Is de vraag ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De lonen zijn in 20 jaar wel verdubbeld en vaak nog wat meer. Vroeger betaalde je 1/3 vh salaris aan hypotheek lasten.Geen vetpot dus.
Tegenwoordig verdienen jongeren wel bijna meteen evenveel als een ervaren werknemer. Dat alles duur is geworden lijd geen twijfel. Zeker vwb de huizenprijzen.Zo heeft elke generatie zijn hoog en diepte punten gehad.
Veel ligt ook aan je eigen inzet,leervermogen en ontwikkeling om een goed betaalde baan te vinden.
Natuurlijk heeft niet iedereen die kansen.Zo is het nu eenmaal.

Dat argument schiet zichzelf in de voet. Als je ouderlijk vermogen nodig hebt om te overleven, bewijs je dat het systeem niet meer werkt voor wie op eigen kracht vooruit wil komen. Vroeger was dat niet nodig.

Armoede daalt ook in Nederland
Armoede en betaalbaarheid zijn twee verschillende dingen. Jongeren leven misschien net boven de armoedegrens, maar bouwen geen vermogen op. Vroeger kon je met een modaal inkomen sparen, een huis kopen en vermogen opbouwen, en daardoor makkelijker dvps bezoeken. Nu gaat alles op aan huur en vaste lasten - je bent niet arm, maar je komt ook nergens met je 1800 eur huur voor 60 m3

Dat argument schiet zichzelf in de voet. Als je ouderlijk vermogen nodig hebt om te overleven, bewijs je dat het systeem niet meer werkt voor wie op eigen kracht vooruit wil komen. Vroeger was dat niet nodig.
Tja... wat is het systeem... er is altijd wel ergens wat en als er geld is wat nu deels via ouders komt die dat hebben is dat toch ook prima? Beter dan dat alle geld bij een kleinere groep is.

De lonen zijn in 20 jaar wel verdubbeld en vaak nog wat meer. Vroeger betaalde je 1/3 vh salaris aan hypotheek lasten.Geen vetpot dus.
Tegenwoordig verdienen jongeren wel bijna meteen evenveel als een ervaren werknemer. Dat alles duur is geworden lijd geen twijfel. Zeker vwb de huizenprijzen.Zo heeft elke generatie zijn hoog en diepte punten gehad.
Veel ligt ook aan je eigen inzet,leervermogen en ontwikkeling om een goed betaalde baan te vinden.
Natuurlijk heeft niet iedereen die kansen.Zo is het nu eenmaal.
1/3 van je salaris aan hypotheek = vermogen opbouwen. 40-50% aan huur = niets opbouwen. Dát is het verschil. En een starterswoning kopen is nu 8-10x jaarsalaris, vroeger 3-4x. Geen enkele hoeveelheid 'inzet' lost dat op.

Zo is het nu eenmaal' is makkelijk zeggen als jij wél op eigen kracht een huis kon kopen. Voor jongeren nu is dat gewoon geen optie meer.

Het verbaast me dan niets dat de dvps minder verdienen en daardoor NL verlaten
Tja... wat is het systeem... er is altijd wel ergens wat en als er geld is wat nu deels via ouders komt die dat hebben is dat toch ook prima? Beter dan dat alle geld bij een kleinere groep is.
Dus jouw oplossing is: 'Heb maar rijke ouders'? Dan geef je toe dat het systeem kapot is. Vroeger hoefde dat niet - je kon het zelf. Dat moet weer de norm worden

. 40-50% aan huur = niets opbouwen. Dát is het verschil. En een starterswoning kopen is nu 8-10x jaarsalaris, vroeger 3-4x
Ligt ook in welke Provincie of land je woont. Onderlinge verschillen in lonen zijn aardig. De heel oude generatie hadden nog minder. Die liggen nu aan de zuurstof terwijl wij op dit tijdstip og liggen te tikken. Misschien laten zij morgen wat van hun horen.
Neemt niet weg dat jongeren het momenteel lastig hebben. Alweer een reden om je politieke voorkeur maar hierop af te stemmen.Want anders wordt het nog lastiger om wat te vinden.
My 2 cents

We zitten nu eenmaal vast aan dat stikstofgelul en tekort aan bouwvakkers, en groeiende bevolking en vergrijzing.

