Is anaal neuken nu echt zo lekker?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hahaha juist. Met plezier zeker ook nog? In welke wereld woon jij dat dvp's voor 5 tientjes elke bruine ster uitlikken die ze voor hun snufferd krijgen?
Ik ken genoeg thuisontvangende dvp's die mij graag kosteloos rimmen. Zelfs vaste dvp's die niet openlijk ermee adverteren doen het in the heat of the moment omdat ze het zelf graag willen en weten dat ik het geil vind. 😜
 
Hahaha juist. Met plezier zeker ook nog? In welke wereld woon jij dat dvp's voor 5 tientjes elke bruine ster uitlikken die ze voor hun snufferd krijgen?
In een wereld waar er respect is voor de dvp en als er dat is kan er veel zonder er achter te Hoeven vragen of ervoor bij te betalen. Maar ja als je je als een boer of respectloos gedraagt tov van een dvp zal ze jouw ook geen plezier doen hoor.
 
Ik heb nog nooit iemand anaal geneukt of ben zelf ook nog nooit anaal genomen maar fantaseer wel eens over een shemale-ervaring.
Ik vraag me echter af of vrouwen of mannen hier nu werkelijk van kunnen genieten om kanaal genomen te worden en al zeker wanneer het voorwerp of penis waarmee de anale penetratie wordt uitgevoerd aan de grote kant is.
Mij lijkt dit eerder een pijnlijke, vieze ervaring maar jullie kunnen dit vast weerleggen/staven.
Dan heb je echt iets gemist :)
 
Als je wellicht wat meer respect zult hebben voor vrouwen dan tref je mischien wel eens een vriendinnetje die het met liefde voor je doet.
Ik heb respect voor vrouwen en al genoeg vriendinnetjes gehad hoor. Niks mis met het woord hoertje als je het over een hoertje hebt.
 
Ik hou wel van anaal te neuken. Raar wel dat mensen dit zelf als geil ervaren. Ooit een prostaatonderzoek gehad waar 1 of 2 vingers ingebracht werden en ik vond dat maar een vreemd gevoel. Misschien dat je dit gewoon moet worden. Ik was toch geen fan. Wat ik graag eens zou doen is een dubbelpenetratie. Liefst met 2 vrouwen. Onderaan een dame met een strapon die de vrouw erop in de vagina neemt en dan ik erboven en anaal. Lijkt me superheet! Wel met een dame die houdt van anaal.
 
Ik heb het afgelopen week gedaan met een dinnetje, er viel me iets op:

De reet van een vegetarier is vele malen schoner dan een chick dat vlees eet. Vraag niet waarom. Maar de kak-factor zat er totaal niet bij.
Euh… wij vegetariërs kakken ook en als ik voor mijzelf spreek: alle varianten van de Bristol schaal (Google is ook uw vriend) komen er bij mij uit. Maar dat is een beetje off topic.
Laatst nog eens anaal gedaan met een dvp. Mwaaa, even wat weerstand en dan is er die 'grote' inwendige leegte. Misschien nog eens een keertje om te kijken of het dan anders/beter voelt.
Overigens wilde mijn (inmiddels ex) vrouw tijdens onze huwelijksnacht ook in haar kontje genomen worden. Dat werd het dus niet: mevrouw lag te kermen en bijna te huilen van de pijn, ik had echt het gevoel dat ik haar aan het verkrachten was. Terwijl ik haar met g&g penetreerde (glijmiddel en geduld). Maarja, ze was dronken, niet voorbereid en zeker niet relaxt ("NEUK ME NU IN MIJN KONT" schreeuwend).
 
Voordat ik eraan begon, had ik het e.a ingelezen. Ik heb een grote pik dus ik weet dat ik de meeste al pijn zal doen. Ik heb haar met voorspel goed warm gekregen, en vervolgens met het hoofd in het kussen en kont omhoog. De truuc was initieel het tipje er rustig in te prikken om vervolgens even eraan te laten wennen, en dan stapsgewijs erin en eruit. Binnen een minuut was ze geheel ontspannen en ging het veel makkelijker. Het is alleen dat ze het wou; normaal ben ik er niet van. Maar de positie in waarin een dame verkeerd is ook belangrijk, wil ze genot ervaren en zo min mogelijk pijn.

advies luidt dus: face down ass up. En doe het rustig.
 
Voordat ik eraan begon, had ik het e.a ingelezen. Ik heb een grote pik dus ik weet dat ik de meeste al pijn zal doen. Ik heb haar met voorspel goed warm gekregen, en vervolgens met het hoofd in het kussen en kont omhoog. De truuc was initieel het tipje er rustig in te prikken om vervolgens even eraan te laten wennen, en dan stapsgewijs erin en eruit. Binnen een minuut was ze geheel ontspannen en ging het veel makkelijker. Het is alleen dat ze het wou; normaal ben ik er niet van. Maar de positie in waarin een dame verkeerd is ook belangrijk, wil ze genot ervaren en zo min mogelijk pijn.

advies luidt dus: face down ass up. En doe het rustig.
Stapsgewijs erin en eruit dat hebben de meeste dames toch ook niet graag denk. eens erin rustig aan laten gewennen en het tempo van stoten rustig opvoeren ,desnoods de dame het tempo laten voeren tot ze aangeeft dat je lekker mag doorstoten en als ze dan klaarkomt hmmmm
 
