Recensie Ioana, Antwerpen, Villa Tinto 34 4,69 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joe Carioca

Wandelaar
Forumpionier
53
10/07/21
124
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ioana heb ik twee jaar geleden voor het eerst bezocht en daarna ben ik nog vaak bij haar terug gekomen. Bij mijn vorige twee bezoeken aan SKW (na een jaar) keek ik of ze er weer/nog stond, maar nee. Vanmiddag staat ze er tot m'n verrassing wel, ze herkent me direct. Ze is drie weekjes met vakantie geweest en zondag weer begonnen, vertelt ze. Als vanouds gaan we de trap op, naar de sfeervolle, rode kamer.

Ioana is een prachtig, jong, licht gebruind (Roemeens) meisje. Terwijl ik me uitkleed, zit ze naakt op bed op me te wachten. Ze heeft een heel mooi lijfje, naturel, met heerlijke, handgrote borsten. (Gelukkig heeft ze in mijn jaar afwezigheid daar niets aan veranderd. (y)(y))

Na even spelen, begint ze met haar specialiteit. Haar blow-job is echt fantastisch. Ze zuigt heel lekker, met afwisselend kloppen met haar tong, steeds met aandacht en gevoel. Ze doet het met condoom, maar zc zou niet lekkerder voelen, denk ik. Daarna komt ze bovenop, ze lacht dan vrolijk, om te zien of het zo gaat lukken (soms wel). Ik wil het toch afmaken in 'normal'. Ioana doet leuk mee en de finish is zalig.

Ioana is een leuke en enthousiaste meid, niet te professioneel maar wel met de juiste ervaring. Na het spel gaat ze zich uitbundig wassen in een zijkamertje, maar voor een gesprekje heeft ze nog ruim tijd. Helemaal blij verlaat ik het pand. :)

NB. In de lijst staat een Ira op dit adres. Kan zijn dat die er even heeft gestaan tijdens de vakantie van Ioana, maar voorlopig staat die op 34.
 
What! 100 Euro? Oh, ik zie het voor 30 minuten, gelukkig maar.:)

Iwana is inderdaad een heel mooi lief meisje, ik heb haar eind 2019 2 keer bezocht, zij stond toen met een hele mooie glimlach in overwegend rode setjes te pronken. De seks met dit mooie jonge meisje was buitengewoon lekker, zij blijft je met haar mooie glimlach aankijken (ook via de spiegel in dogie), alsof je met je schoolvriendinnetje vrijt, zo stel ik mij voor, ik voelde mij destijds, tijdens en na afloop minstens 30 jaar jonger.:)

Groet, Gaastra 1968, (helaas)

@Joe Carioca :Hé Joe, volgens mij heet zij Iwana, ik heb het haar toen gevraagd: Whats your name baby? :I.wana. Iwana? Yes something like that. (met een hele mooie smile van Iwana):LOL:
 
Hé Joe, volgens mij heet zij Iwana, ik heb het haar toen gevraagd: Whats your name baby? :I.wana. Iwana? Yes something like that. (met een hele mooie smile van Iwana):LOL:

Op een voormalig forum speelde die discussie ook. Ik had daarop haar eerste recensie gepost, met de naam "Ivana". Een kenner wees mij erop dat het "Ioana" moest zijn. Dinsdag heb ik het haar nog speciaal gevraagd: "Ioana". Maar als je het snel uitspreekt klinkt het als Ivana/Iwana.

Maar goed, what's in a name... :p En wat is er mis met 1968...? :LOL:

En ja, ik doe meestal 100 voor wat langere tijd. Ik woon niet in de buurt en om een lange reis te maken voor 15-20 minuten, nee. Ik doe het natuurlijk wel bij dames die een programma hebben voor 30 minuten (of langer zelfs...).
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dames al meerdere keren bezocht. Ik kom hier altijd tevreden buiten.
Ik lik steeds langdurig haar fris en lekker kutje tot ze klaarkomt.
Daarna kort pijpen en 1 standje en lekker klaarkomen in doggy.

Hygienische dame met goede ingesteldheid.

Ze is vrij vaak bezet dus ik verwacht nog andere recensies :)

Ciao D
 
Dit is niet Luana nee. Luana was toch die blonde dame met lange benen, die je tijd aandachtig aankeek. Ben weleens bij haar binnen geweest destijds. Dame heb ik nooit meer teruggezien na covid. Jammer was wel echt een verschijning.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ioana van de week een bezoek gebracht. Het is een mooi en vriendelijke dame. Ze doet haar best en doet haar job met veel aandacht. Heerlijk pzc en daarna door in 69. Ze ging lekker door totdat ik haar wel twee keer moest stoppen. Daarna lekker in doggie haar vlot geneukt en zeker met de aanblik op haar kleine kontje duurde het niet lang voordat ik kwam. Toppertje zeg. Daarna ging ze zich uitgebreid wassen. Ze is ook heerlijk fris en schoon.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een heerlijk bezoek gebracht aan deze griet. Lekker laten pijpen. Hand op haar hoofd en gaan maar. Zalig ze gagde zelf. Was heerlijk. Geweldige pijpbeurt
 
leuke dame om te zien. mooi koppie en vriendelijk.
ze trok voor het pijpen even lekker rustig en gaf een prima pijpbeurt. beffen was ook geen straf met haar. neuken ook heerlijk. kom nog wel bij haar langs vrees ik.
 
