Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Prijs is niet mijn eerste selectiecriterium. Maar vaak genoeg heb ik de totale rekensom gezien waarbij het elkaar uiteindelijk niet heel veel ontloopt.
Bij 'wel erg lage prijzen'... moet je dus echt wel op je hoede zijn!
In sommige huizen wordt met de leeftijd én de foto's dus echt wel een loopje genomen!

Nee, eigenlijk gaat het hier over het aanbod voor @knightrider .
Zie titel, is het aanbod ooit zo slecht geweest, dat is algemeen...

Ps als het v thuisontvangst is ,zet dat in titel er bij en dan is het antwoord ja, het is slechter geweest toen er nog geen internet was of beginjaren internet want thuistontvangst bestaat via internet
Als we voor ieder lid apart topic gaan maken zijn we nog wel ff bezig...

Ja veel mensen gaan vh negatieve uit of doen niet hun best genoeg om de goede dingen te zoeken en te doen we hebben vrijwel alles in ons eigen macht zolang je maar wil en je best doet en je gezonde verstand gebruikt, life is simple
Dat is wel zo .
Maar jullie hebben veel geld , veel tijd en intussen veel ervaring in het kiezen van de juiste dames.
Dat heeft niet iedereen hier.

Ik vind dat ook niet mooi.

Maar ja, als ik dat als filter toe ga voegen, dan blijft er natuurlijk helemaal weinig over. Van die opgespoten eendenlippen vind ik ook niet mooi.
Nee van die eendenlippen ben ik ook geen fan het liefste heb ik de dame puur natuur, geen tattoo, geen siliconenen , geen eendenlippen, piercings en met name een navelpiercing vind ik wel mooi

Zie titel, is het aanbod ooit zo slecht geweest, dat is algemeen...

Ps als het v thuisontvangst is ,zet dat in titel er bij en dan is het antwoord ja, het is slechter geweest toen er nog geen internet was of beginjaren internet want thuistontvangst bestaat via internet
Als we voor ieder lid apart topic gaan maken zijn we nog wel ff bezig...
Natuurlijk gaan we niet voor iedereen een apart topic maken, maar de TS had wel heel veel eisen.

En toch bezoek jij vooral raamdames waarschijnlijk een vluggertje van 50.
Nee 1 tot 3 uren, bij een nieuwe start ik met 100 euro, dan kan ik altijd nog verlengen
Ik ook. Liefst puur natuur. Maar dat is tegenwoordig vrij zeldzaam als je gaat voor dames onder de 40.
Die zijn er zat, Nederlandse meiden in privehuizen met topservice

Welke soort dames bezoek je? De knappe oost europese dames zijn vaak bezet terwijl de zuid amerikaanse dvp's minder bezet zijn.

Welke soort dames bezoek je? De knappe oost europese dames zijn vaak bezet terwijl de zuid amerikaanse dvp's minder bezet zijn.
Meestal shemales, maar ook bij Zuid Europese of Zuid Amerikaanse dames is de beschikbaarheid vaak naadje per. Lijkt wel alsof ze klanten genoeg hebben.

Of het aanbod écht 'slechter' wordt... hangt weliicht af van je (specifieke) persoonlijke eisen... en de regio waar je actief bent.

Mijn 'Waw! Die wil ik ook nog wel een keertje doen-lijst' wordt enkel langer!
Slecht(er) aanbod? No way! Keuzestress? Ja!
100 procent mee eens.
Na bijna 40 jaar regelmatig aan de wandel durf ik wel te stellen dat het aanbod veel beter is. Tongzoenen was er in het verleden niet bij, knuffelen, strelen , teasen, langzaam opbouwen, pijpen zonder ook niet. Voor langere dates was eigenlijk geen ruimte, tenzij je 3 keer in een uur wilde knallen, maar dat is nooit mijn ding geweest.
De kwaliteit van de aangeboden sex is alleen maar beter geworden.
Ook wel duurder denk ik. De uurprijs die ik nu betaal is tussen de 200 en 250 euro. 40 jaar terug zo'n 75 tot 100 gulden. Das 5 keer over de kop. Zoveel inflatie hebben we niet gehad in 40 jaar tijd. Gelukkig is m'n salaris wel mee gestegen 😂.
Veel reacties hierboven gaan over het uiterlijk en dat dat tegenvalt. Tuurlijk, een vrouw moet niet lelijk zijn, maar de kwaliteit van een date hangt echt niet alleen af van een droom figuur. Als de foto's to good to be true zijn dan …..

Ik lees regelmatig dat bij privehuizen de foto's en leeftijden ook niet altijd juist zijn of dat klopt weet ik niet

Vaak zijn het wel professionele foto's. Dames netjes opgemaakt, professionele setting en zo. Da's toch wel anders dan aan de bar daar zeg maar. En soms zijn die foto's ook wel een tijdje geleden gemaakt. Ze zetten er niet elke week nieuwe foto's op.

Leeftijd vind ik zelf onzin. Ik kijk gewoon tijdens het voorstelrondje. Als een dame me bevalt, dan ga ik er mee naar de kamer. Als ze dan 33 blijkt te zijn i.p.v. de 27 op de website, daar voel ik niks van.

Terug
Bovenaan Onderaan