Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Julia, Emily, Adel, Rebecca, Bella, Sisi, Lola, allemaal als sneeuw voor de zon verdwenen.
Om over dames als Ana en Alice, die al minstens een jaar weg zijn, maar helemaal niet te beginnen.
Ik snap dat gestrooi met voornamen nooit zo goed. Er zijn tientallen dvp's in heel Nederland die dezelfde naam gebruiken. Zonder een locatie te noemen is het volstrekt zinloos om aan name dropping te doen, want niemand weet wie je bedoelt.
 
Ik snap dat gestrooi met voornamen nooit zo goed. Er zijn tientallen dvp's in heel Nederland die dezelfde naam gebruiken. Zonder een locatie te noemen is het volstrekt zinloos om aan name dropping te doen, want niemand weet wie je bedoelt.
Knightrider gaat er vermoedelijk vanuit dat we zijn smaak kennen. Jong, mooi, slank en met grote natuurlijke borsten.

Er was een Lola in die categorie met wie ik ook had willen afspreken. Nog niet gelukt en nu is ze weg.
 
Ik snap dat gestrooi met voornamen nooit zo goed. Er zijn tientallen dvp's in heel Nederland die dezelfde naam gebruiken. Zonder een locatie te noemen is het volstrekt zinloos om aan name dropping te doen, want niemand weet wie je bedoelt.
Precies.
Doe dan Lola met drie tepels, manke Tina, dikbil Saskia 😅
 
Er was een Lola in die categorie met wie ik ook had willen afspreken. Nog niet gelukt en nu is ze weg.

Sekswerkers zijn net orgasmes: Uitstel is vaak afstel. Wacht je te lang, dan kunnen beide zo verdwenen zijn.

Kijk naar mij.. er zijn hier leden die zsm naar Haarlem wilden komen, moeten nog komen en nu kan het niet meer 🤷‍♀️ Nou ben ik niet weg weg, maar in Haarlem wel.
 
Inderdaad; ook veel goedkoper en eigenlijk ook veel leuker met dit weer.
Vind ik wel, ik vind het ook veel te warm. om in die peeskamertjes naar binnen te gaan. En als je geluk hebt, kun je op het terras ook een dame scoren.
Strand is trouwen ook een optie, laat in de middag doordeweeks, gezellig wat drinken, beetje flirten met het vrouwelijk schoon, en rond een uur of acht een hapje eten ergens.
 
Werk gaat zeker niet voor plezier bij mij, maar al zou ik het alleen in het weekend doen, je ontkomt er niet aan als je doordeweeks ook wil gaan, dan maar vrij vragen, dagen zat 😁
 
Ik snap dat gestrooi met voornamen nooit zo goed. Er zijn tientallen dvp's in heel Nederland die dezelfde naam gebruiken. Zonder een locatie te noemen is het volstrekt zinloos om aan name dropping te doen, want niemand weet wie je bedoelt.
Allemaal prive ontvangst A'dam.

De kenners herkennen de namen wel hoor…. 😉

Het was ook meer illustrerend bedoeld, ze zijn er nu allemaal toch niet.
 
Knightrider gaat er vermoedelijk vanuit dat we zijn smaak kennen. Jong, mooi, slank en met grote natuurlijke borsten.

Er was een Lola in die categorie met wie ik ook had willen afspreken. Nog niet gelukt en nu is ze weg.
Nou, daar zijn er nog steeds vast veel meer van dan één van per naam, in heel het land. Het is niet zo dat het me ergert, ik vraag me alleen af wat het nut ervan is.
 
Ik gebruikte jouw term:

'Even mijn zak kloppen' en toen waren ze weg…. 😂😉
Hahaha die is wel blijven hangen bij jou 😛
Ik ben een beetje dubbel met dat broeierige weer, aan de ene kant bloedje geil aan de andere kant vind ik het ook wel lekker om een biertje of Roseetje te doen met wat vrienden op het terras of gewoon in de tuin.
 
Werk gaat zeker niet voor plezier bij mij, maar al zou ik het alleen in het weekend doen, je ontkomt er niet aan als je doordeweeks ook wil gaan, dan maar vrij vragen, dagen zat 😁
Nou, dat laatste doe ik ook nooit meer. Spreek je een dag en tijd af, vraag je voor die dag vrij, bel je op de betreffende dag een uur voor de afspraak, krijg je te horen dat ze zich vandaag (weer) heeft afgemeld. Sommige meiden zijn hier echt notoir in, die kunnen ze beter helemaal niet meer op de agenda zetten
 
Nog steeds volop aan het beuken hier: nu al 3x heerlijke 4 sterren privé ontvangst dates gehad voor slechts €100/30 minuten met heerlijke geile oost europese milfies en nu ook een paar €100 slank/grote borsten latina's in het vizier. Echt een feestje met dit heerlijk weertje! 🥳
je bent goed bezig @J.B. ;)
 
Nou, dat laatste doe ik ook nooit meer. Spreek je een dag en tijd af, vraag je voor die dag vrij, bel je op de betreffende dag een uur voor de afspraak, krijg je te horen dat ze zich vandaag (weer) heeft afgemeld. Sommige meiden zijn hier echt notoir in, die kunnen ze beter helemaal niet meer op de agenda zetten
Ja dat is wel kut, of was het maar kut, dan had je er nog wat aan 😅
 
Nou, daar zijn er nog steeds vast veel meer van dan één van per naam, in heel het land. Het is niet zo dat het me ergert, ik vraag me alleen af wat het nut ervan is.
Ik gaf een voorbeeld lijstje, puur dat jullie niet denken dat ik me nooit vermaak.

Er zijn tijden dat er best veel dames zijn, maar ieder jaar kent 2 x 2 mnd dat er niets is….dat is best lang.

Hopelijk eind augustus weer….

(Want zo lang duurt dat vaak)
 
Terug
Bovenaan Onderaan