laatst bewerkt:
Aan deze reactie ga je niet meteen veel hebben, maar ik had eind vorig jaar een afspraak vastgelegd met haar maar daar is toen plots iets tussen gekomen waardoor ik heb moeten afzeggen. Het is er nadien ook niet meer van gekomen, ook al door de toen enorm stijgende coronacijfers. Dus ik ben zelf ook wel heel erg benieuwd.
 

Echte Tantra, goeie massage met hoogte punt voor een normale prijs
Ik ben daar vorig jaar geweest, de tantra massage op zich is wel fijn, maar de lingham was niet best. geen orgasme, zij is erg mager maar heeft wel een uitdagende kut, duidelijk op voorhand afgesproken dat zij de gever was en ik ontvanger, heb het dan maar allemaal aangekeken, had wel mega zin om haar te neuken, maar had niet het lef om ze aan te raken
 
Zoals ik jou al eerder vertelde op 20/01 hier @daryl, https://tantrananda.be/ in Zottegem, zowel Anna als Joema.
Joema De Bock geeft ook tantramassages in haar eigen zaak in Antwerpen: https://www.anzara-beauty-center.be/

En je hebt ook Anne bij https://www.dewilderoos.be/

Bij deze drie dames ben ik al meerdere keren geweest en iedere keer zeer tevreden geweest. Massages gebeuren ook op futon, Ik vind tantramassages op een massagetafel ook niet zo aantrekkelijk.
In het verleden ook al bij Anne geweest en dit is echt een goede tantra massage (wel zonder bewust naar een orgasme toe te werken). Ze geeft een heerlijke penis, kont en balzak massage. Joema staat nog op mijn verlang lijstje 😋
 
Viel juma mee? Ziet ze er goed uit?
Er staat een foto op haar website en zo ziet ze er in het echt ook uit. Leeftijd schat ik ergens in de 40. Ze is redelijk klein en fijn, misschien een a of b cup en redelijk wat schaamhaar (wat mij niet stoort). Maar ze geeft je een goeie tantra massage, maar eerder vanuit het standpunt van ontspannen en relaxen. Ze vraagt je wel wat je graag hebt en waar ze op mag focussen. Kan heerlijk opbouwen naar een orgasme.

Als je op zoek bent naar een jong popje met dikke tieten en misschien wat meer dan masseren, ben je hier aan het verkeerde adres. Ze geeft ook aan op voorhand dat jij de ontvanger bent en zij de gever. Niet de bedoeling om haar veel aan te raken.
 
Er staat een foto op haar website en zo ziet ze er in het echt ook uit. Leeftijd schat ik ergens in de 40. Ze is redelijk klein en fijn, misschien een a of b cup en redelijk wat schaamhaar (wat mij niet stoort). Maar ze geeft je een goeie tantra massage, maar eerder vanuit het standpunt van ontspannen en relaxen. Ze vraagt je wel wat je graag hebt en waar ze op mag focussen. Kan heerlijk opbouwen naar een orgasme.

Als je op zoek bent naar een jong popje met dikke tieten en misschien wat meer dan masseren, ben je hier aan het verkeerde adres. Ze geeft ook aan op voorhand dat jij de ontvanger bent en zij de gever. Niet de bedoeling om haar veel aan te raken.
Vorig jaar bij Joema geweest. Is een mooie, meevoelende dame en ze geeft een intense massage met hoogtepunt als je dat vraagt. Voor mij was het wel een beetje jammer van het schaamhaar. Wat ik ook wel jammer vind bij tantra is dat je zo opgewonden wordt, maar dat je de tantrika's niet of nauwelijks mag aanraken.
Een paar jaar geleden bij lightness in being geweest. Bij haar was de massage zeker aangenaam, maar minder intens en erotisch. Ze is slank met fijne borsten en een mooi geschoren vagina. Je mag wel kijken, maar niet aanraken. Hoogtepunt zat niet in haar massage.
 
Enkele jaren geleden heb ik Tantrananda ook frequent bezocht voor een de tantramassages van Leelawadee. Haar tantramassages behoorden echt tot de top voor mij... Weet iemand of en waar Leela nog actief zou zijn? :love:

Verder staat Anna al een tijdje op mijn lijstje, maar is bijna niet beschikbaar in Zottegem... Geeft zij ook nog ergens anders massages?
 
Enkele jaren geleden heb ik Tantrananda ook frequent bezocht voor een de tantramassages van Leelawadee. Haar tantramassages behoorden echt tot de top voor mij... Weet iemand of en waar Leela nog actief zou zijn? :love:

Verder staat Anna al een tijdje op mijn lijstje, maar is bijna niet beschikbaar in Zottegem... Geeft zij ook nog ergens anders massages?
Denk van niet: toch nog nergens tegen gekomen… knappe vrouw, echt een aanrader!
 
Ola, zelf ben ik ook Tantrisch healer.
Waarom er weinig over hoogtepunt gecommuniceerd wordt, is omdat je in de rol van healer of therapeut geen seks mag aanbieden. Dat is strafbaar.
Als sekswerker daarentegen mag je wel therapeutische handelingen toepassen 🙈😅 het is een beetje krom maar hierom is het niet zo openbaar als we zouden willen.

Zelf ben ik reiki master, ik geef ook klankschalen en tantrische massage op verzoek bij mijn "sekswerk". Je kunt een dm sturen op het forum, om een afspraakje te maken bij mij in Rotterdam.
Ik reken €200 pu incl tantrisch pzc, penetratie met condoom, gebruik van douche en dergelijke.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Iemand hier algeweest?
Niet bij de tantrika die je hier aanhaalt maar wel al bij enkele andere therapeutes van op die site. Het gaat hier om echte tantra, geen erotische massage. Ze slagen er daar allemaal in om mij meerdere 'full body orgasmes' te geven... Geen ejaculatie maar iets beter!
 
Terug
Bovenaan Onderaan