Normaal ben ik ook niet van anaal uit hygiënisch oogpunt maar een paar weken geleden kreeg ik de kans om het bij een niet dvp uit te proberen. Ze had haar kont vooraf goed voorbereid en had ook schijnbaar veel ervaring erin. Zij op haar knietjes op het rand van het bed en ik staand erachter. Beetje glijmiddel erop, voorzichtig er tegenaan drukken en hij floepte er soepeltjes in. Daarna het tempo rustig opbouwen en op haar kreunende commando opgevoerd. Was supergeil om haar te zien genieten met mijn harde pik strak in haar kont! En mijn pik bleef helemaal schoon trouwens. 😜
 
Nederlandse vrouwen zijn niet zo van het anaal is mijn ervaring ..ik vind het over het algemeen helemaal niks in bed die koude koelkasten, maar goed,,, echte vriendinnetjes uit het Caribische gebied en Zuid Amerika doen er minder moeilijk over maar die zijn ook vele malen beter in bed met meer temperament. Ook eens een Russiche vriendin gehad voor een jaar of 3 die kon hem ook goed hebben in de boven verdieping.O ja ook eens een Mocro dame als vriendin gehad heel ver terug die moest maagd bljiven voor het huwelijk ,dan moet je ook creatief zijn en jawel vol erin.
 
Nederlandse vrouwen zijn niet zo van het anaal is mijn ervaring ..ik vind het over het algemeen helemaal niks in bed die koude koelkasten, maar goed,,, echte vriendinnetjes uit het Caribische gebied en Zuid Amerika doen er minder moeilijk over maar die zijn ook vele malen beter in bed met meer temperament. Ook eens een Russiche vriendin gehad voor een jaar of 3 die kon hem ook goed hebben in de boven verdieping.
'Koude koelkasten' :ROFLMAO: Maar ik ben het wel met je eens over het temperament, ik hou om die reden ook van Zuid-Amerikaanse dames al zijn er ook veel medewandelaars die daar juist slechte ervaringen mee hebben.

O ja ook eens een Mocro dame als vriendin gehad heel ver terug die moest maagd bljiven voor het huwelijk ,dan moet je ook creatief zijn en jawel vol erin.
Heb je wat tips voor me voor het 'creatief zijn'?
 
Laatst bewerkt:
'Koude koelkasten' :ROFLMAO: Maar ik ben het wel met je eens over het temperament, ik hou om die reden ook van Zuid-Amerikaanse dames al zijn er ook veel medewandelaars die daar juist slechte ervaringen mee hebben.


Heb je wat tips voor me voor het 'creatief zijn'?

1 etage omhoog in de ster.....maar ja dat ligt ook aan de dame, ,,maar in die cultuur gebeurd dit wel vaker het maagdenvlies moet instand blijven.
 
In de ster is bij mij met 4 sterren bijna bovenaan.
Een voorwaarde: Ik moet niet idee krijgen in een gierkelder te liggen krikken. En ook niet idee krijgen dat ik er mijn SUV in kan parkeren.
 
Ik heb nog nooit iemand anaal geneukt of ben zelf ook nog nooit anaal genomen maar fantaseer wel eens over een shemale-ervaring.
Ik vraag me echter af of vrouwen of mannen hier nu werkelijk van kunnen genieten om kanaal genomen te worden en al zeker wanneer het voorwerp of penis waarmee de anale penetratie wordt uitgevoerd aan de grote kant is.
Mij lijkt dit eerder een pijnlijke, vieze ervaring maar jullie kunnen dit vast weerleggen/staven.
In mijn ervaring heb ik liever vaginaal dan anaal. Ik vind anaal zelf vaak stroef gaan, continu stoppen voor glijmiddel en het oprekken duurt ook wel ff voor je er pas je dick in kan steken. Doe mij maar een vagina daar glijdt het zo naar binnen.
 
Geloof je meteen, maar ken zat dames die na de daad gelijk de string weer ophijsen en hooguit hun mond spoelen en handen wassen.
Ben in 23 jaar wandelen maar 1 a 2 dames tegen gekomen die meteen gaan douchen achteraf.
Ligt dat dan misschien aan jouw DvP-keuze?
Ik herken jouw ervaringen niet.
En ik wandel nog niet eens 23 jaar.
 
Anaal het allerbeste wat er is...alleen moet dame er ook echt gek op zijn dus niet alleen voor extra money...De echte liefhebsters haal je er zo uit...ze hebben een getrainde poeperd en vooral goede controle over het kringspier.....Als ik er weer aan denk kan niet wachten op Camelia te bezoeken hopelijk is ze er morgen
 
Anaal het allerbeste wat er is...alleen moet dame er ook echt gek op zijn dus niet alleen voor extra money...De echte liefhebsters haal je er zo uit...ze hebben een getrainde poeperd en vooral goede controle over het kringspier.....Als ik er weer aan denk kan niet wachten op Camelia te bezoeken hopelijk is ze er morgen
Sluit me hier bij aan. Zelf check ik vooral in advertenties van DVP's of ze anaal doen maar ook of die meiden het zelf ook wel leuk vinden.

Lotte bij Privehuis Almere is een aanrader. Zij geniet er echt van en als je het goed doet kun je haar laten klaar komen via Anaal.

Wil je behalve anaal ook goed gerimmed worden dan is Chanel een aanrader. Deze meid is voor alles in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan