Invasie dvp’s naar Europa.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor mij nooit Latina's en nooit Oost-Europese DVP'S.
Dus een invasie geen probleem voor mij.
Ik begrijp je, maar ben het er toch niet mee eens. Voor mij ook geen Oost-Europese of Zuid-Amerikaanse dames. Maar ik ervaar al langer dat het vroegere rijkere aanbod aan degelijke Vlaamse dames sedert de invasie sterk teruggelopen is. Ik vind het intussen eerlijk gezegd vrij moeilijk aan het worden om nog een ernstige dame van eigen bodem te vinden.
Ik wandel intussen al zo'n 40 jaar en zie het verschil héél duidelijk, en de kwaliteit afnemen. Ook ken ik enkele dames die omwille van die invasie gestopt zijn met ontvangst. Gelukkig ontvangen enkelen onder hen nog een paar van hun oude vaste klanten. Blij dat ik er bij enkele nog bij mag.

Ik denk je dat nog wat filters aan had staan: het is ongeveer 100 pagina's met latina's tegenover ongeveer 150 pagina's met andere nationaliteiten. Er zijn 24 advertenties per pagina.
Latina's zijn inderdaad op kinky wel ruim de grootste groep, maar nog zeker geen absolute meerderheid.
Nee alles klopt ik had alleen de zuid europes dvp's buiten gelaten en dat waren maar 3 pagina's. De reden dat ik die groep buiten gelaten heb is omdat de meeste toch zuid amerikaanse dvp's zijn. Ik heb de zuid amerikaanse en de Braziliaanse dvp's samengevoegd en die kwamen samen uit op 1560 dvp's tegenover 1416 op de rest van de dvp's. De zuid amerikaanse zijn dus in de meerderheid.

Laatst bewerkt:
Nee alles klopt ik had alleen de zuid europes dvp's buiten gelaten en dat waren maar 3 pagina's. De reden dat ik die groep buiten gelaten heb is omdat de meeste toch zuid amerikaanse dvp's zijn. Ik heb de zuid amerikaanse en de Braziliaanse dvp's samengevoegd en die kwamen samen uit op 1560 dvp's tegenover 1416 op de rest van de dvp's. De zuid amerikaanse zijn dus in de meerderheid.
Ik kom op andere aantallen uit.

Dat doen Chinese dames vanuit Spanje ook.
Aardige Oostblok dames vind ik vaak de dames uit Moldavië.
Veel vriendelijker en tijdens sex ook actiever dan de Roemeense en Bulgaarse dames.
Ze spreken daar ook Roemeens maar tevens Russisch, daaraan herken je ze want dames uit R en B spreken dat niet.
Ik probeer het op de app altijd even uit, werkt vaak goed.

Heel kort samengevat, dus ik ga er even kort mee door.
Je hebt het toeristenvisum, en dan maakt het niet uit waar ze Schengen binnenkomen.
Maar Spanje heeft versnelde routes voor naturalisatie van inwoners van bepaalde Latijns-Amerikaanse landen. En éénmaal EU-staatsburger geldt vrij verkeer van personen en goederen.

Heel kort samengevat, dus ik ga er even kort mee door.
Je hebt het toeristenvisum, en dan maakt het niet uit waar ze Schengen binnenkomen.
Maar Spanje heeft versnelde routes voor naturalisatie van inwoners van bepaalde Latijns-Amerikaanse landen. En éénmaal EU-staatsburger geldt vrij verkeer van personen en goederen.
Uiteraard, maar velen uit de "invasiemacht" bewandelen die weg niet. Werken een aantal weken hier, een aantal weken op plaatsen buiten de EU, gaan naar huis en bij succes herhalen ze dat een aantal maanden later.

Uiteraard, maar velen uit de "invasiemacht" bewandelen die weg niet. Werken een aantal weken hier, een aantal weken op plaatsen buiten de EU, gaan naar huis en bij succes herhalen ze dat een aantal maanden later.
Correct. Via een toeristenvisum van max drie maand. Kort verblijf C 90 dagen in 180 dagen. Op termijk te hernieuwen door Schengen te verlaten.

Laatst bewerkt:
Maar misschien stopt de invasie van zuid amerikaanse dvp's, want ik heb begrepen dat trump Venezuela wil gaan aanvallen en Colombia zit ernaast. De kans is dus groot dat ze hier in Europa asiel gaan vragen dan hoeven ze ook niet meer als dvp te werken. Arme Deckx kan die alleen maar nog Braziliaanse dvp's neuken.😜

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan