- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 70
Vorige week bij Irina geweest. Ze is al een aantal jaren werkzaam op kamer 3. In deze periode haar nog nooit bezocht. Wel vaak langsgelopen. Ze kijkt altijd nors en komt niet vrolijk over. Ze zit meestal op haar stoel naar haar mobiel te kijken. Deze keer bij Irina naar binnen gegaan omdat mijn vaste dame Gina (Roe) de komende maand afwezig is. Eenmaal binnen kwam het gesprek maar moeilijk op gang. De mogelijkheden zijn standaard te noemen. Pijpen met condoom, 3 standjes voor 70 euro. Pijpen zonder en tongzoenen niet mogelijk gaf ze duidelijk aan. Ze kwam wel kort en stug over. Na het gebruikelijke ritueel aan de wastafel het bed op gegaan. Irina deed een condoom om mijn pik en begon te pijpen. Niet echt diep. Geen deeptroath. Helaas lag ze zo dat ik met geen mogelijkheid haar kutje kon zien, laat staan aanraken. Ze kreeg mijn pik wel hard en vroeg welke standjes ik wilden. 3 , dat was geen probleem, ze kwam eerst bovenop, glijmiddel en ze schoof geroutineerd op mijn pik. Normaal neukritme, ze was wel wat wijd vond ik. Daarna missio, helaas geen oogcontact, deed haar ogen dicht en erg kwam totaal geen geluid uit. Het leek wel of ik een pop neukte. Voorgesteld om doggy te gaan doen. Ze vroeg of ik niet te hard wilde neuken. Eerst aan haar verzoek voldaan daarna haar toch nog hard geneukt. Toen ik klaar was gekomen was het stil. Pas bij het wassen begon Irina wat te praten over haar afkomst, ze komt uit Wit-Rusland. Wel is ze de Nederlandse taal goed machtig. Mijn bezoek aan Irina is moeizaam verlopen en ik denk niet dat herhaling erin zit. Ook was ze aan het mopperen over de nieuwe, Lola kmr 35.