Is anaal neuken nu echt zo lekker?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan je het alleen maar aanraden, het gevoel van die lekkere tong die je sterretje likt hmmm
Rimmen geven of ontvangen heerlijk zelfs dat de dame mij een prostaatmassage geeft het gevoel dat ik heb als ik klaarkom is zo intens. Dat gevoel smaakt naar meer 😍. Je ziet je bent nooit te oud om iets bij te leren hè.
 
Laatst bewerkt:
Me laten rimmen is nog een horde die ik moet nemen. Maar weet niet of ik me zo kwetsbaar kan of wil opstellen. Ook geen zin om me helemaal te laten waxen als een malle.
Je hoeft je niet te laten waxen, scheren kan ook. Dan zitten er geen haartjes meer, kun je alles goed schoon maken.

Laten rimmen is verrukkelijk. Op mijn rug, benen opgetrokken, kont omhoog en dan me uitgebreid laten verwennen door een DVP. Me lekker laten pijpen, ballen die oraal verwend worden, om vervolgens te voelen hoe haar tong naar beneden zakt om mijn kontsterretje te verwennen. Super gevoelig daar. Het is een waar genot als een dame me daar likt. Beetje met een vingertje plagen, me penetreren, de prostaat masseren en als ik klaar kom, spuit ik tot aan het plafond.
 
Je hoeft je niet te laten waxen, scheren kan ook. Dan zitten er geen haartjes meer, kun je alles goed schoon maken.

Laten rimmen is verrukkelijk. Op mijn rug, benen opgetrokken, kont omhoog en dan me uitgebreid laten verwennen door een DVP. Me lekker laten pijpen, ballen die oraal verwend worden, om vervolgens te voelen hoe haar tong naar beneden zakt om mijn kontsterretje te verwennen. Super gevoelig daar. Het is een waar genot als een dame me daar likt. Beetje met een vingertje plagen, me penetreren, de prostaat masseren en als ik klaar kom, spuit ik tot aan het plafond.
Idd dat is het
 
Ik prop wel eens een prostaat dildo bij me naar binnen, tijdens het rukken. Ik wel eens een vinger in me kont gehad van een dvp, maar dat was niet lekker. Ze prikte niet goed, zeg maar.
Bij jezelf een (prostaat) dildo gebruiken, daar heb je dus zelf de controle over. De vinger van een DVP niet. Ik denk dat daarbij, voor jou, het grote verschil ligt.
 
Yikes, dit is mijn minst favoriete topic (dat ik toch nog lees) geloof ik.

Al was het maar als reminder aan mezelf waarom ik (vrijwel) nooit bef en tongzoen met dvp's. ;)

Ik geniet van hun looks, maar loop niet het risico dat ik op enige manier (indirect) in contact kom met hun andere klanten waar ze dingen mee doen waar ik zelf niet weg van ben.

Dus weet wanneer je ze kunt liefkozen en adoreren om wie ze, in jouw aanwezigheid, ook kunnen zijn.....en wanneer je terughoudend moet zijn en je moet realiseren dat ze soms, vanuit jouw oogpunt bekeken, een soort, pardon my words, wandelende vuilnisbakken zijn. 😇
:ROFLMAO:

Ok, kom maar door met die :rolleyes: smileys, dan zijn ze toch niet helemaal voor niks toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Yikes, dit is mijn minst favoriete topic (dat ik toch nog lees) geloof ik.

Al was het maar als reminder aan mezelf waarom ik (vrijwel) nooit bef en tongzoen met dvp's. ;)

Ik geniet van hun looks, maar loop niet het risico dat ik op enige manier (indirect) in contact kom met hun andere klanten waar ze dingen mee doen waar ik zelf niet weg van ben.

Dus weet wanneer je ze kunt liefkozen en adoreren om wie ze, in jouw aanwezigheid, ook kunnen zijn.....en wanneer je terughoudend moet zijn en je moet realiseren dat ze soms, vanuit jouw oogpunt bekeken, een soort, pardon my words, wandelende vuilnisbakken zijn. 😇
:ROFLMAO:

Ok, kom maar door met die :rolleyes: smileys, dan zijn ze toch niet helemaal voor niks toegevoegd.
Geen nood 🙏 Ik ken eigenlijk maar 1 DVP die ook rimmen doet. Is iets heel erg schaars denk ik.
Dus de kans dat je via een dvp andere sterretjes likt is miniem.

