Johnny Walk
Meubelstuk
Kwestie van andere smaak

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.

Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk begrijp je, maar ben het er toch niet mee eens. Voor mij ook geen Oost-Europese of Zuid-Amerikaanse dames. Maar ik ervaar al langer dat het vroegere rijkere aanbod aan degelijke Vlaamse dames sedert de invasie sterk teruggelopen is. Ik vind het intussen eerlijk gezegd vrij moeilijk aan het worden om nog een ernstige dame van eigen bodem te vinden.Voor mij nooit Latina's en nooit Oost-Europese DVP'S.
Dus een invasie geen probleem voor mij.
Ja zeker dat klopt dus daarom ook nietHoe dan? Hij regeert niet en toen ie regeerde ook niets kunnen doen
Vind ze maar!Meestal goede Oostblok babes
Nou ik heb keuze zat in Den Haagven Antwerpen bij de ramenVind ze maar!
Dan zal ik eens richting Antwerpen moeten gaanNou ik heb keuze zat in Den Haagven Antwerpen bij de ramen
Nee alles klopt ik had alleen de zuid europes dvp's buiten gelaten en dat waren maar 3 pagina's. De reden dat ik die groep buiten gelaten heb is omdat de meeste toch zuid amerikaanse dvp's zijn. Ik heb de zuid amerikaanse en de Braziliaanse dvp's samengevoegd en die kwamen samen uit op 1560 dvp's tegenover 1416 op de rest van de dvp's. De zuid amerikaanse zijn dus in de meerderheid.Ik denk je dat nog wat filters aan had staan: het is ongeveer 100 pagina's met latina's tegenover ongeveer 150 pagina's met andere nationaliteiten. Er zijn 24 advertenties per pagina.
Latina's zijn inderdaad op kinky wel ruim de grootste groep, maar nog zeker geen absolute meerderheid.

Inderdaad, en geen tegenargumenten aanvoeren op elementen die niet zijn aangebracht of conclusies van anderen vervormen en dan tegenspreken.Je moet meer neuken ipv onzinnige onderzoekjes te doen met vreemde conclusies daaruit te trekken
Ik kom op andere aantallen uit.Nee alles klopt ik had alleen de zuid europes dvp's buiten gelaten en dat waren maar 3 pagina's. De reden dat ik die groep buiten gelaten heb is omdat de meeste toch zuid amerikaanse dvp's zijn. Ik heb de zuid amerikaanse en de Braziliaanse dvp's samengevoegd en die kwamen samen uit op 1560 dvp's tegenover 1416 op de rest van de dvp's. De zuid amerikaanse zijn dus in de meerderheid.
Ik heb alleen prive-ontvangst geteld misschien komt het daardoor.Ik kom op andere aantallen uit.
Zou kunnen, dan mis je een deel van de invasiemacht en van de verdedigingstroepen.Ik heb alleen prive-ontvangst geteld misschien komt het daardoor.
Plus geen goed beleid door de regering . Tegen deze invasiemacht en sommige landen zo als roemenie zijn corrupt welkom in Europa met open grenzenZou kunnen, dan mis je een deel van de invasiemacht en van de verdedigingstroepen.
Latina's komen van buiten de EU, dus het heeft niets met open grenzen te maken.Plus geen goed beleid door de regering . Tegen deze invasiemacht en sommige landen zo als roemenie zijn corrupt welkom in Europa met open grenzen
Ja is waar maar kunnen van Spanje zo nederland vrij reizen in Europa wel of niet zonder vergunningLatina's komen van buiten de EU, dus het heeft niets met open grenzen te maken.
Ze kunnen ook direct naar Nederland reizen, een tussenstop in Spanje is overbodig.Ja is waar maar kunnen van Spanje zo nederland vrij reizen in Europa wel of niet zonder vergunning
Dat denk ik niet. Volgens mij delen ze in Spanje veel makkelijker visa uit. Alle latina's komen alleszins via daar Europa binnen.Ze kunnen ook direct naar Nederland reizen, een tussenstop in Spanje is overbodig.
Ze komen gewoon als toerist hoor.Dat denk ik niet. Volgens mij delen ze in Spanje veel makkelijker visa uit. Alle latina's komen alleszins via daar Europa binnen.
Uiteraard, maar velen uit de "invasiemacht" bewandelen die weg niet. Werken een aantal weken hier, een aantal weken op plaatsen buiten de EU, gaan naar huis en bij succes herhalen ze dat een aantal maanden later.Heel kort samengevat, dus ik ga er even kort mee door.
Je hebt het toeristenvisum, en dan maakt het niet uit waar ze Schengen binnenkomen.
Maar Spanje heeft versnelde routes voor naturalisatie van inwoners van bepaalde Latijns-Amerikaanse landen. En éénmaal EU-staatsburger geldt vrij verkeer van personen en goederen.
Correct. Via een toeristenvisum van max drie maand. Kort verblijf C 90 dagen in 180 dagen. Op termijk te hernieuwen door Schengen te verlaten.Uiteraard, maar velen uit de "invasiemacht" bewandelen die weg niet. Werken een aantal weken hier, een aantal weken op plaatsen buiten de EU, gaan naar huis en bij succes herhalen ze dat een aantal maanden later.