Invasie dvp’s naar Europa.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom zouden de Europese dames bang zijn voor de Zuid Amerikaanse?

Ten eerste zijn die echt illegaal bezig en ten 2e zijn er zat wandelaars die geen interesse hebben in die vrouwen.

Dus ik maak mij zeker niet druk hoor.
Klopt helemaal. Die latinas met neptieten en grote heupen mag ik echt niet. Het lijken eerder paarden dan dames.
Ik zit er niet op te wachten , op Kinky is al 50 procent of meer Latina
Ik filter ze ook altijd helemaal weg als ik op kinky ben. Totaal geen interesse.

Wat bedoelen mensen hier met illegaal? Latinas mogen hier niet werken met toeristenvisum, maar dat probleem hebben autochtone dvps niet. Verder kan de gemeente of huisbaas tegen thuisontvangst zijn. En adverteren mag voor zover ik weet niet zonder vergunning, maar wordt wel gedoogd (kinky.nl).
Illegaal als in ze werken zonder aangifte, vergunning, belasting te betalen.
En als hun toeristenvisum vervalt zijn ook nog eens illegaal op het grondgebied.
Autochtone kunnen ook werken zonder aangifte, vergunning, belasting. Maar zijn wel Europees staatsburger.
Nu sommige latina's hebben ondertussen de Spaanse nationaliteit. Soms de Portugese.

Klopt helemaal. Die latinas met neptieten en grote heupen mag ik echt niet. Het lijken eerder paarden dan dames.
Ik word er ook niet erg opgewonden van dat nepgedoe en hoewel ik niet naar een DVP ga om een uitgebreid gesprek te voeren, vind ik het wel belangrijk dat je elkaar kunt verstaan.
Ze spreken vaak geen woord Engels.
Al met al vind ik deze invasie geen goede zaak. Ook voor de dames niet.

Waarom zouden de Europese dames bang zijn voor de Zuid Amerikaanse?

Ten eerste zijn die echt illegaal bezig en ten 2e zijn er zat wandelaars die geen interesse hebben in die vrouwen.

Dus ik maak mij zeker niet druk hoor.
De latina,s die ik ooit bezocht waren vrolijk erg geil .mooie borsten en kont en er was veel mogelijk zelfs bare voor een paar tientjes extra
Toch anders dan de meeste Nederlandse dames hoewel jij ook een lekkere kont hebt hoor Joke

Autochtone dvp's liggen helemaal niet wakker van de concurrentie van die cheap hoeren uit Zuid-Amerika. Zij richten hun pijlen grotendeels op een ander marktsegment. Die latina's houden juist de meest lastige klanten bij hen weg.
Nou nou nou. Zo kan die wel weer hé. Die "cheap hoeren" hebben het ook niet makkelijk, vaak nog wat kindermonden te voeden aan de andere kant van de oceaan. En toch nog vaak uiterst sympathiek tegenover die zogenaamde "lastige klanten".

Nou nou nou. Zo kan die wel weer hé. Die "cheap hoeren" hebben het ook niet makkelijk, vaak nog wat kindermonden te voeden aan de andere kant van de oceaan. En toch nog vaak uiterst sympathiek tegenover die zogenaamde "lastige klanten".

Niet lullig bedoeld.. maar wat hebben wij te maken met hun familie omstandigheden? In nederland is prostitutie niet verboden zoals in hun land, maar wel op plekken wáár je dat doet.
Neem aan dat ze geen sekswerkvisum krijgen, dus zijn ze dubbelfout bezig.

Er zijn genoeg sekswerkers in NL, die nu al werkplek problemen hebben.. en dan komen er ook nog stapels latina's bij? Totaal niet haalbaar...

In principe hebben we daar helemaal niks meet te maken, maar toch gaat het mij soms wel aan het hart.

In die landen is ook van alles mogelijk, alleen het verdient een stuk minder.

Ik zie het probleem ook wel voor de sekswerkers hier, en heb daar ook niet direct een oplossing. Ik stroor me alleen een beetje aan de term "cheap hoeren".

Niet lullig bedoeld.. maar wat hebben wij te maken met hun familie omstandigheden? In nederland is prostitutie niet verboden zoals in hun land, maar wel op plekken wáár je dat doet.
Neem aan dat ze geen sekswerkvisum krijgen, dus zijn ze dubbelfout bezig.

