Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je niks nieuws uitprobeert en je neemt genoegen met slechts een paar vaste dvp's dan kom je vroeg of laat idd het "probleem" tegen dat er niks te neuken valt. Dáárom altijd de scanner aan voor nieuw talent, op avontuur durven te gaan en favorietjes aan je lijst verzamelen zodat je altijd genoeg keus hebt. 😛😝😜🤪

Als je niks nieuws uitprobeert en je neemt genoegen met slechts een paar vaste dvp's dan kom je vroeg of laat idd het "probleem" tegen dat er niks te neuken valt. Dáárom altijd de scanner aan voor nieuw talent, op avontuur durven te gaan en favorietjes aan je lijst verzamelen zodat je altijd genoeg keus hebt. 😛😝😜🤪
Ja als er dan eentje stopt is het ook prima. Want stoppen doen ze allemaal een keertje.

Het probleem komt als die dames er mee stoppen en je op zoek zal moeten naar nieuwe contacten.
Als je zoals ik al een jaartje ouder bent en je favoriete dames idem dan komt het regelmatiger voor dat ze hun activiteiten stoppen. En dan heb je er helaas wel last van.
Ik heb meerdere favorieten en ze stoppen nooit tegelijk en tijdens alles vind ik automatisch al weer nieuwe toppers, het is een doorlopend proces

Ik heb geweldige sex gehad met dames die ik onaantrekkelijk vind. En ook beroerde sex met zeer aantrekkelijke dames. En alles daar tussenin.
Dit is iets wat de laatste tijd vaker door mn hoofd gaat toen ik zat te reflecteren met de dvps waar ik echt lekker mee heb geneukt. Ik heb namelijk betere seks met meiden die ik onaantrekkelijk/ normaal vind vs. de supergeile meiden. En mn eigen conclusie is dat dit vast te maken heeft met mn zelfvertrouwen die wellicht niet hoog is. Want bij normaal ogende dames voel ik me ook beter op me gemak en dat is vrijwel direct. Ik heb ook vaker meegemaakt dat de orgasme bij mooie dames veel later komt (tegen einde vd date).

Terug
Bovenaan Onderaan