Is anaal neuken nu echt zo lekker?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In mijn vroegere jaren toen dvp bezoek geen hobby was maar een meid op de middelbare school in bed te krijgen vond het het een macho gevoel krijgen om een stoere griet in de kont te neuken. Echt prettig penetreren vind ik anaal niet en toen ook niet. Een kennis van mij waar ik af en toe met afspreek wil ook perse in de kont genomen worden, ze kan er van klaarkomen zegt ze... met wat moeite en geduld duw ik het er in en na pas enkele minuten gaat het wat makkelijker heen en weer stoten ( ze gebruikt liefst babyolie). Het voelt allemaal wet wat strakker aan maar ik heb liever lekker natte doos, daar word ik meer opgewonden van.
 
Pas wel op met olie, met m'n ex achter gekomen dan met Kneipp massage olie het condoom breekt, gelukkig was ze schoon daar anders zat ik ineens met een Jos brinkie 🤣
 
In mijn vroegere jaren toen dvp bezoek geen hobby was maar een meid op de middelbare school in bed te krijgen vond het het een macho gevoel krijgen om een stoere griet in de kont te neuken. Echt prettig penetreren vind ik anaal niet en toen ook niet. Een kennis van mij waar ik af en toe met afspreek wil ook perse in de kont genomen worden, ze kan er van klaarkomen zegt ze... met wat moeite en geduld duw ik het er in en na pas enkele minuten gaat het wat makkelijker heen en weer stoten ( ze gebruikt liefst babyolie). Het voelt allemaal wet wat strakker aan maar ik heb liever lekker natte doos, daar word ik meer opgewonden van.
Heb het toch ook al meegemaakt dat een dame klaarkwam tijdens de anale seks en ik moet zeggen dat was toch wel de moeite hoor amai
 
Als je een beertje zoekt, vind je wel leuke dames om anaal te gaan.
Meestal de rijpere milfs, tussen de 30 en de 50, en betaal nooit extra.
Het geilste vind ik hun beentjes hoog omhoog, en dan hun kontje in.
Heb je een mooi zicht op hun lichaam, en op hun gezicht .
Of een slanke deerne boven op je en dan in haar kontje.

Er zijn er een paar goede, en niet mis,
 
Ik heb met wat bijwerking geen moeite, weet ook niet wat het is, maar de meeste die anaal doen, die ik heb gehad waren gewoon clean, en enkele keer gehad dat ik terug trok (bare) en aan de rand van de eikel wat sporen achter gebleven waren, direct maar terug erin en flink op een neer bewegen, vond het min of meer erg geil, dat dan weer wel.
 
De meeste vrouwen die anaal regelmatig, doen spelen zich vooraf.
Sommige vrouwen worden per dag meer anaal genomen dan Vaginaal.
1 die niet proper is moet ik niet hebben.
Allemaal goed en wel. Maar stoelgang hoort nu eenmaal in het menselijk lichaam. 🤷‍♀️Veel klanten melden dit niet op voorhand dat ze anaal willen of beslissen dat op de bots. Dus die dames moeten hun toch niet voor iedere klant spoelen, of niet eten omdat iemand geen sporen wilt wanneer hij dan toch wel heel dicht bij de oorsprong zit 😂 als ik een prostaatmassage geef weet ik ook dat dit kan gebeuren. Who cares. Je zit al met je tong in elkaars mond, wat maakt al de rest dan uit 😇
 
Allemaal goed en wel. Maar stoelgang hoort nu eenmaal in het menselijk lichaam. 🤷‍♀️Veel klanten melden dit niet op voorhand dat ze anaal willen of beslissen dat op de bots. Dus die dames moeten hun toch niet voor iedere klant spoelen, of niet eten omdat iemand geen sporen wilt wanneer hij dan toch wel heel dicht bij de oorsprong zit 😂 als ik een prostaatmassage geef weet ik ook dat dit kan gebeuren. Who cares. Je zit al met je tong in elkaars mond, wat maakt al de rest dan uit 😇
Moeilijk doen over een bruine vinger, terwijl ze zich van te voren in de mond hebben laten pissen en het kutje daarna schoon gelikt hebben.

Wie anaal wil penetreren, moet af en toe iets briuns accepteren. ;)

Zowel een dame anaal neuken als een prostaatmassage krijgen behoren tot mijn favoriete bezigheden.
 
Allemaal goed en wel. Maar stoelgang hoort nu eenmaal in het menselijk lichaam. 🤷‍♀️Veel klanten melden dit niet op voorhand dat ze anaal willen of beslissen dat op de bots. Dus die dames moeten hun toch niet voor iedere klant spoelen, of niet eten omdat iemand geen sporen wilt wanneer hij dan toch wel heel dicht bij de oorsprong zit 😂 als ik een prostaatmassage geef weet ik ook dat dit kan gebeuren. Who cares. Je zit al met je tong in elkaars mond, wat maakt al de rest dan uit 😇
Idd of je likt aan het sterretje of steekt je tong erin dus what's the problem 🤷.het is allemaal zo lekker😛
 
Moeilijk doen over een bruine vinger, terwijl ze zich van te voren in de mond hebben laten pissen en het kutje daarna schoon gelikt hebben.

Wie anaal wil penetreren, moet af en toe iets briuns accepteren. ;)

Zowel een dame anaal neuken als een prostaatmassage krijgen behoren tot mijn favoriete bezigheden.
Mijn ook I love it of lekker gerimd worden of zelf rimmen hmmmmm
 
Terug
Bovenaan Onderaan