WHEM Iris uit Arnhem Sexy Asian Lady

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze dame?
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/5162381-iris#overview

Bellen kan niet, alleen WhatsApp, mijn berichten worden gelezen, maar meer dan Hi krijg ik er (bij haar) niet uit :)
Ik ben ongeduldig, want eindelijk een mooie Thaise i de burrt, maar wil natuurlijk voorkomen dat ik me voor niets verlekker...
Waar zie jij dat ze Thais is?
In haar profiel is zowat alles aangevinkt maar ik durf te wedden dat ze bijna niet van alle opties gaat doen.
Als je er op bezoek gaat gok ik erop dat je in een flat komt in een kamer met blauwe gordijnen 🤣
 
Waar zie jij dat ze Thais is?
In haar profiel is zowat alles aangevinkt maar ik durf te wedden dat ze bijna niet van alle opties gaat doen.
Als je er op bezoek gaat gok ik erop dat je in een flat komt in een kamer met blauwe gordijnen 🤣
als je haar toevoegt op WhatsApp staat haar beschrijving in Thaise tekst...

Voor 160 per uur hoop ik dat flink wat van die opties afgevinkt worden, alleen ik mis boomboom... Dus het riekt naar een massage met meer, al dan niet bij haar ter plekke.

Blauwe gordijnen? Die snap ik niet...
 
💓 my service 💓
package A 120€ for 30min
Shower before and after with you make you Bowjob with out condom feel relax finish 1 sex

Package B 160€ 60min
Shower before and after with you make you feel relax massage B2B kissing licking 69
Bowjob with out condom
Finish 1 sex
Cum on face 50€ extra
 
💓 my service 💓
package A 120€ for 30min
Shower before and after with you make you Bowjob with out condom feel relax finish 1 sex

Package B 160€ 60min
Shower before and after with you make you feel relax massage B2B kissing licking 69
Bowjob with out condom
Finish 1 sex
Cum on face 50€ extra
oftewel jij hebt wel contact gehad neem ik aan ;)

Of bent er ook geweest?
 
Zoek even op dit forum. Er gaan zwermen met Aziatische DVP doorheen Nederland en België. Allemaal hetzelfde verhaal: vrouwen die de taal niet spreken en onder dwang werken tot en met NZC aan toe.
 
Zoek even op dit forum. Er gaan zwermen met Aziatische DVP doorheen Nederland en België. Allemaal hetzelfde verhaal: vrouwen die de taal niet spreken en onder dwang werken tot en met NZC aan toe.
Ok. Mij niet bekend bij Thaise, en zeker geen zwetmen. Voor het eerst dat ik in deze regio een Thaise zie. Maar als Azië fan zeer geïnteresseerd..
De dame communiceert redelijk engels. Lijkt authentiek, zoals ik het ken van mijn Thaise vriendinnetjes...
 
Zie mijn recentie:
De blauwe gordijnen zijn nu bruin😉
 
Zie mijn recentie:
De blauwe gordijnen zijn nu bruin😉
Nee, zo te lezen was jij niet in het appartement dienik bedoel want die is op Presikhaaf.
Maar alsnog bedankt om een review te maken om ons te behoeden voor een matige ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan