Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik neem aan kunstmatig groot? Anders even delen met @knightrider, in deze magere tijden wil hij misschien wel weer een Latina experimentje aangaan.
Ik sta altijd open voor latina dames hoewel oost europees mijn voorkeur heeft, maar de grote borsten moet idd naturel zijn.

Als dat het geval is hoor ik het graag!

En mooi dat JB zo geniet, ik check zijn bijdragen aandachtig.
Maar bv Amstelveense milfs kan ik meestal niet zo veel mee. Maar wel fijn om te lezen!
 
Ja dat is wel kut, of was het maar kut, dan had je er nog wat aan 😅
Ik heb ook het idee dat dit gedrag de laatste jaren veel vaker voorkomt dan vroeger, althans in privéhuizen. Puur anecdotisch hoor, maar toen ik begon met wandelen 11 jaar geleden, kon je er van op aan dat het meisje waarmee je een afspraak had er ook was op de geplande dag en tijd. Ook als je voor de zekerheid de dag zelf belde, was het antwoord of ze er was altijd 'ja'. Natuurlijk, een keertje er niet zijn wegens ziekte kwam incidenteel wel eens voor. Maar gewoon niet op komen dagen zonder iets te laten weten gebeurde nooit.

Tegenwoordig is dit schering en inslag, zo lijkt het! Of is dit alleen mijn observatie? Ik snap ook niet waarom privéhuizen die meiden blijven behouden, want je kunt er totaal niet van opaan. Van sommigen zeggen ze aan de telefoon zelfs dat je geen afspraak met ze kunt maken, ook niet op de dag dat ze op de agenda staan, totdat ze daadwerkelijk zijn gearriveerd, omdat ze zo notoir onbetrouwbaar zijn.

Dat doet het aanbod natuurijk ook geen goed, om maar on-topic te blijven.
 
Ik volg dit draadje omdat ik geïntesseerd in dit topic ben, niet in knightrider z'n dagboek.
Dat kan eigenlijk niet.

Het is mijn topic en ik bericht hier louter over het onderwerp waarvoor ik dit topic bedacht heb.

Ik startte het topic omdat er soms slecht aanbod is, dat meld ik dan en kijk of anderen het daarmee eens of oneens zijn.

Maar dit topic leuk vinden en mijn beleving niet, kan wel, maar het zou een beetje raar zijn als je niet wilt dat ik in mijn eigen topic post.

Alsof je naar een film met Robert de Niro kijkt en niet wilt dat Robert de Niro er in zit…… 😂
 
Ik snap dat gestrooi met voornamen nooit zo goed. Er zijn tientallen dvp's in heel Nederland die dezelfde naam gebruiken. Zonder een locatie te noemen is het volstrekt zinloos om aan name dropping te doen, want niemand weet wie je bedoelt.
Ik denk dat Knightrider rond Amsterdam wandelt, ook aan de namen te zien. Goed nieuws dan voor hem, dat Adel uit het rijtje van de week weer ons land aandoet.
 
Ik denk dat Knightrider rond Amsterdam wandelt, ook aan de namen te zien. Goed nieuws dan voor hem, dat Adel uit het rijtje van de week weer ons land aandoet.
Dan hoop ik wel dat ze nog hetzelfde nummer heeft.

De vorige keer dat ik haar bezocht stond ze 1 dag online en daarna niet meer.
Dan moet je maar net op dat moment gekeken en het nummer genoteerd hebben.

Maar verder: Goed nieuws!

Trouwens: Een aantal wandelaars met overlappende smaak weten precies op wie ik doel als ik alleen wat voornamen noem.
Dat is het gekke, er is veel aanbod, maar heel weinig goed aanbod.
 
Nog steeds volop aan het beuken hier: nu al 3x heerlijke 4 sterren privé ontvangst dates gehad voor slechts €100/30 minuten met heerlijke geile oost europese milfies en nu ook een paar €100 slank/grote borsten latina's in het vizier. Echt een feestje met dit heerlijk weertje! 🥳
"Slechts" €100 per half uur?
Tenzij ze minder dan 150 per uur vragen, zijn dat bepaald geen prijsvechters.
 
ik denk dat het komt omdat de privehuizen moeilijk aan meiden kunnen komen, en dat ze dan maar die grillen van de dames voor lief nemen.
Dan zijn ze goed op weg om een slechte naam op te bouwen. In het bedrijfsleven zou iemand met zulke grillen snel de deur gewezen worden, ook al is er een tekort aan personeel.
Je moet ergens een voorbeeld stellen.
 
Het aanbod is/wordt voor mij nu geweldig: meerdere all-time favourites gedeeltelijk tegelijk en elkaar ongeveer aflossend in de stad.
Serieus? Nu?

Ik heb altijd wel interesse in je smaak maar ben nu wel erg benieuwd.

Als ik door de sites blader staat er niet eentje tussen die ik zelfs zou overwegen.

Wie zie ik over het hoofd?

Ben echt erg benieuwd.

Onze smaak is anders, maar er zal toch wel enige overlap zijn?
 
Dan zijn ze goed op weg om een slechte naam op te bouwen. In het bedrijfsleven zou iemand met zulke grillen snel de deur gewezen worden, ook al is er een tekort aan personeel.
Je moet ergens een voorbeeld stellen.
In het bedrijfsleven? Daar gelden ook normen voor de lonen en de werkomstandigheden. Als de clubs vlot dames willen aantrekken, zullen ze wat dieper in hun portemonneeke moeten tasten en dan start weer het geklaag over de hoge prijzen want dan gaan de prijzen voor klant ook omhoog
 
Serieus? Nu?

Ik heb altijd wel interesse in je smaak maar ben nu wel erg benieuwd.

Als ik door de sites blader staat er niet eentje tussen die ik zelfs zou overwegen.

Wie zie ik over het hoofd?

Ben echt erg benieuwd.

Onze smaak is anders, maar er zal toch wel enige overlap zijn?
Ik denk zeker niet jouw smaak wat uiterlijk betreft en daarom absoluut niet op je radar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan