Is anaal neuken nu echt zo lekker?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd of er qua dvp's tips zijn voor dames die hun artiesteningang bepaald niet op slot hebben zitten. En dan bedoel ik danes die achter het raam zitten. Op kinky, sexjobs kun je gewoon zoeken op die mogelijkheid.
 
Zoals de titel aangeeft: hoe voelt het om anale seks te hebben (geven en nemen)?

Dat verschilt ook wel wat van de ene tot de andere bedpartner.
En het zit voor een groot stuk tussen de oren.
Gewoon uitproberen om het te weten.

Wanneer je bedpartner na wat voorspel 'm meteen in haar kontje ipv haar poesje steekt... omdat ze er zin in heeft... nou, dat doet wat met je op dat moment :cool:
 
Een jaar of 4 geleden een keer geprobeerd met een dame die het in de standaard prijs van 150 Euro had zitten. Dame adverteert inmiddels niet meer.
Het was leuk om een keer te doen, maar echt speciaal voelde het niet. De gedachte vooraf omdat het in de taboesfeer hangt is spannender.

Soms heeft een dame wel een erg lekkere kont en denk je er weer eens aan, maar ik weiger er extra voor te betalen. Om nu 50 Euro extra neer te tellen voor een paar minuten plezier gaat mij een beetje te ver. Doe dan maar een strakke natte vagina.
 
Anaal neuken op zijn tijd is toch iets speciaals. Het taboe van anale sex, de handeling op zich, de nauwheid, maar ook vooral het psychische. Is toch iets anders, heeft mogelijk ook iets met een machtsgevoel te maken.
 
Een jaar of 4 geleden een keer geprobeerd met een dame die het in de standaard prijs van 150 Euro had zitten. Dame adverteert inmiddels niet meer.
Het was leuk om een keer te doen, maar echt speciaal voelde het niet. De gedachte vooraf omdat het in de taboesfeer hangt is spannender.

Soms heeft een dame wel een erg lekkere kont en denk je er weer eens aan, maar ik weiger er extra voor te betalen. Om nu 50 Euro extra neer te tellen voor een paar minuten plezier gaat mij een beetje te ver. Doe dan maar een strakke natte vagina.
Precies! Het voelt dus fysiek helemaal niks speciaals... Eenmaal voorbij de sluitspier -en daarvoor gebruikt zij dus meer dan genoeg glijmiddel- voel je dus vrijwel niks! Je pompt als het ware in een lege buis...

In jou -en haar- fantasie natuurlijk wél. Want er zijn ook best vrouwen die daar geweldig geil van worden. En... dan is het natuurlijk wel leuk! En... als zij dan ook nog een vibrator op haar klit zet... en krachtig klaarkomt... Ja! Dan is het feest in bed!

Ik vraag er dus niet om. Betaal er zeker niet extra voor... Maar... als zij graag die harde pik in haar anus voelt... Gun ik haar dat graag!
 
Als je zelf moet bukken zal het eerst wel pijnlijk zijn 😅 maar met een beetje beleid en een flinke dot glijmiddel is het voor een dame ook prima te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan