Is anaal neuken nu echt zo lekker?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Overrated wel.

En kans op stront is er altijd. Natuurlijk wel een klein beetje... Maar als het veel is dan smijt ik binnen de 5min de persoon uit het huis (of ga ik weg als het mijn huis niet is 😂) heb al enkele meiden gehad die ik niet meer belde erna. En ze wisten het perfect toen ik uit het bed hopte.

Een tolerantie voor 3% strontgehalte. Anders rode kaart vaneens. 😂😂😂

Dusja... Poesje is beter.
 
Ik vraag of ze proper zijn en gespoeld hebben. Maar mensen liegen nu eenmaal. 😂 Ga echt niet als een mijnwerker met een lamp op mijn kop in dat gat loeren naar bruine bouten.

Ik doe vrouwen en trans... Gotta say... Ladies are more dirty 🤢. Trans maar 2x iets meegemaakt. En was 1x de morning after. But girls i lost count. Vandaar dat ik veel liever vaginaal neuk met de ladies.
 
Ik heb het wel eens gedaan, zelf vind ik de daad zelf niet zo heel bijzonder, het voelt wat anders, voor mij was het meer de overgave van de vrouw wat mij op dat moment meer geil maakt.
Andersom heb ik ook ervaren en dan niet met een strapon, vlak voor het klaarkomen begon een dame Sascha of Pascha weet dat niet zeker meer zachtjes met haar vinger bij me naar binnen te glijden, ik schrok eerst een beetje, maar kwam toen ineens heel intens klaar😂 Dat was een bijzondere ervaring.
 
Als ik betaal voor seks is anaal een must. Kutjes vang ik zoveel in het dagelijkse leven dat ik het onzin vind om er nog voor te betalen.

Vaak durven meiden met wie ik privé date die enorme lul van mij niet in hun poepertje te nemen. Meeste dvps schrikken er ook van, maar als ik dan een honderdje extra uit me zak tover gaan ze toch akkoord.

Vaak denken ze dat het toch niet gaat passen en zijn vaak in shock als het me toch lukt hun aars binnen te dringen. Ik heb ondanks m'n leeftijd al jaren ervaring met anale seks. Denk dat ik de meeste kontjes heb geneukt hier en kroon mezelf ook tot de analking.

Er is niets lekkerders dan zo'n heerlijke strakke reet te neuken wat aan het eind van de date vaak een gapend kontgat is geworden. Niets houd me tegen, deze man is niet bang voor een beetje poep, bij sommige meiden zit aan het eind van de date heel het bed onder de stront.

Geniet er vooral van fitgirls anaal te neuken. In de sportschool vaak hun perfecte kont showen en teasen met hun strakke leggings. En als we dan in bed liggen en het is tijd om die prachtige reet aan het werk te zetten rollen de tranen over hun wangen, vind het heerlijk om hun tranen te likken terwijl ik keihard hun reet penetreer, zijn meestal tranen van genot!
 
Als ik betaal voor seks is anaal een must. Kutjes vang ik zoveel in het dagelijkse leven dat ik het onzin vind om er nog voor te betalen.

Vaak durven meiden met wie ik privé date die enorme lul van mij niet in hun poepertje te nemen. Meeste dvps schrikken er ook van, maar als ik dan een honderdje extra uit me zak tover gaan ze toch akkoord.

Vaak denken ze dat het toch niet gaat passen en zijn vaak in shock als het me toch lukt hun aars binnen te dringen. Ik heb ondanks m'n leeftijd al jaren ervaring met anale seks. Denk dat ik de meeste kontjes heb geneukt hier en kroon mezelf ook tot de analking.

Er is niets lekkerders dan zo'n heerlijke strakke reet te neuken wat aan het eind van de date vaak een gapend kontgat is geworden. Niets houd me tegen, deze man is niet bang voor een beetje poep, bij sommige meiden zit aan het eind van de date heel het bed onder de stront.

Geniet er vooral van fitgirls anaal te neuken. In de sportschool vaak hun perfecte kont showen en teasen met hun strakke leggings. En als we dan in bed liggen en het is tijd om die prachtige reet aan het werk te zetten rollen de tranen over hun wangen, vind het heerlijk om hun tranen te likken terwijl ik keihard hun reet penetreer, zijn meestal tranen van genot!
En jij noemt jezelf analking 😅ik denk dat patser een betere benaming is voor jouw
 
En jij noemt jezelf analking 😅ik denk dat patser een betere benaming is voor jouw
Ik ben er niet trots op. Heb vroeger in de bajes vaak andere mannen anaal moeten nemen om m'n dominantie te tonen en te laten zien wie de echte alpha is.

Die frustratie moet er nu nog steeds uit en aangezien ik geen bi/homo ben doe ik dat het liefst bij leuke dames.
 
Ik ben er niet trots op. Heb vroeger in de bajes vaak andere mannen anaal moeten nemen om m'n dominantie te tonen en te laten zien wie de echte alpha is.

Die frustratie moet er nu nog steeds uit en aangezien ik geen bi/homo ben doe ik dat het liefst bij leuke dames.
Je hebt duidelijk nooit in de bajes gezeten... wat een onzin is dit. Graag eerlijke verhalen.
 
Mijn ervaring als gever; het voelt heerlijk strak, heel anders als vaginaal.
Maar ik heb het maar 3x geprobeerd (2x mijn vrouw, 1x prostituee).
Eerste keer met mijn vrouw, was zeer geslaagd voor mij, maar zij vond het nogal pijnlijk.
Tweede keer opnieuw met mijn vrouw, maar gestopt door haar.... te pijnlijk
Derde keer "lolita" prostituee; zij vond het ook niet echt fijn.
Lag zeker niet aan mijn penis lengte (die is nogal klein), maar volgens hen aan de dikte (die hooguit iets boven gemiddeld is).

Ervaring als ontvanger van een echte penis heb ik niet.
Dildo en vibrator van/met vrouw wel eens geprobeerd, (zeker niet de kleinsten/dunste).
Dit ging prima, een ervaring rijker, maar vond het geen echte echt seksueel genot geven.
 
heb een paar keer anaal gedaan (op 1 hand te tellen). Het is wel exht heel strak en lekker, maar was altijd "wat geklooi" zeg maar. Vriendin met een stevig kontje , dus soms na het klontje vaseline op de poepert beetje prutsen en als het niet goed gaat met naar binnen schuiven en de boel is rust gaat moet je die weer hard kloppen .. Op zn hondjes dus vrouw op knieen en ellebogen , ik er achter , hoogte zoeken , op een waterbed.. het is een uitdaging …

Het is echt lekker om soms te doen , maar ff de tijd nemen en wat gepruts voor lief. en zeer zeer zeker rustig die hard geworden worm naar binnen schuiven ..
Wel handig, een volgespoten anus lekt minder dan een volgespoten kutje 😋
 
Enkele jaren terug meegemaakt. Had een heel leuke DVP gevonden... fijne tijd mee doorgebracht die zomer. Als die opgewonden werd (en daar zorgde ik wel voor!) begon haar vagina te pulseren! Man! Geweldig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan