Voormalig lid 16654
Stamgast
Ik denk dat iedereen dat soms heeft. Een wandelpauze nemen, je concrntreren op andere dingen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaha, ook dat kan ik niet echt doen.Ik denk dat iedereen dat soms heeft. Een wandelpauze nemen, je concrntreren op andere dingen.
ufff ik voel de pijnNee, dat werkt niet voor mij.
Was vorige week bij Anna langs gegaan (privé-ontvangst Amstelveen) en dat was redelijk, maar ook echt niet meer dan dat.
Dan heb ik op de terug weg al zo'n: waarom deed ik dit eigenlijk gevoel, hoewel ik dat pas 2 dagen later tegen mezelf durf toe te geven.
En die Anna wordt hier best goed gerecenseerd.
Maar zo'n bezoekje met een voor mij wat minder interessante dame is voor mij dan toch een stuk minder interessant dan de bezoekjes aan de dames die ik wel helemaal top vind.
De opwinding zit 'm voor mij echt in het ontmoeten van een bepaald soort, voor mij, zeer attractieve dames.
Merk dat service voor mij minder belangrijk is. Natuurlijk is de combi mooie meid, goede service ideaal, maar looks zijn voor mij wel echt doorslaggevend.
Dus nee, ik moet juist kritisch blijven en nu dan wel balen, maar liever even de hand op de knip houden en dubbel zo veel gaan als mijn doelgroep er wel is.
Het spijtige is alleen dat mijn ideale doelgroep er zelfs het afgelopen jaar maar mondjesmaat was.
Daarom beland ik bij al die petite dames (mijn #2 doelgroep die ik ook wel spannend vind) omdat de combi slank, grote natuurlijke borsten, knap koppie, Oost-Europees, jaar of 24-25 er tot voor kort wel vaak was, maar nu echt nagenoeg niet meer (mijn #1 doelgroep).
Denk wel dat ik vaker over de Wallen zou struinen als daar de prijs van Den Haag gehanteerd zou worden.
Voor mij is zo'n flitsbezoek van 15-20 minuten ook precies 50 waard en niet 100 laat staan 150, terwijl een privé-ontvangst 100, 120 of 150 mag kosten, 200 is de grens opzoeken en 250 doe ik wel eens, maar dan denk ik achteraf al snel: Dude, niet meer doen dit.
En ook op de Wallen is het nu schaars qua aanbod. 4 van mijn 5 favorieten zijn nog niet uit het Kerst-reces teruggekeerd (?!?) en er is geen nieuw attractief aanbod, dus tja....ook daar wandel ik wat doelloos rond.
ik zit er ook aan te denken om een wandelpauze te nemen, ik heb de laatste tijd steeds vaker na een date, dat ik er een soort spijt van hebt, als ik in de auto naar huis rij.Ik denk dat iedereen dat soms heeft. Een wandelpauze nemen, je concrntreren op andere dingen.
Dat klopt Joke, ramenbuurten op zich vind ik al opwindend. Voor mij is het simpel gezegd gewoon mijn zak legen, excuses voor mijn taalgebruik, maar dit dekt wel het beste de lading.Misschien omdat je voor de snelle seks gaat? Als ik zo even snel neus tussen je recensies, is het allemaal ramenbuurt.
Misschien eens je horizon verbreden naar minder snelle seks met wat meer inhoud?
Wij houden wel van sex , maar meer van gezelligheid en sfeer , en iets beleven.Nog even een toevoeging, ik heb vroeger een tijdje gehad dat ik naar een privehuis of club ging, maar vaak zat ik daar meer te drinken en met de andere bezoekers te praten en te dollen, dan dat ik met een van de meisjes naar boven ging.
Dat privehuis, had een bar waar je gewoon wat kon drinken om dan je keuze te maken.Een privehuis of club is toch niks aan , je wordt een kamer binnengeloodst , en je mag je ding doen en snel weer wegwezen.
Vind dat erg saai. Uitzondering is dan nog wel privehuis Dreamgirls mag je savonds nog gezellig blijven zitten wat drinken met goede sfeer
ik kan er goed mee leven hoor Joke,
Waar zit dat dan @Nachtjager?Beetje ver voor je maar 't Rozenhofke zou iets voor je zijn.
Dan zou ik eigenlijk juist niet een gezellig privé-huis adviseren, maar een gezellige kroeg.Waar zit dat dan @Nachtjager?
Ik hou van gezelligheid, en als het gezellig is, vergeet ik vaak gewoon ook de sex.
ik denk dat deze dame wel bij @knightrider, in de smaak zal vallen.Prive ontvangst met de geilste vrouwen in Amstelveen
Grootste aanbod van geile vrouwen in Amstelveen die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
@knightrider ?![]()
Ben je bij haar geweest? Ik was wel geïnteresseerd.Nee joh is gevalletje +15 jaar en +15 kg en helemaal niks voor hem. Alleen superslanke types supermodel/centerfold/playboy bunny, 21-25 jaar, mooie strakke grote tot megagrote peervormige borsten, max €100/30 minuten of €150/60 minuten en op loopafstand in Amsterdam Centrum.![]()
Ik vind het een mooie meid om te zien, en dan hou ik, over het algemeen niet zo van blond.Haha, dank voor de tip en het meedenken H en Rony! Vind het wel grappig als jullie aan me denken als jullie iemand zien.
Ze heeft idd de ideale prijs combinatie voor me en de opties voor 30/45/60 min, waardoor je op het moment zelf nog bv van 30 naar 45 minuten kunt verlengen.
Ze is hier trouwens al een keer eerder geweest, weet zeker dat ik dat profiel al eens gezien heb.
Zou zeker mijn type kunnen zijn, hoewel ik net even dat sprankje mis waardoor ik direct zou reageren. Een beetje als de foto's van Masha die ooit via GK en toen solo werkte.
Vaal is het een combi van net even te gericht filteren van de foto's en zeker knap, maar niet helemaal spannend qua persoonlijkheid zijn.
En het is een D cup, maar toch zijn ze iets kleiner dan die van Bella die hier nu weer is die zelf C aangeeft.
En als haar profiel 33 jr zegt kan het 3 kanten op. Ze is eigenlijk 37-38 jaar en dan schuurt dat tegen te oud voor me aan, hoewel het nog wel kan werken hoor, of het is een overgenomen profiel en ze is eigenlijk 28 (zou op basis van de foto's kunnen) off de leeftijd klopt gewoon.
Ik filter zelf vaak op tot 32 en soms tot 36.
Ook wel benieuwd of J.B. haar bezocht heeft en dit daardoor weet, maar moest er wel om lachen dat hij zelfs hij inmiddels mijn doelgroep weet.
Het zou me verbazen als deze dame opeens dik zou blijken te zijn. Dus potentieel tikt ze alle hokjes aan qua slanke dames met grote natuurlijke borsten, hoewel ze me niet erg grote lijken en ze qua leeftijd nog tussen de 28 en 38 kan zitten.
Fotos zijn fraai, in het echt is de dame een behoorlijk stuk voller. Leeftijd is moeilijk in te schatten; de genoemde 33 is aan de ondergrens. Verder wel sympatiek.Ik vind het een mooie meid om te zien, en dan hou ik, over het algemeen niet zo van blond.
Ik zou, als ik jou was het zeker een keer proberen met haar, bovendien zit ze ook in jou regio.
Behoorlijk stuk voller, 33 ondergrens, ik kijk weer even verder guys….Fotos zijn fraai, in het echt is de dame een behoorlijk stuk voller. Leeftijd is moeilijk in te schatten; de genoemde 33 is aan de ondergrens. Verder wel sympatiek.
Het is inderdaad wel erg dun bezet, zou er dan toch meer aanbod buiten klinky om plaatsvinden?Na een paar redelijke weekjes, hebben de Paas-dagen dit topic helaas weer actueel gemaakt.
Weinig boeiend aanbod momenteel!
Kan zeker een rol spelen, hoewel ik er nog niet veel dames ook over gehoord heb.Ik weet eigenlijk niet of dit geweten is onder jullie heren wandelaars maar onder de oost-europese dames is het ook algemeen geweten dat ze willen gaan voor een werkplek in Zwitserland.
De knapste jonge deernes bevinden zich veelal daar.
Aan een gemiddelde prijs van 350 à 400 CHF per uur (= momenteel komt dit neer op +- 350 à 400 euro ongeveer) en dit zijn daar met de hoge lonen gewoon de normale tarieven!
Het is dus zo de knappe toppers, die gaan naar daar want in Zwitserland kunnen ze selectief zijn want meer dan aanbod genoeg van dames die er willen komen werken.
De iets mindere oost-europese dames die niet aangeworven worden in Zwitserland die zakken dan maar af naar België, Duitsland, Nederland.
Ik ben zelf nog gaan werken in Zurich, Lausanne en Genève en toen zijn veel dames mijn pad gekruist, super interessant! Ik schrijf hier binnenkort wel eens een blog over met mijn bevindindingen daar.
Of het ook rechtsreeks verband heeft met het weinige aanbod bij ons weet ik niet zeker maar kan zeker misschien toch wel één van de redenen zijn.
Als rondtrekkende buitenlandse dame is de keuze snel gemaakt.
Verklaard dan wel weer niet waarom steeds minder Vlaamse dames de job van sekswerker interessant vinden![]()