Ps 70% van de bevolking is eigen woningbezitter en ruim 7 miljoen van onze inwoners is 50+, met de klimaatdoelen, immigratie erbij en wegvallende gasbaten hebben we vele problemen. O ja er moeten ook nog miljarden naar defensie.

Nou... Ik herken mij wel in verhaal van OP. Een aantal dames die ik ken, zelfs met veel reviews die allemaal positief zijn, krijg ik te horen dat ze op dagen zelfs 0 klanten hebben, 1 of 2 keer per week. Veroorzaakt veel stress gezien ze op hotels ontvangen en geld verliezen. Dit hoor ik van meerdere dames met wie ik een goede band heb.

Vorig jaar hoorde ik dit soort verhalen niet
En wat hebben ze gedaan zijn ze gezakt met hun prijzen? Zo niet dan zijn ze tegen je aan het liegen. En eigenlijk verbaasd dat me niet dat klanten beginnen af te haken, dat zat er aan te komen hopelijk zet dat door.

Laatst bewerkt:
Ik zie jongeren gekd uitgeven in restaurants, hebben 1 of meerdere telefoons, fatbikes, scooters, merkkleding, meer oo vakantie gaan dan vroeger

Denk dat ze meer te besteden hebbsn dan vroeger, eerder teveel geld uitgeven juist
Idd daarom erger ik mij ook vaak aan bij vrienden. Ze gaan op restautant en bestellen daar het duurtste op de kaart gewoon omdat ze het kunnen.

vakanties ook van de zomer zei een maat tegen me. Ik moet echt eens weekje naar japan tokio ofz. Ik vroeg hem heb je je al eens uit gekeken wat dat je dat gaat kosten? Wat was het antwoord : ik ben dokwerker ik verdien genoeg.....

Ze kopen hun een bmw van 30k op afbetaling die auto is nog niet af betaald. En ze willen een ander.

Mijn oma heeft het ook nog gezegt tegen ik en mijn zus. Als ik hier soms eens door het zoete loop. En ik zie dan 2 jonge vrouwen van rond de 20 buiten komen de louis vuitton met een handtas van 1.500€ of meer. Dan denk ik allee waarom? En dan klagen ze hoe duur alles is en de huur etc.

En zolang mannen geld hebben om dvp s te bezoeken, valt het ook wel mee, vanwege onze welvaart wordt ook steeds minder links gestemd, en op groenlinks pvda stemmen ook steeds meer mensen met veld vanwege idealen als klimaat, immigratie, overheidbemoeienis, want die partij doet ook steeds minder voor de mensen van onze eigen bevolking die aan de onderkant vd maatschappij leven.

die partij doet ook steeds minder voor de mensen van onze eigen bevolking die aan de onderkant vd maatschappij leven.
Citaat:
"Voor Amsterdammers met een huisdier en een laag inkomen is de rekening van de dierenarts soms maar moeilijk op te brengen. Zij kunnen gebruik maken van de ADAM-regeling, waarmee een deel van de kosten kan worden vergoed. David de la Penha komt in aanmerking voor de regeling. De makers van Amsterdam Informeert volgen hem wanneer hij met chihuahua Binky de dierenarts bezoekt.
''Binky is een hondje van 13 jaar inmiddels, hij wordt al een beetje dement zeg maar,'' vertelt De La Penha op weg naar de dierenartsenpraktijk. Hij is de trotse eigenaar van maar liefst 6 chihuahua's, waarmee hij regelmatig naar de dierenarts moet. Vandaag is Binky aan de beurt. ''Verleden jaar hebben ze bij binky een cyste weggehaald uit z'n prostaat en omdat Binky ook hartpatiënt is was dat een hele moeilijke ingreep. Het is echt een bikkel.''
De hondjes van De la Penha zijn inmiddels kind aan huis bij de dierenarts en dat kost de dierenliefhebber klauwen met geld. ''Helaas zien we bij veel rashonden als chihuahua's veel problemen, met name als ze ouder worden, vertelt dierenarts Joyce Hofman. ''Dus Binky heeft problemen met de gewrichten, de knietjes, het hart...''"

https://www.at5.nl/nieuws/227477/te...-voor-lage-inkomens-het-zijn-toch-je-kinderen

Zomaar één voorbeeld van het oerwoud aan subsidies, hulpregelingen, kwijtscheldingen en andere steun voor 'die mensen aan de onderkant'.

