Fgirl.ch is de Zwitserse redlightsKan zeker een rol spelen, hoewel ik er nog niet veel dames ook over gehoord heb.
Je zou je ook kunnen afvragen waar iemand wil wonen, maar om eerlijk te zijn merk je daar ook weer niet zo heel veel van als hardwerkende dvp in een buitenwijk van een grote stad.
Althans, ik ken 1 dame die eerst in A'dam en toen in R'dam zat en toen ik haar vroeg welke stad ze leuker vond keek ze me aan met een blik van: ik kom amper buiten hier, laat staan buiten het pad tussen hier en de supermarkt.
Heb helaas wel eens dames gesproken in a'dam die hier al4 and waren en geen idee hadden waar de Dam of het Leidseplein waren.
Ik hoopte maar dat dat door hun eigen desinteresse kwam.
Probleem bij thuisontvangst blijft dat ze eigenlijk gewoon 7 dagen per week werken en beschikbaar willen zijn van 9.00 tot 22.00 of 24.00 uur en daarna alleen even slapen.
Benieuwd of iemand een Zwitserse site kan vinden zodat we het niveau kunnen checken.
Als de plek je niet zoveel uitmaakt is de keuze snel gemaakt inderdaad als het gaat om 200 of 400 per uur voor dezelfde klus.

Dames die op deze manier werken komen idd niet veel buiten hoor en op mn tripjes naar Zwitserland was dat ook enkel richting de supermarkt en terug.
Veel is er eigenlijk niet aan behalve dat ik dan wel altijd benieuwd ben naar nieuwe ervaringen en alles wil weten hoe het in elkaar steekt