En dan nog, DVP's zijn vaak de properste vrouwen die er zijn. Voor en na de date wassen ze zich.
A not so fun fact van de job: omdat wij ons zoveel wassen is de vagina van een dame vaak uit balans qua zuurtegraad. Hierdoor zijn wij minder beschermd door bv bacteriën van klanten (vaak de vingers) en hop weer eens een ontsteking 😒. Uricran, paracetamol en femiprim zijn vaste bewoners in onze toilettas.

Zeg nog eens dat wij vuilbakjes zijn 😌
 
Geen nood 🙏 Ik ken eigenlijk maar 1 DVP die ook rimmen doet. Is iets heel erg schaars denk ik.
Dus de kans dat je via een dvp andere sterretjes likt is miniem.

En dan nog, DVP's zijn vaak de properste vrouwen die er zijn. Voor en na de date wassen ze zich.
A not so fun fact van de job: omdat wij ons zoveel wassen is de vagina van een dame vaak uit balans qua zuurtegraad. Hierdoor zijn wij minder beschermd door bv bacteriën van klanten (vaak de vingers) en hop weer eens een ontsteking 😒. Uricran, paracetamol en femiprim zijn vaste bewoners in onze toilettas.

Zeg nog eens dat wij vuilbakjes zijn 😌
Voor 98% heb je gelijk Lisa. Helaas zijn er die andere 2%, maar dat hebben jullie bij de klanten ook waarschijnlijk😊. De meerderheid van de dvp's die ik bezocht nemen hun tijd om zichzelf te verzorgen, tussen 2 klanten. Wassen, bij maquileren, bodymilk voor de huid zacht te houden. De dames onderhouden hun werkinstrument goed😁, geen klachten van mij alleszins.
 
Geen nood 🙏 Ik ken eigenlijk maar 1 DVP die ook rimmen doet. Is iets heel erg schaars denk ik.
Dus de kans dat je via een dvp andere sterretjes likt is miniem.

En dan nog, DVP's zijn vaak de properste vrouwen die er zijn. Voor en na de date wassen ze zich.
A not so fun fact van de job: omdat wij ons zoveel wassen is de vagina van een dame vaak uit balans qua zuurtegraad. Hierdoor zijn wij minder beschermd door bv bacteriën van klanten (vaak de vingers) en hop weer eens een ontsteking 😒. Uricran, paracetamol en femiprim zijn vaste bewoners in onze toilettas.

Zeg nog eens dat wij vuilbakjes zijn 😌
Ik kwam nooit rimmen tegen. Tot de Oost Europese hausse begon, ik denk dat de dames uit dat deel van de wereld er iets anders tegenaan kijken.

Voor mij is ook anaal geen optie. En zeker niet na het lezen van dit topic (met alle respect voor iedereen hier hoor. No worries, maar 'just not my cup of tea' zal ik maar zeggen.
De dames die ik bezoek doen niet aan anaal en zijn echt proper en fris, ben ik zelf ook en ik maak me dan ook geen zorgen over een enorme befinfectie! (Ofzo).

Ik snap de angst voor vingeren ineens een stuk beter.
Ik weet dat zeep meet kapot maakt dan je lief is, maar det het zo uit kan pakken voor jullie… niet fijn
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 1x anale sex gehad. Een leuke jonge dame die ik via een andere site met chatfunctie leerde kennen. En op een dag lag ik dus met haar in bed. Vaginaal was ze al een orgasme machine, anaal ging het non- stop klaar komen. Oke, ik overdrijf. Maar....Ze genoot er zelf ook van. Ze was toen een jaar of 25 en alleenstaande mama van een kindje van 2. Ze studeerde en wilde na haar studie stoppen. Dat heeft ze dan ook gedaan.
 
Geen nood 🙏 Ik ken eigenlijk maar 1 DVP die ook rimmen doet. Is iets heel erg schaars denk ik.
Dus de kans dat je via een dvp andere sterretjes likt is miniem.