Tja, als dvp is het ook naïef om te denken dat er iedere dag iemand voor je wilt betalen. Vooral als je ziet hoe hoog de prijzen zijn. Minimaal €150 vragen voor een halfuur lijkt het nieuwe normaal geworden en dan zijn alle mogelijkheden nog niet eens altijd inclusief.

Maarja dat je op één of meerdere dagen 0 klanten hebt is ook het risico wat je hebt als je ervoor kiest als je een dvp wilt zijn. Daarnaast is er ook veel concurrentie. Ik wandel minder en zou minder snel voor een dvp betalen dan een paar jaar terug.

Er zijn verschillende soort kosten die een DVP heeft waar de klant niet eens een weet van heeft hoe duur het is. Bijvoorbeeld de huur van een raamkamer wordt altijd heel erg onderschat. Het ligt eraan hoe vaak de DVP wilt werken, maar als ze de kamer volledig huurt dan zit je zo al aan de 6000 per maand aan huur. Dat is tevens ook een promotieprijs, de werkelijke prijs ligt rond de 8500 per maand. Er zijn tevens ook veel minder klanten die de ramen bezoeken in vergelijking met vroeger. Dus als je die twee dingen bijelkaar optelt is het zelfs logisch dat de ramen niet meer volledig bezet zijn zoals vroeger. Het is voor die dames langzaam aan rendabeler om privé ontvangst te doen waar ze minder hoge kosten hebben en een hogere prijs kunnen vragen.

Bij privé ontvangst hebben ze vaak nog steeds wel hoge kosten vanwege illegale kamerverhuur, maar die kosten liggen lager dan bij de ramen.

Dan is er nog de enorme inflatie van de afgelopen jaren,

Een ander iets wat de uurprijzen enorm omhoog drijft is Midhold. Dit is iets wat altijd vergeten wordt en waarvan ik zelfs denk dat het de grootste impact heeft van alle prijsstijgingen. In 2018 betaalde een DVP nog geen € 10 per dag aan advertentiekosten. Nu moet je niet vreemd opkijken dat DVPs van het illegale circuit onderhand € 100 per dag aan advertentiekosten betaald. Deze kosten worden door de klanten betaald via de hogere uurprijs.

De hogere prijzen, vooral in de privé ontvangst hebben verschillende factoren. Maar ik durf mijn handen in het vuur te steken dat de grootste drijfveer van prijsstijgingen bij de gierigheid van Midhold ligt.

Ja ik weet het, DVPs kunnen er ook voor kiezen om hun profiel niet omhoog te zetten en daarmee kosten te besparen. Maar veruit de meeste klanten kijken alleen maar naar de eerste twee pagina's en maken hun beslissing. DVPs moeten dus wel veel aan kinky betalen om inkomen te krijgen. Dit geld niet zo erg voor de DVPs die hier een lange tijd verblijven, dit is meer voor het rondreizend circus dat het merendeel van de privé ontvangst DVPs maakt.

Ik zie jongeren gekd uitgeven in restaurants, hebben 1 of meerdere telefoons, fatbikes, scooters, merkkleding, meer oo vakantie gaan dan vroeger

Denk dat ze meer te besteden hebbsn dan vroeger, eerder teveel geld uitgeven juist
Je slaat de plank gigantisch mis hierin. Ja, ze hebben meer luxere telefoons, fatbikes en andere dingen. De technologie is ook enorm veranderd.

Vroeger waren de basisbehoeften met gemak te betalen, en de luxe producten waren een luxe. Dat is allang niet meer aan de orde. Tegenwoordig zijn luxe producten vrij goedkoop, maar de basisbehoeften zijn onbetaalbaar geworden.

Vroeger ging iets van 20%-25% van je inkomen op aan je huis. Tegenwoordig is dat rond de 50%-60%. Vroeger was een mobiele telefoon duurder dan je huur, nu is het veel goedkoper dan de huur.

Dus het zeggen dat ze te veel uitgeven aan luxe dingen is nonsens (uitzonderingen daar gelaten). Ze moeten te veel uitgeven aan de basisbehoeften om überhaupt te kunnen leven. We zijn in de maatschappij een ommeslag aan het maken waarbij we achteruit gaan.

In het verleden is er een goed onderzoek gedaan naar waar drugsverslaving werkelijk vandaan komt. In één woord is de conclusie: verveling. Je kan het op youtube in het kort bekijken als je op "rat park" zoekt. We zijn weer teruggekeerd in dat "drugs" probleem, alleen is de drugs in dit geval de mobiele telefoon en sociale media.

Deze tijd van het jaar klagen DVP elk jaar dat het rustig is.
Kan het een seizoenseffect zijn?
In het kort: ja.

De zomerperiode is meh qua inkomen. Nu begint het weer langzaam aan te trekken.

Ja om terug te keren bij een dvp moet de service gewoon goed zijn. Er zijn er maar een paar waarbij dit het geval is als je het mij vraagt. De rest werkt je toch echt af met een mechanisch gezicht. Die meiden zijn leuk voor een x en thats it, maar het echte geld zit bij de heren die terugkomen.
—-
Ik kijk zelf echt nooit naar de 1e pagina. Ik stel altijd mn filters in voordat ik naar de advertenties kijk
- vrouw
- regio: Den Haag/ Rotterdam/ Rijswijk enz, door aantal kms van mn postcode in te voeren
- priveontvangst
- lengte: <= 175
- recensies: aan
- lichaamsbouw: slank, atletisch of normaal
- cupmaat: max D

Maar jongeren hebben die luxe produkten die wel duur zijn wel en die zijn betaald plus restaurantbezoek, merkkleding wat ook niet goedkoop is, wellicht maken ze verkeerde keuzes met hun geld, ik kon dat vroeger allemaal niet

Ja om terug te keren bij een dvp moet de service gewoon goed zijn. Er zijn er maar een paar waarbij dit het geval is als je het mij vraagt. De rest werkt je toch echt af met een mechanisch gezicht. Die meiden zijn leuk voor een x en thats it, maar het echte geld zit bij de heren die terugkomen.
Precies. Liever een klant die 100 euro betaald per date en meerdere keren per maand langskomt, dan een klant die 1000 neerlegt en maar heel af en toe langskomt. Vaste klanten brengen het echte geld binnen, ook al zouden ze minder uitgeven voor één date.

Daarom is het voor een DVP het beste dat ze de klant goed behandeld. Zorg ervoor dat de klant terugkomt.

Ik kijk zelf echt nooit naar de 1e pagina. Ik stel altijd mn filters in voordat ik naar de advertenties kijk
- vrouw
- regio: Den Haag/ Rotterdam/ Rijswijk enz, door aantal kms van mn postcode in te voeren
- priveontvangst
- lengte: <= 175
- recensies: aan
- lichaamsbouw: slank, atletisch of normaal
- cupmaat: max D
Iedereen stelt zijn filters anders in. Er zijn erbij die filters globaal gebruiken en anderen heel strict.

Maar jongeren hebben die luxe produkten die wel duur zijn wel en die zijn betaald plus restaurantbezoek, merkkleding wat ook niet goedkoop is, wellicht maken ze verkeerde keuzes met hun geld, ik kon dat vroeger allemaal niet
Je hebt in ieder geval niet gelezen wat ik geschreven heb (of het niet begrepen hebt). Dat is wel duidelijk 🤣

Terug
Bovenaan Onderaan