Is een GFE wel een GFE?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
GFE is voor iedereen persoonlijk anders. Ik zoek er niet naar omdat het voor mij nooit waargemaakt wordt. Alhoewel bijna nooit. Ik heb een tweetal ervaringen die zo intens waren dat ik helemaal hoteldebotel naar buiten ben gegaan. FWB-ervaring, eerder hier genoemd past voor mij beter bij wat ik zoek. Een leuk samenzijn waarbij je het elkaar helemaal naar de zin maakt en voldaan uit elkaar gaat.
 
Sowieso kan tongzoenen geen onderdeel zijn van een GFE, tongzoenen is immers een eigen op zichzelf staande dienst naast GFE.
Prima als je besluit de één niet zonder de andere te willen afnemen, maar dat is een keuze.

Trouwens er zijn genoeg mensen die niet tongzoenen, ook niet met de partner. Net als dat er relaties zijn waarin alleen seks met condoom is.
 
Sowieso kan tongzoenen geen onderdeel zijn van een GFE, tongzoenen is immers een eigen op zichzelf staande dienst naast GFE.
Ja, ik snap dat het een dienst is volgens de interface van Kinky, maar wtf is het voor dienst?

Het zou volgens mij beter zijn als Kinky het gewoon uit de lijst van aanvinkbare diensten zou halen, net als high class companion. Die dingen staan niet op gelijke voet met concrete acties als pijpen en beffen.

Ik zie in een recensie nooit staan "we begonnen met aftrekken, daarna ging ze pijpen en daarna kreeg ik nog een GFE". Een GFE is een combinatie van factoren en zoiets vaags en persoonlijks dat het eigenlijk onmogelijk is voor een dame een GFE te beloven. En toch doen sommige dat.

Maar goed, ik zie wel gemene delers in wat mannen nodig vinden om een GFE te ervaren, en iets wat vaker terugkomt is inderdaad het tongzoenen en dat betekent toch dat je voor die grote doelgroep geen GFE kan aanbieden als je geen tongzoenen aanbiedt.

Trouwens er zijn genoeg mensen die niet tongzoenen, ook niet met de partner. Net als dat er relaties zijn waarin alleen seks met condoom is.
Ja, je hebt ook aseksuele koppels...
 
Laatst bewerkt:
Heb je een hele maand nagedacht om daar op te reageren? En zie hierboven: Wat denk je dat "voormalig lid" betekent? Prima dat je iemand een antwoord stuurt maar dat doe je dan voor de buhne want hij leest het dus niet meer.
Ik spreek joú toch aan op je onbeschofte manier van communiceren (die je vervolgens tegen mij voortzet) en jij bent hier toch nog? Dáár gaat het om. Het interesseert me niet of degene die je uitkafferde er nog is want ik ben hier niet om iemand persoonlijk te verdedigen. Jij maakt beweringen over de communicatiestijl van een hele generatie, dat is groter dan één persoon. Maar vervolgens kun je zelf geen bericht schrijven zonder in beledigingen te vervallen.

Hoe lang geleden dat bericht is doet er niet toe. Dit topic is door nieuwe bijdragen weer boven komen drijven en daardoor zie ik het nu. En aan je manier van reageren te zien is er in die maand niets veranderd.
 
Over andere diensten zoals bijvoorbeeld pijpen bestaan weinig misverstanden, sommigen zijn er erg goed in, anderen minder.
Maar iedereen is goed in een GFE want je weet toch niet wat het is.
Dat is onzin, want er zijn zoveel dvps die het wel proberen maar de finesse, de spontaniteit, de authenticiteit missen om het goed te doen, waardoor het acteren veel te veel duidelijk blijft. En er zijn wel degelijk kenmerken van een GFE te noemen: zoenen, knuffelen, je hele lichaam zoenen en strelen, beffen bijv. Als je binnenkomt, meteen moet gaan liggen en ze een condoom om je slappe lul doet terwijl jij nergens aan mag zitten, is er niemand die dat een GFE zal noemen.
 
Je hebt helemaal gelijk @Rondwandelaar want dat is jouw definitie en dat is precies mijn punt.
Toegegeven mijn post is behoorlijk zwart-wit, natuurlijk heb ik ook verwachtingen bij een GFE en die komen zo te lezen aardig overeen met die van jou.
Waar het mij om gaat is dat deze definitie per persoon zal verschillen, zoveel verschillende soorten intieme relaties als er zijn, zoveel verschillende soorten definities aan een GFE gegeven kunnen worden.
Denk alleen maar aan specifieke handelingen als tongzoenen of beffen, de één vind dat beiden erbij horen, de ander één van de twee, weer anderen hoeven beiden niet.
De beleving is voor iedereen anders.

PS. Slecht acteerwerk is gewoon slecht. Geen discussie daar.
 
.En er zijn wel degelijk kenmerken van een GFE te noemen: zoenen, knuffelen, je hele lichaam zoenen en strelen, beffen bijv.
Als dat zo is, dan heb ik letterlijk met elke dame ooit een GFE gehad. Het lijkt me stug dat ze het allemaal ook zo aanboden.