Er zijn genoeg sekswerkers in NL, die nu al werkplek problemen hebben.. en dan komen er ook nog stapels latina's bij? Totaal niet haalbaar...
Niet alleen dat maar ze pakken ook klanten af van nederlandse dvp's. Zeker als straks meer van die latina's richting nederland gaan komen. Ik vind het echt zonde dat nederlandse dvp's verdwijnen. Als je op kinky kijkt lijkt het nu net of je in zuid amerika woont.

Laatst bewerkt:
Weet je wat ik nou altijd zo lachwekkend vind? Economische analyses van hoerenlopers die denken dat ze overal verstand van hebben, zoals die gozer in dat YouTube filmpje. Lees een fatsoenlijke krant (in Nederland betekent dat eigenlijk: niet de Telegraaf) en je bent beter geïnformeerd dan die eikel.
Ook de geschiedkundige analyse van Pirellio in het begin is mis.
Er wordt gewoon gesproken over Oostblok. En geen onderscheid gemaakt tussen Oostblok en de vele Russische die 30 jaar geleden massaal de EU prostitutie binnen kwamen. Hij zegt dat iedereen 'happy' was maar het was vaak pure mensenhandel waarbij meisjes geronseld werden om als gogodanseres ofzo te werken en hier dan hun paspoort werden afgenomen, slaag kregen en gedwongen tot seks. Bekendste voorbeeld: bende van de miljardair.
Hij gaat ook losjes over het feit dat Filipijnse en Thai al talrijk aanwezig waren lang voor de latina. En nu amper nog. Hij rept niet over de Chinese. Die trouwens ook vaak via Spanje binnen kwamen.
In zijn statistieken haalt hij de Russische dan wel aan als nummer 1, sterk mijn twijfels, hooguit in absolute aantallen, maar dan nog. Beetje verder nog eens.
Lachwekkend dat hij zegt dat Latina's gekomen zijn om inlandse en Oost-blok te ondergraven.
Realiteit is simpel, in Colombia/Brazilië/Venezuela bv. vragen ze 40-60 euro, hier 150-180-200 euro. Wat hij wel lichtjes aanhaalt, maar als argument voor 'undercutting'.
Ze hebben wel reiskosten, maar verdienen meer.
Verder is er gewoon veel miserie in hun thuislanden.
Zoals Deckx terecht aanhaalt, de prijzen gaan niet omlaag, ze nemen de marktconforme over.
Dan nog even de diefstal van Franse kroonjuwelen aanhalen voor de neergang van EU, wtf.
Het idee dat de dvp vooral naar US willen is bizar want daar is prostitutie in sommige staten verboden. Het idee dat ze niet inzitten met gepakt worden is lachwekkend. Door de Amerikaanse immigratiedienst gepakt worden, was ook in het verleden geen cadeau.
Het idee dat Braziliaanse niet terug willen, is ook absurd, vele cashen drie maand (Schengen) en bollen het daarna.
En dan de argumentatie dat een latina naar EU gaat omdat haar reputatie in de VS om zeep is, wtf, veranderen van staat zal ook wel goed zijn.
Klopt, de Europees uitziende latina's zijn degenen die ik zoek.
In mijn ervaring zijn dat meestal Venezolaanse.

Niet alleen dat maar ze pakken ook klanten af van nederlandse dvp's. Zeker als straks meer van die latina's richting nederland gaan komen. Ik vind het echt zonde dat nederlandse dvp's verdwijnen. Als je op kinky kijkt lijkt het nu net of je in zuid amerika woont.
Tja, misschien moeten we even een taaltoets invoeren?

Die latina's weten vaak niet eens dat ze in Nederland zijn, spreken alleen maar spaans en veel van hen werken illegaal in Nederland.
Om nog maar te zwijgen over de schimmige pooiers en mogelijke mensenhandel.
Ik ben niet heiliger dan de paus, maar hier houd ik ik me toch verre van.

In mijn regio verblijven veel latina's in een B&B of huisje op camping. Naar een aantal dagen trekken ze weer verder door Nederland/Europa. Dus zijn ze moeilijk traceerbaar en als je op kinky.nl een vals profiel opgeeft al helemaal. Hoezo legaal en met vergunning?
En ze vragen de hoofdprijs voor elk wissewasje.. dus ook niet goedkoper. De goede en echte latina dvp wordt zeldzaam of vind je alleen in club/raamgebied.

Terug
Bovenaan Onderaan