Intimiteitscoach?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik laat haar wel degelijk in haar waarde. Heb wel aangegeven dat ik graag meer/anders zou willen. Ze heeft het recht om dat van mij te weten. Dat betekent niet dat ik van haar hetzelfde eis. Dat zou inderdaad niet fair zijn.

Helaas zie ik dat anders
Ze is al jaren zo en nu wil jij wat anders . Het is heel duidelijk dat zij dat niet wil en ook geen behoefte heeft daaraan anders had ze uit haar eigen wel wat gedaan .

Je eist het wel want je vraagt hier tips en jij wilt verandering in iets wat al jaren zo is en ook al was voordat je trouwde .

Prima je hebt het aangegeven dan is het ook klaar wat zij daarmee doet is aan haar en niet aan jou , als zij dat wil komt ze wel op jou toe doet ze dat niet wil ze dat ook niet .

In een huwelijk hoor je toch je best te doen voor elkaar? Natuurlijk moet je niks van elkaar eisen of opleggen maar er ook niet voor openstaan vind ik toch een beetje verwaarlozing van je huwelijk

In een huwelijk hoor je toch je best te doen voor elkaar? Natuurlijk moet je niks van elkaar eisen of opleggen maar er ook niet voor openstaan vind ik toch een beetje verwaarlozing van je huwelijk
Helemaal mee eens maar een coach gaan zoeken doe je samen mits je het allebei wilt en niet omdat hij dat wil.
Hij heeft haar gezegd hoe hij voelt en wat hij graag wil en zij kan dan zelf beslissen of ze daarvoor therapie of een coach wil hebben toch ?

Maar als ze al jaren zo is en jij bent niet zo dan trouw je er niet mee want dan weet je dat het je gaat storen dat is hetzelfde met ik wil geen kinderen en hij wel dat gaat ook opbreken ga dan toch ook geen kind in de wereld zetten omdat hij dat wil
??

De topicstarter zegt:

"Ze geeft zelf aan dat er een rem op zit. Ze vindt het bijvoorbeeld ook heel lastig om zich te laten gaan, te ontspannen. Altijd bezig om toch in control te blijven. Slechts heel af en toe lukt het haar om in het moment te zijn."

Wellicht gunt hij zijn vrouw ook hiervan verlost te zijn.
De essentie van goede seks is naar mijn mening toch dat je alle remmen los gooit en helemaal op kan gaan in het moment.

De topicstarter zegt:

"Ze geeft zelf aan dat er een rem op zit. Ze vindt het bijvoorbeeld ook heel lastig om zich te laten gaan, te ontspannen. Altijd bezig om toch in control te blijven. Slechts heel af en toe lukt het haar om in het moment te zijn."

Wellicht gunt hij zijn vrouw ook hiervan verlost te zijn.
De essentie van goede seks is naar mijn mening toch dat je alle remmen los gooit en helemaal op kan gaan in het moment.

Heb ik gelezen maar ik denk dat het vooral de angst is te falen nadat er zo veel van je wordt geeist wat je niet bent
Als ze dat in zich had dan zou ze het zelf
Proberen dat probeer ik duidelijk te maken , wij vrouwen zitten anders in elkaar en denken ook niet zoals jullie Mannen
Gelukkig maar want dan zou het ook niet meer leuk zijn

Ik ben een vrouw en ik kan haar wel begrijpen daarom zou dat voor mij wel een ding zijn om over een scheiding na te denken want als je iets niet hebt of voelt dan moet je los laten en de ander gunnen het te vinden zonder jou
Liefde is ook loslaten

Ik begrijp hem ook heel goed
Als ik een relatie zou hebben zou ik ook lekker knus en intiem willen zijn , maar sommige zijn koude kikkers en die worden geen hete kikkers 🤣

Heb ik gelezen maar ik denk dat het vooral de angst is te falen nadat er zo veel van je wordt geeist wat je niet bent
Als ze dat in zich had dan zou ze het zelf
Proberen dat probeer ik duidelijk te maken , wij vrouwen zitten anders in elkaar en denken ook niet zoals jullie Mannen
Gelukkig maar want dan zou het ook niet meer leuk zijn

Ik ben een vrouw en ik kan haar wel begrijpen daarom zou dat voor mij wel een ding zijn om over een scheiding na te denken want als je iets niet hebt of voelt dan moet je los laten en de ander gunnen het te vinden zonder jou
Liefde is ook loslaten

Ik begrijp hem ook heel goed
Als ik een relatie zou hebben zou ik ook lekker knus en intiem willen zijn , maar sommige zijn koude kikkers en die worden geen hete kikkers 🤣
Een scheiding zou ik ook aanraden, maar ik geloof sowieso niet zo in duurzame relaties. Voor mijzelf dan. Ik blijk er niet echt geschikt voor te zijn.
Ik ben zelf zoals jij je het zegt ook een hete kikker. Het blijft altijd een beetje zoeken en uit proberen, maar zo nu en dan tref ik wel eens een dvp die ook heet gekikkerd is.
Lekker knuffelen, zoenen en de rest.

Terug
Bovenaan Onderaan