Recensie Irina, multi massage, Haarlem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OrangeSoldier69

Wandelaar
34
13/01/23
44
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4068504-irina
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Volledig afgegaan op de foto's in de hoop een mooi gezicht te treffen achter haar blurry camouflage.

Zeer aardige dame, makkelijk communiceren en heerlijk lichaam. Helaas wat uiterlijk niet mijn type. Lijkt erop alsof ze haar lippen heeft laten doen, wellicht meer. Vind ik altijd zonde…

Doet alles wat haar advertentie belooft, maar wat jammer was, is dat alles een meerprijs heeft. Zelfs beffen…. Ik weiger te betalen om de dame klaar te laten komen 😜

Omdat ik haar dus niet heb kunnen nat likken, kwam er glij middel te pas, vind ik ook niet fijn…

Aan actie geen gebrek. Heerlijke massage, weet je goed te verwennen. Fantastisch lichaam (fantastisch billen, heerlijke benen, naturel borsten) om terug te masseren, alles mag.

Voor het intiem de verleiding niet kunnen weerstaan om haar ook anaal te nemen, voelde fijn. Prettig om mee te maken is dat ze stimuleert om juist goed diep te stoten, dat vindt niet iedere dame prettig, zij genoot merkbaar.

Al met al goede sex, helaas zonder erotische klik.

Voor de liefhebber, een mooi onderhouden behaard poesje.

PS - vanwege oeverloos gezeur over prijzen op dit forum, vermeld ik niet meer wat ik voor diensten betaal. Haar diensten pasten wat mij betreft bij de gevraagde compensatie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan