Johnny Walk
Meubelstuk
Heb ik geen last van ik heb nog steeds dezelfde toppers als voor de vakantie
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet probleem komt als die dames er mee stoppen en je op zoek zal moeten naar nieuwe contacten.Heb ik geen last van ik heb nog steeds dezelfde toppers als voor de vakantie
Ja als er dan eentje stopt is het ook prima. Want stoppen doen ze allemaal een keertje.Als je niks nieuws uitprobeert en je neemt genoegen met slechts een paar vaste dvp's dan kom je vroeg of laat idd het "probleem" tegen dat er niks te neuken valt. Dáárom altijd de scanner aan voor nieuw talent, op avontuur durven te gaan en favorietjes aan je lijst verzamelen zodat je altijd genoeg keus hebt.![]()
Ik heb meerdere favorieten en ze stoppen nooit tegelijk en tijdens alles vind ik automatisch al weer nieuwe toppers, het is een doorlopend procesHet probleem komt als die dames er mee stoppen en je op zoek zal moeten naar nieuwe contacten.
Als je zoals ik al een jaartje ouder bent en je favoriete dames idem dan komt het regelmatiger voor dat ze hun activiteiten stoppen. En dan heb je er helaas wel last van.
Dit is iets waar ik de laatste tijd vaker over nadenk. Toen ik zat te reflecteren op de dates waar de seks echt goed was, viel me iets op: ik heb betere seks met dvps die ik gewoon normaal of minder aantrekkelijk vind, dan met echt knappe dvps.Ik heb geweldige sex gehad met dames die ik onaantrekkelijk vind. En ook beroerde sex met zeer aantrekkelijke dames. En alles daar tussenin.
Dat "probleem"ben ik nu aan het tackelen. Voor in de toekomst paar pronkstukjes aan het verzamelen.Als je niks nieuws uitprobeert en je neemt genoegen met slechts een paar vaste dvp's dan kom je vroeg of laat idd het "probleem" tegen dat er niks te neuken valt. Dáárom altijd de scanner aan voor nieuw talent, op avontuur durven te gaan en favorietjes aan je lijst verzamelen zodat je altijd genoeg keus hebt.![]()
Ik denk dat dat vooral komt omdat normale en minder knappe dvps. Het meer moeten hebben van hun prestaties tussen de lakens en hun persoonlijkheid.Dit is iets waar ik de laatste tijd vaker over nadenk. Toen ik zat te reflecteren op de dates waar de seks echt goed was, viel me iets op: ik heb betere seks met dvps die ik gewoon normaal of minder aantrekkelijk vind, dan met echt knappe dvps.
M'n eigen conclusie is dat dit waarschijnlijk met m'n zelfvertrouwen te maken heeft, dat misschien niet zo hoog is. Bij gewone dvps voel ik me gewoon beter op m'n gemak, en dat merk ik vrijwel direct. Ook heb ik vaker meegemaakt dat ik bij hele mooie dvps pas veel later klaarkom, soms pas tegen het einde van de date.