Klopt, maar als het aanbod slecht is gaat normaliter de vraag en de prijs tevens omlaagBij weinig aanbod gaan de prijzen toch omhoog?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt, maar als het aanbod slecht is gaat normaliter de vraag en de prijs tevens omlaagBij weinig aanbod gaan de prijzen toch omhoog?
dat ligt aan de branche, bij ramen is er minder aanbod dan vroeger en de prijzen zijn niet gestegen, aanbod in thuisontvangst stijgt en daar stijgen de prijzen welBij weinig aanbod gaan de prijzen toch omhoog?
geen last van, ik heb betere betaalde sex dan ooit, maar goed ik bezoek vooral privehuisdames en soms een raamdame, gaat mij niet om aantal beschikbare dames maar de kwaliteit en die vind op op mijn gemakHet aanbod zelf is niet slecht genoeg mooie dames te vinden. Alleen de service laat het bij veel dames aan de wensen over daardoor is men voorzichtiger geworden met het bezoeken van dames. De prijzen zijn het probleem niet genoeg wandelaars die het willen betalen, maar men wil daar tegenover wel inzet zien. Het lijkt erop dat de dvp's makkelijker zijn gaan denken van de klant komt toch wel langs ik hoef niet meer me best te doen.
Ok, maar dus niet omlaag, zoals iemand schreef.dat ligt aan de branche, bij ramen is er minder aanbod dan vroeger en de prijzen zijn niet gestegen, aanbod in thuisontvangst stijgt en daar stijgen de prijzen wel
Tijdens corona profiteerden we sterk van: Nederland, daar willen ze tenminste nog steeds neuken.Nee, raar dat. Alsof alle enigszins aantrekkelijke dames denken: Nederland, doe maar niet....
Ok, daar zit wellicht wat in op beide fronten.Simpel...de kosten qua verblijf zijn veel lager daar.
Plus hier zijn we horken.
En... een overheid die écht moeite doet... om het hen extra moeilijk te maken!Simpel...de kosten qua verblijf zijn veel lager daar.
Plus hier zijn we horken.
Dat speelt zeker ook mee.En... een overheid die écht moeite doet... om het hen extra moeilijk te maken!
Nou..ik ben super gestressed voor 150 euro. Vooral omdat de meeste dames niet doen wat je vraagt of het toch een stuk minder is dan verwacht.En... wat vast ook meespeelt is dat aan 150/uur... klanten minder gestressed zijn.
Want, wees eerlijk... bij die hoge prijzen MOET alles wel precies perfect verlopen...
De verwachting is bij deze bedragen heel hoog. Een voldoende is niet meer genoeg men wil dan kwaliteit zien. Ik zag gisteren een latina die 200 euro voor een halfuur vroeg. Ik vraag me dan af hoe goed ze wel niet moet zijn, dat is het eerste wat bij me opkomt als ik zulke prijzen zie.En... wat vast ook meespeelt is dat aan 150/uur... klanten minder gestressed zijn.
Want, wees eerlijk... bij die hoge prijzen MOET alles wel precies perfect verlopen...
Daar vegen ze hun kont mee. Ze zien ook dat tegenwoordig andere dames 150 voor halfuur vragen ze gaan dan niet meer hun best om je voor 150 euro een uur lang te verwennen.Nou..ik ben super gestressed voor 150 euro. Vooral omdat de meeste dames niet doen wat je vraagt of het toch een stuk minder is dan verwacht.
Pech voor de dan, als meer mensen nou weigeren dan kan het weer de standaard worden.Daar vegen ze hun kont mee. Ze zien ook dat tegenwoordig andere dames 150 voor halfuur vragen ze gaan dan niet meer hun best om je voor 150 euro een uur lang te verwennen.
Velen kunnen niet weigeren de lust is te groot. Deze markt werkt anders het is geen gewone markt en daar maken de dames goed gebruik van.Pech voor de dan, als meer mensen nou weigeren dan kan het weer de standaard worden.
Ik heb het idee, omdat dan vaak het uurtarief 250 is, men eerder voor het uur gaat en zich wat minder bekocht voelt. terwijl ze toch 250 hebben uitgegeven (zonder extra's vaak!)De verwachting is bij deze bedragen heel hoog. Een voldoende is niet meer genoeg men wil dan kwaliteit zien. Ik zag gisteren een latina die 200 euro voor een halfuur vroeg. Ik vraag me dan af hoe goed ze wel niet moet zijn, dat is het eerste wat bij me opkomt als ik zulke prijzen zie.
250 per uur moet je niet eens aan willen beginnen. De inflatie is echt niet zo hoog als de dvp's je willen doen laten geloven, zij creëren hun eigen inflatie. Het feit dat sommigen denken dat 250 per uur een goede deal is zegt veel over die mannen.Ik heb het idee, omdat dan vaak het uurtarief 250 is, men eerder voor het uur gaat en zich wat minder bekocht voelt. terwijl ze toch 250 hebben uitgegeven (zonder extra's vaak!)
Zie je nu ook veel met de 150 startprijs van een halfuur.
Ik denk ook dat weinig mannen 2x klaarkomen in dat uur dus ze hoeft alleen nog een halfuurtje extra met die man te kletsen, en/of hem eerder de deur uitwerken als ze klaar zijn.