Invasie dvp’s naar Europa.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom zouden de Europese dames bang zijn voor de Zuid Amerikaanse?

Ten eerste zijn die echt illegaal bezig en ten 2e zijn er zat wandelaars die geen interesse hebben in die vrouwen.

Dus ik maak mij zeker niet druk hoor.
Klopt helemaal. Die latinas met neptieten en grote heupen mag ik echt niet. Het lijken eerder paarden dan dames.
Ik zit er niet op te wachten , op Kinky is al 50 procent of meer Latina
Ik filter ze ook altijd helemaal weg als ik op kinky ben. Totaal geen interesse.

Wat bedoelen mensen hier met illegaal? Latinas mogen hier niet werken met toeristenvisum, maar dat probleem hebben autochtone dvps niet. Verder kan de gemeente of huisbaas tegen thuisontvangst zijn. En adverteren mag voor zover ik weet niet zonder vergunning, maar wordt wel gedoogd (kinky.nl).
Illegaal als in ze werken zonder aangifte, vergunning, belasting te betalen.
En als hun toeristenvisum vervalt zijn ook nog eens illegaal op het grondgebied.
Autochtone kunnen ook werken zonder aangifte, vergunning, belasting. Maar zijn wel Europees staatsburger.
Nu sommige latina's hebben ondertussen de Spaanse nationaliteit. Soms de Portugese.

Klopt helemaal. Die latinas met neptieten en grote heupen mag ik echt niet. Het lijken eerder paarden dan dames.
Ik word er ook niet erg opgewonden van dat nepgedoe en hoewel ik niet naar een DVP ga om een uitgebreid gesprek te voeren, vind ik het wel belangrijk dat je elkaar kunt verstaan.
Ze spreken vaak geen woord Engels.
Al met al vind ik deze invasie geen goede zaak. Ook voor de dames niet.

Weet je wat ik nou altijd zo lachwekkend vind? Economische analyses van hoerenlopers die denken dat ze overal verstand van hebben, zoals die gozer in dat YouTube filmpje. Lees een fatsoenlijke krant (in Nederland betekent dat eigenlijk: niet de Telegraaf) en je bent beter geïnformeerd dan die eikel.

Terug
Bovenaan Onderaan