Ik ben het wel eens met @Roba dat het een te vage alles en tegelijk niks omvattende term is.

Wat voor de ene expliciet GFE is, is bij de ander business as usual en gewoon leuke service van dame naar klant.

Mijn persoonlijke definitie is als de dame doet voorkomen verliefd op je te zijn en alles aan je geweldig vindt. Doet alsof je alles voor haar bent. Er geen boze buitenwereld bestaat waar de dame ook zo haar privé sores heeft. Kortom, alles perfect lijkt.

Ik heb een hekel aan dat soort toneelvoorstellingen. Tuurlijk snap ik wel dat de dame niet volledig open kaart kan spelen over haar werkelijke gevoelens, maar zolang er het echte mens doorheen schijnt, mij niet vanalles op de mouw gespeld wordt, ik netjes behandeld wordt en mijn wensen deels vervuld worden, ben ik meer dan tevreden na afloop.

Strelen, knuffelen, zoenen etc zijn voor mij handelingen die totaal los staan van het begrip GFE zoals ik die definieer.
 
Als dat zo is, dan heb ik letterlijk met elke dame ooit een GFE gehad. Het lijkt me stug dat ze het allemaal ook zo aanboden.

Ik ben het wel eens met @Roba dat het een te vage alles en tegelijk niks omvattende term is.

Wat voor de ene expliciet GFE is, is bij de ander business as usual en gewoon leuke service van dame naar klant.

Mijn persoonlijke definitie is als de dame doet voorkomen verliefd op je te zijn en alles aan je geweldig vindt. Doet alsof je alles voor haar bent. Er geen boze buitenwereld bestaat waar de dame ook zo haar privé sores heeft. Kortom, alles perfect lijkt.

Ik heb een hekel aan dat soort toneelvoorstellingen. Tuurlijk snap ik wel dat de dame niet volledig open kaart kan spelen over haar werkelijke gevoelens, maar zolang er het echte mens doorheen schijnt, mij niet vanalles op de mouw gespeld wordt, ik netjes behandeld wordt en mijn wensen deels vervuld worden, ben ik meer dan tevreden na afloop.

Strelen, knuffelen, zoenen etc zijn voor mij handelingen die totaal los staan van het begrip GFE zoals ik die definieer.
Toneelvoorstelling hoeft voor mij ook niet. Ik Heb het idee dat een van de dames die vaker bezoek "real" is, geen fake. We zijn zeer open en eerlijk naar elkaar toe. Nog geen ruzie gehad, wat dat betreft nog geen echte GFE dus….
 
Als dat zo is, dan heb ik letterlijk met elke dame ooit een GFE gehad. Het lijkt me stug dat ze het allemaal ook zo aanboden.
Dan heb je veel geluk gehad want er zijn veel dvps (ook in het privéhuis circuit) die dat niet doen/toestaan.

Het klopt wel dat deze handelingen op zich nog geen GFE garanderen (er zijn bijv dvps die ze op de automatische piloot uitvoeren), er is een bepaalde klik voor nodig. Maar andersom bestaat er zónder deze handelingen geen GFE. Een beetje zoals alle olifanten zoogdieren zijn, maar niet alle zoogdieren olifanten.
 
Ik had ooit een leuke ervaring met een dame die aan de prijslijst toevoegde: "zoenen inbegrepen".
Je zou het dus ook vooraf kunnen vragen, wanneer je haar begint te daten. Dan krijg je geen verrassingen…
 
Ik laat haar graag komen ;-)
(en dat is toch wel een aspect van de GFE, voor mij) .

Nu, zij klaarkomen is echt niet (alleen) een aspect van GFE hoor! Verre van!

Bij echt stevige geile sex -zelfs op een gangbang- komen (heel wat) vrouwen (meermaals) klaar hoor! Gewoon een lichamelijke reactie op die voortdurende stimulatie...

Of een geil onderdanig sletje... dat je dominant neemt... Neuken, spanken, grijpen,... Die wordt zo geil dat ze blijft komen! Haha!

En... dat is écht geen 'girlfriend' stuff hoor!
 
Ik had ooit een leuke ervaring met een dame die aan de prijslijst toevoegde: "zoenen inbegrepen".
Je zou het dus ook vooraf kunnen vragen, wanneer je haar begint te daten. Dan krijg je geen verrassingen…
Nja, ik heb enkele keren een meisje betaald om te zoenen (kostte extra) maar dat hield in dat ik haar op de mond mocht zoenen zonder enig initiatief of wederkerigheid van haar kant. Van een GFE kun je in dat geval ook niet spreken.
 