En dan nog, DVP's zijn vaak de properste vrouwen die er zijn. Voor en na de date wassen ze zich.
A not so fun fact van de job: omdat wij ons zoveel wassen is de vagina van een dame vaak uit balans qua zuurtegraad. Hierdoor zijn wij minder beschermd door bv bacteriën van klanten (vaak de vingers) en hop weer eens een ontsteking 😒. Uricran, paracetamol en femiprim zijn vaste bewoners in onze toilettas.

Zeg nog eens dat wij vuilbakjes zijn 😌
Geloof je meteen, maar ken zat dames die na de daad gelijk de string weer ophijsen en hooguit hun mond spoelen en handen wassen.
Ben in 23 jaar wandelen maar 1 a 2 dames tegen gekomen die meteen gaan douchen achteraf.
 
Geen nood 🙏 Ik ken eigenlijk maar 1 DVP die ook rimmen doet. Is iets heel erg schaars denk ik.
Dus de kans dat je via een dvp andere sterretjes likt is miniem.

En dan nog, DVP's zijn vaak de properste vrouwen die er zijn. Voor en na de date wassen ze zich.
A not so fun fact van de job: omdat wij ons zoveel wassen is de vagina van een dame vaak uit balans qua zuurtegraad. Hierdoor zijn wij minder beschermd door bv bacteriën van klanten (vaak de vingers) en hop weer eens een ontsteking 😒. Uricran, paracetamol en femiprim zijn vaste bewoners in onze toilettas.

Zeg nog eens dat wij vuilbakjes zijn 😌
Ik zou niet durven....😛👍

Maar ik hou wel mijn, voor mij plezierige, gereserveerdheid. 😉
 
Ik heb het nog nooit anaal gedaan. Het spreekt me totaal niet aan. Ik zie er voor mezelf de 'meerwaarde' niet van in. Maar vooral het hygiënisch aspect stoot me af. Daar moet toch 'een geurtje' aan zijn ... Niet dan?
 
Ik heb het nog nooit anaal gedaan. Het spreekt me totaal niet aan. Ik zie er voor mezelf de 'meerwaarde' niet van in. Maar vooral het hygiënisch aspect stoot me af. Daar moet toch 'een geurtje' aan zijn ... Niet dan?
Als je pech hebt wel ja. Maar daar schijnen ook weer liefhebbers voor te zijn 🤷🏻‍♂️. Ik zou zeggen ruik eraan en als het naar roosjes ruikt, gewoon doen.
 
Als je pech hebt wel ja. Maar daar schijnen ook weer liefhebbers voor te zijn 🤷🏻‍♂️. Ik zou zeggen ruik eraan en als het naar roosjes ruikt, gewoon doen.
Als het naar roosjes ruikt is het wss om te camoufleren. Gewoon neutrale, natuurlijke geur. Zelfde met een vagina.....als het naar zeep ruikt dan heeft het voor mij geen erotiserend effect. Een vagina dat opgewonden is , ruikt nu eenmaal een beetje.
 
Ik heb het nog nooit anaal gedaan. Het spreekt me totaal niet aan. Ik zie er voor mezelf de 'meerwaarde' niet van in. Maar vooral het hygiënisch aspect stoot me af. Daar moet toch 'een geurtje' aan zijn ... Niet dan?
Als er goed gespoeld is ruik en zie je niets, ik heb zelfs bij een latina mee gemaakt dat er direct uit de anus (bare) er weer stevig op los gepijpt werd, on vervolgens weet vagina, anaal, en weer pijpen, ook maar bij een meegemaakt, was een meerdere uren afspraak en voor de kenners full party, misschien dat de party er een deel schuldig aan was, nog 4x ontmoet, bare was gebleven maar de atm niet meer, dit was dus zonder party.
 
Als een dame niet helemaal schoon is, kan ze er lang niet altijd wat aan doen, zelfs als ze goed spoelt. Spoelen kan helpen, maar soms ook juist (veel) meer problemen geven. Als je anaal wilt neuken, dan hoort het er m.i. ook bij dat er ongelukjes kunnen gebeuren. ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan