Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij 'wel erg lage prijzen'... moet je dus echt wel op je hoede zijn!Prijs is niet mijn eerste selectiecriterium. Maar vaak genoeg heb ik de totale rekensom gezien waarbij het elkaar uiteindelijk niet heel veel ontloopt.
Ja veel mensen gaan vh negatieve uit of doen niet hun best genoeg om de goede dingen te zoeken en te doen we hebben vrijwel alles in ons eigen macht zolang je maar wil en je best doet en je gezonde verstand gebruikt, life is simpleZo doe je dat dus!
Precies!Ja veel mensen gaan vh negatieve uit of doen niet hun best genoeg om de goede dingen te zoeken en te doen we hebben vrijwel alles in ons eigen macht zolang je maar wil en je best doet en je gezonde verstand gebruikt, life is simple
Alle privehuizen zijn goedkoper dan ramen 120 tot 160 per uur op basis v veilige sex, bij aantal dan tongzoenen nog in de prijs, ramen ca 200 per uur op basis van veilige sex, en dat in heel Nederland en neem aan ook in VlaanderenZeker in België zijn er idd nog privéhuizen die scherpe prijzen aanbieden!
Nee, eigenlijk gaat het hier over het aanbod voor @knightrider .Nee het gaat hier over algemeen aanbod, privehuizen en ramen noemen we ook
Zijn persoonlijk aanbod? Waw!Nee, eigenlijk gaat het hier over het aanbod voor @knightrider .
Zie titel, is het aanbod ooit zo slecht geweest, dat is algemeen...Nee, eigenlijk gaat het hier over het aanbod voor @knightrider .
Dat is wel zo .Ja veel mensen gaan vh negatieve uit of doen niet hun best genoeg om de goede dingen te zoeken en te doen we hebben vrijwel alles in ons eigen macht zolang je maar wil en je best doet en je gezonde verstand gebruikt, life is simple
Zeker daar wet ik op.het zal je denk nog wel eens vaker overkomen.
Nee van die eendenlippen ben ik ook geen fan het liefste heb ik de dame puur natuur, geen tattoo, geen siliconenen , geen eendenlippen, piercings en met name een navelpiercing vind ik wel mooiIk vind dat ook niet mooi.
Maar ja, als ik dat als filter toe ga voegen, dan blijft er natuurlijk helemaal weinig over. Van die opgespoten eendenlippen vind ik ook niet mooi.
Tsja... ervaring komt met de jaren natuurlijk...Dat is wel zo .
Maar jullie hebben veel geld , veel tijd en intussen veel ervaring in het kiezen van de juiste dames.
Dat heeft niet iedereen hier.
Binnen ieders budget kan je keuzes maken in frequentie bezoek , hoelang je blijft en welke vorm prostitutie, ik ga niet naar de duurste vormDat is wel zo .
Maar jullie hebben veel geld , veel tijd en intussen veel ervaring in het kiezen van de juiste dames.
Dat heeft niet iedereen hier.
Ik vorige maand. Voor alles een eerste keer.Zo die borsten op haar buik! En haar buik op haar knieën! Horror!
(gelukkig nog niet meegemaakt! Haha!)
Natuurlijk gaan we niet voor iedereen een apart topic maken, maar de TS had wel heel veel eisen.Zie titel, is het aanbod ooit zo slecht geweest, dat is algemeen...
Ps als het v thuisontvangst is ,zet dat in titel er bij en dan is het antwoord ja, het is slechter geweest toen er nog geen internet was of beginjaren internet want thuistontvangst bestaat via internet
Als we voor ieder lid apart topic gaan maken zijn we nog wel ff bezig...
Nee enkel er het beste van maken.Ja alles kan , dan kan je niks meer doen
Ik ook. Liefst puur natuur. Maar dat is tegenwoordig vrij zeldzaam als je gaat voor dames onder de 40.Nee van die eendenlippen ben ik ook geen fan het liefste heb ik de dame puur natuur, geen tattoo, geen siliconenen , geen eendenlippen, piercings en met name een navelpiercing vind ik wel mooi
Nee 1 tot 3 uren, bij een nieuwe start ik met 100 euro, dan kan ik altijd nog verlengenEn toch bezoek jij vooral raamdames waarschijnlijk een vluggertje van 50.
Die zijn er zat, Nederlandse meiden in privehuizen met topserviceIk ook. Liefst puur natuur. Maar dat is tegenwoordig vrij zeldzaam als je gaat voor dames onder de 40.
Welke soort dames bezoek je? De knappe oost europese dames zijn vaak bezet terwijl de zuid amerikaanse dvp's minder bezet zijn.
Meestal shemales, maar ook bij Zuid Europese of Zuid Amerikaanse dames is de beschikbaarheid vaak naadje per. Lijkt wel alsof ze klanten genoeg hebben.Welke soort dames bezoek je? De knappe oost europese dames zijn vaak bezet terwijl de zuid amerikaanse dvp's minder bezet zijn.