Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het aanbod zelf is niet slecht genoeg mooie dames te vinden. Alleen de service laat het bij veel dames aan de wensen over daardoor is men voorzichtiger geworden met het bezoeken van dames. De prijzen zijn het probleem niet genoeg wandelaars die het willen betalen, maar men wil daar tegenover wel inzet zien. Het lijkt erop dat de dvp's makkelijker zijn gaan denken van de klant komt toch wel langs ik hoef niet meer me best te doen.

Bij weinig aanbod gaan de prijzen toch omhoog?
dat ligt aan de branche, bij ramen is er minder aanbod dan vroeger en de prijzen zijn niet gestegen, aanbod in thuisontvangst stijgt en daar stijgen de prijzen wel
Het aanbod zelf is niet slecht genoeg mooie dames te vinden. Alleen de service laat het bij veel dames aan de wensen over daardoor is men voorzichtiger geworden met het bezoeken van dames. De prijzen zijn het probleem niet genoeg wandelaars die het willen betalen, maar men wil daar tegenover wel inzet zien. Het lijkt erop dat de dvp's makkelijker zijn gaan denken van de klant komt toch wel langs ik hoef niet meer me best te doen.
geen last van, ik heb betere betaalde sex dan ooit, maar goed ik bezoek vooral privehuisdames en soms een raamdame, gaat mij niet om aantal beschikbare dames maar de kwaliteit en die vind op op mijn gemak

@knightrider Nieuwe dame in Brussels die meerdere hele goede reviews heeft gehad in Italië: Arina. Ik weet nog niet zeker of ze helemaal mijn type is, of de jouwe, maar ik kan haar wel voor je uitproberen :ROFLMAO:. Ik zie nog steeds niets echt interessants in Amsterdam.

Laatst bewerkt:
Blijkbaar ja. Er zijn zelfs agencies met bergen vol mooie vrouwen die zetelen in Ankara (?) en Brussel, die Nederland niet interessant genoeg lijken te vinden.

Daarnaast: In België is de 150 uur prijs vaak heel normaal en in Nederland wordt dat dan 250.

Dat gaat ook nergens over want qua economie zijn we toch wel ongeveer 1 om 1, misschien wij ietsje beter, maar die enorme verschillen vallen niet te verklaren.

En waarom zou je liever in België werken voor 150 dan in Nederland voor 200 bv?

Apart fenomeen.

En... een overheid die écht moeite doet... om het hen extra moeilijk te maken!
Dat speelt zeker ook mee.

In Nederland moeten de dames vaak fluisteren omdat ze als de dodo zijn om opgerold te worden en krijgen ze opeens een bezoekje aan de deur en een uitzet-bevel, goede kans dat dat in België minder vaak gebeurd.

Tsja, als dat je 1x overkomt dan is de keuze makkelijk.

En... wat vast ook meespeelt is dat aan 150/uur... klanten minder gestressed zijn.
Want, wees eerlijk... bij die hoge prijzen MOET alles wel precies perfect verlopen...
De verwachting is bij deze bedragen heel hoog. Een voldoende is niet meer genoeg men wil dan kwaliteit zien. Ik zag gisteren een latina die 200 euro voor een halfuur vroeg. Ik vraag me dan af hoe goed ze wel niet moet zijn, dat is het eerste wat bij me opkomt als ik zulke prijzen zie.

De verwachting is bij deze bedragen heel hoog. Een voldoende is niet meer genoeg men wil dan kwaliteit zien. Ik zag gisteren een latina die 200 euro voor een halfuur vroeg. Ik vraag me dan af hoe goed ze wel niet moet zijn, dat is het eerste wat bij me opkomt als ik zulke prijzen zie.
Ik heb het idee, omdat dan vaak het uurtarief 250 is, men eerder voor het uur gaat en zich wat minder bekocht voelt. terwijl ze toch 250 hebben uitgegeven (zonder extra's vaak!)
Zie je nu ook veel met de 150 startprijs van een halfuur.

Ik denk ook dat weinig mannen 2x klaarkomen in dat uur dus ze hoeft alleen nog een halfuurtje extra met die man te kletsen, en/of hem eerder de deur uitwerken als ze klaar zijn.

Ik heb het idee, omdat dan vaak het uurtarief 250 is, men eerder voor het uur gaat en zich wat minder bekocht voelt. terwijl ze toch 250 hebben uitgegeven (zonder extra's vaak!)
Zie je nu ook veel met de 150 startprijs van een halfuur.

Ik denk ook dat weinig mannen 2x klaarkomen in dat uur dus ze hoeft alleen nog een halfuurtje extra met die man te kletsen, en/of hem eerder de deur uitwerken als ze klaar zijn.
250 per uur moet je niet eens aan willen beginnen. De inflatie is echt niet zo hoog als de dvp's je willen doen laten geloven, zij creëren hun eigen inflatie. Het feit dat sommigen denken dat 250 per uur een goede deal is zegt veel over die mannen.

Laatst bewerkt:
Mijn voorkeur is slank/natuurlijke D of DD cup, 22-32 jaar, Oost-Europees.

Maar ik heb veel uitzonderingen gemaakt, vooral met knappe petite dames.

Die bezoek ik liever dan mollige vrouwen met flinke boezem.

En siliconen sluit ik vrijwel altijd uit. Kan daar gewoon niets mee.

Maar als de keuze voorradig is: Dan graag slank + natuurlijke DD cup.

Alleen als je daarop filtert (bv Oost-Europees, D/DD/F 22-34, waarbij je dan niet zeker weet of het geen sili's zijn), hou je vaak max. 5 dames over op Kinky, die ik vaak toch niet knap vind (gezicht ook zeer belangrijk) of allang ken.

Terug
Bovenaan Onderaan