Afgelopen week eens langs gegaan bij dit kleine poppetje. Kan heerlijk pijpen en je mag lekker haar kutje nat likken. Kwam daarop lekker on top en kwisselde dat af met enkele standjes. Heeft mij daarna lekker met de hand klaar getrokken.
 
In de dagshift staat hier een meesteres, dus dat VT34 kan niet kloppen, tenzij zij nu werkt in de nachtshift.

Volgens mij is dit dezelfde meid, topics kunnen dus samengevoegd worden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tweetal weken ook eens langsgeweest in het Antwerpse SKW en na wat talmen, gekozen voor deze knappe Roemeense jongedame die in VT33 zat ipv VT34.
Dame was vriendelijk aan de deur en voor het standaardtarief van 50€ is pijpen, neuken en beffen mogelijk. Ze heeft een ruime en verzorgde kamer boven het raam. Haar kleren ware al vlug af en ik kon haar, na een wasje aan de lavabo, als eens goed vastnemen. Op het bed hebben we eerst wat gestreeld, waarna ik haar langdurig heb gebeft. Ioana wordt goed nat en lijkt te genieten, kreunt niet overdreven, maar ontspant zich volledig. Als je de juiste plekjes raakt, voel je haar spieren samentrekken en uiteindelijk voel je de zoete smaak van haar sappen in je mond. Na een tiental minuten trokken haar buikspieren samen en trilden haar benen waarna ze te gevoelig werd om verder te beffen. Ze heeft mij dan gepijpt (mc) waarbij ook de ballen niet werden vergeten. Uiteindelijk ben ik na 2 standjes klaargekomen. Nog wat nagepraat en ons verfrist en na iets meer dan 20 minuten stond ik tevreden aan de uitgang. Voor een 22 jarige is zij niet superstrak, haar A cup en poep hangen niet, maar als je alles vastneemt, voel je weinig spieren. Het is echter een aangename en knappe jongedame waar ik in de toekomst nog wel eens wil bij langsgaan.
 
deze dame wederom bezocht. prima bezoek weer. dame is erg vriendelijk en in voor een praatje. maandag vertrek ze naar huis. in januari komt ze terug.
 
k ben. vorige week ook bij deze dame geweest, mooi meisje, ze laat ook niet iedereen binnen heb ik gezien, geweldige sessie gehad, is heel hygiënisch qua wasjes dus dik in orde, ga nog terug, had vorige week recensie gezet, zou er dan 2 recensies bestaan
 
Vanmiddag terug bij Ioana geweest, zo wordt het dus gespeld heb haar zo in mijn I phone gezet met de correcte tel nr lol, ze kwam er weer lekker voor, haar lange blonde haren en een strikje om het bijeen te houden, zwarte lingerie en een prachtig geurend lijfje, haar cupje is niet echt B, maar tussen A en B denk ik, maar heerlijk om aan te zuigen, haar c tje lekker getongd, en heerlijk bereden, wou eindigen met het handje en dat heeft ze perfect gedaan, rustig aan en ander handje hield ze de eitjes vast lol, zalig einde...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik vond het een aangenaam bezoekje, zeer knappe dame met een zeer lekker kontje.
Ik voelde wel niet echt connectie tussen haar en mij. Dat is het jammere.

On top is ze fantastisch en blijft gaan.
 
vandaag wederom bij deze lolita langs geweest. ze was net terug van vakantie.
dienstverlening was zoals altyd. uitstekende pijp bef en neuk sessie. blijft toppertje om te bezoeken als ik weer in antwerp ben.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat er eens sprake was geweest dat ze op VT33 zou zitten was ik niet zeker welke dame het was, maar nu ik er ben geweest kan ik bevestigen dat ze op VT34 zit!

Ik had haar al een aantal keer gezien in de beperkte keren dat ze vrij is, maar twijfelde wel of het Ioana was, maar de dame was heel mooi, had blond haar en bleef telkens lachen als ik passeerde. Dan maar de stap gezet en binnen gegaan, door de zenuwen vergeten haar naam te vragen. Maar dan begon het pret gedeelde, ze trok met gevoel tot ik een volledige erectie had en deed dan het condoom om, begon dan met evenveel gevoel te pijpen, wat heeft die dame skills! Na een tijdje was ze bovenop komen zitten en is ze met weer heel veel gevoel mij beginnen afrijden tot ik klaar kwam. Het kon na deze uitstekende service niet anders dan dat ik bij de juiste dame was binnen gegaan.
Tijdens het wasje toch voor de zekerheid haar naam gevraagd en nog wat gepraat.
Ze gaat mij zeker nog terug zien, wat een ervaring!
 
Dag heren, ik ga geen recensie schrijven want alles wat hierboven staat is al gezegd: TOP MEISJE.
Ze ziet er stoer uit met haar sigaretje en zelfzekere houding, wat me de eerste keer afschrikte. Ik dacht "weer zo een trut, klokkenkijkster" maar toch eens mijn stoute schoenen aangetrokken en ....daarna meerdere keren binnengewipt.

Iwana is zeer lief, zacht, lacht graag, geen stress ....

Als je om een onbekende reden niet kan klaarkomen, doet ze echt wel haar best om je dag een hoogtepunt te geven.

Edit: Ze is 23 jaar en uiteraard zeer klein van gestalte. Je "eerste" vriendinnetje :) Mijn voorkeur is altijd 50 euro, 20-25 minuten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan