Klopt, maar als het aanbod slecht is gaat normaliter de vraag en de prijs tevens omlaagBij weinig aanbod gaan de prijzen toch omhoog?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt, maar als het aanbod slecht is gaat normaliter de vraag en de prijs tevens omlaagBij weinig aanbod gaan de prijzen toch omhoog?
dat ligt aan de branche, bij ramen is er minder aanbod dan vroeger en de prijzen zijn niet gestegen, aanbod in thuisontvangst stijgt en daar stijgen de prijzen welBij weinig aanbod gaan de prijzen toch omhoog?
geen last van, ik heb betere betaalde sex dan ooit, maar goed ik bezoek vooral privehuisdames en soms een raamdame, gaat mij niet om aantal beschikbare dames maar de kwaliteit en die vind op op mijn gemakHet aanbod zelf is niet slecht genoeg mooie dames te vinden. Alleen de service laat het bij veel dames aan de wensen over daardoor is men voorzichtiger geworden met het bezoeken van dames. De prijzen zijn het probleem niet genoeg wandelaars die het willen betalen, maar men wil daar tegenover wel inzet zien. Het lijkt erop dat de dvp's makkelijker zijn gaan denken van de klant komt toch wel langs ik hoef niet meer me best te doen.
Ok, maar dus niet omlaag, zoals iemand schreef.dat ligt aan de branche, bij ramen is er minder aanbod dan vroeger en de prijzen zijn niet gestegen, aanbod in thuisontvangst stijgt en daar stijgen de prijzen wel