Voor mij is GFE het gevoel dat je krijgt als je bij een MVP binnenkomt, vergelijk het met liefde op het eerste gezicht. Wat niet wil zeggen dat het ene met het andere te maken heeft! De eerste aanraking, eerste kus, de lust die aangewakkerd wordt. Voor mij persoonlijk is dit met tongzoenen maar ik kan me voorstellen dat dit niet bij iedereen het geval is. Maar GFE is dan ook vooral het gevoel je krijgt bij een afscheidskus om zeker terug te keren.
 
girfriend experience tijdens de sex ,zou denk ik toch anders zijn dan het soort sex dat ik meestal met de dames heb..
puur het moment op zich..de handeling..het visuele plaatje..ook wel meespelend de tijd..
ik bedoel,er is altijd het dingetje dat 'wanneer ik voor 30 minuten betaal..en ik knal na 10 ,dan trappen ze me van bed'..
lig je op de zondagochtend met vrouw of vriendin in bed ,dan kijk je daar niet naar..
degene die echt je GF is ken je natuurlijk ook veel beter..haar achtergrond ,manier van denken..wat ze wel/niet fijn vind..wat haar drijft zeg maar ..
een dvp weet je niks van..
die kan een uur geleden van Schiphol gekomen zijn nadat ze 10 uur vantevoren slaande ruzie had met haar vriendje..gaat ze jou niet vertellen..
zeker als het de eerste keer is dat je haar ziet..later na een paar keer zou dat misschien kunnen..maar dan nog liegen dames in de regel ofdat het gedrukt staat..
je zou in the heat of the moment jezelf voor de gek kunnen houden dat tijdens vanillasex het je vriendin had kunnen zijn..
maar bij mij lukt dat niet..nog niet..hoeft voor mij ook niet..
waarschijnlijk omdat ik daar niet naar streef..ik ga na het sex dingetje niet met haar teder knuffelen..
als ik daar behoefte aan zou krijgen..dan moet ik op zoek naar een vaste vriendin..
en niet naar een 'gfe experience'en daar extra voor moeten betalen ,terwijl het een toneelstuk is..
begrijp me niet verkeerd ..ik zie het nooit als 'neukvlees'..maar zoek ook geen diepe connectie..leuk babbeltje ..leuk in omgang ..maar ik ga niet denken..
'goh zou ze me leuk vinden,ze doet zo aardig'..en dan vervolgens wakker liggen..
nope..dat gaat je helemaal verknallen als je dat in die hoek gaat zoeken..
 
hier een definitie van GFE waar ik me wel in terugvind :

Girlfriend Experience (GFE) is een term voor een seksuele ontmoeting waarin zowel de cliënt als de prostituee deelnemen aan wederzijds seksueel genot en een zekere mate van emotionele intimiteit. Veelal ligt de focus niet alleen op het hebben van seks, maar gaat het om een wijdere erotische ervaring. De prostituee probeert een authentiek erotisch gevoel te doen ontstaan, waardoor het besef dat het om prostitutie gaat naar de achtergrond verdwijnt.

Als het voor mij niet aanvoelt als betaalde seks en we beiden een leuke tijd hebben dan is het voor mij persoonlijk een geslaagde GFE.
 
GFE is iets heel persoonlijks, hoe je iets ervaart. Illusie geven dat er meer is dan het leuke contact, dat kan ook in andere sectoren gebeuren.
Mee eens. Toch is er in mijn ogen een element dat altijd aanwezig moet zijn om iets een GFE te noemen: enthousiasme. Echt, of geloofwaardig gefaket. Dat geeft je het gevoel met een vriendin te neuken. Sommige dames kunnen dat en ook nog eens bij iedere klant. Allemansvriendinnetjes. Dat bewonder ik wel, dan heb je het talent voor een dienstverlenend beroep. Die dames zouden het waarschijnlijk ook goed doen in de horeca. Ik kan dat echt niet. Als ik een afkeer van iemand heb, kan ik dat niet verbergen.
Maar goed, we dwalen af. Enthousiasme dus, als onmisbaar ingrediënt van de GFE. En echt tongzoenen. Want dat doe je met je vriendin.
 
ik heb maar een paar keer het gevoel gehad niet met een DVP te rollebollen, maar met een "Partner". Het wederzijds geven en nemen. Zo heb ik eens een dame gekend (al weer naar haar thuisland terug) die bij het klaarkomen tijdens het beffen zonder waarschuwing haar heupen (heerlijke heupen) met kracht om mijn hoofd sloeg en mijn gezicht hierdoor in haar kutje drukte. Ik stikte langzaam, terwijl zij lekker aan het komen was.
 
Er is niet iets wat moet voor een GFE. Ze kunnen er wel onderdeel van zijn, maar het is geen "verplichting".

Als ik met een dame een uur afspreek, we pijpen, beffen en neuken, en daarna gaan we 30 minuten over koetjes en kalfjes praten kan dat ook een prima GFE zijn.

Voor de ander zal dit misschien geen GFE zijn, maar voor mij wel.

Ik zie dat tongzoenen veel voorbij komt. Ik vind dat voor een GFE ook niet nodig. Ik loop er zelf ook niet echt warm van. Ik vind het dan fijner om te zoenen, en elkaar afwisselend met de lippen te plagen, en zachtjes te bijten.

Er moet een connectie zijn, en de dingen moeten vanzelf gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan