Johnny Walk
Meubelstuk
Heb ik geen last van ik heb nog steeds dezelfde toppers als voor de vakantie
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet probleem komt als die dames er mee stoppen en je op zoek zal moeten naar nieuwe contacten.Heb ik geen last van ik heb nog steeds dezelfde toppers als voor de vakantie
Ja als er dan eentje stopt is het ook prima. Want stoppen doen ze allemaal een keertje.Als je niks nieuws uitprobeert en je neemt genoegen met slechts een paar vaste dvp's dan kom je vroeg of laat idd het "probleem" tegen dat er niks te neuken valt. Dáárom altijd de scanner aan voor nieuw talent, op avontuur durven te gaan en favorietjes aan je lijst verzamelen zodat je altijd genoeg keus hebt.![]()
Ik heb meerdere favorieten en ze stoppen nooit tegelijk en tijdens alles vind ik automatisch al weer nieuwe toppers, het is een doorlopend procesHet probleem komt als die dames er mee stoppen en je op zoek zal moeten naar nieuwe contacten.
Als je zoals ik al een jaartje ouder bent en je favoriete dames idem dan komt het regelmatiger voor dat ze hun activiteiten stoppen. En dan heb je er helaas wel last van.
Dit is iets waar ik de laatste tijd vaker over nadenk. Toen ik zat te reflecteren op de dates waar de seks echt goed was, viel me iets op: ik heb betere seks met dvps die ik gewoon normaal of minder aantrekkelijk vind, dan met echt knappe dvps.Ik heb geweldige sex gehad met dames die ik onaantrekkelijk vind. En ook beroerde sex met zeer aantrekkelijke dames. En alles daar tussenin.
Dat "probleem"ben ik nu aan het tackelen. Voor in de toekomst paar pronkstukjes aan het verzamelen.Als je niks nieuws uitprobeert en je neemt genoegen met slechts een paar vaste dvp's dan kom je vroeg of laat idd het "probleem" tegen dat er niks te neuken valt. Dáárom altijd de scanner aan voor nieuw talent, op avontuur durven te gaan en favorietjes aan je lijst verzamelen zodat je altijd genoeg keus hebt.![]()
Ik denk dat dat vooral komt omdat normale en minder knappe dvps. Het meer moeten hebben van hun prestaties tussen de lakens en hun persoonlijkheid.Dit is iets waar ik de laatste tijd vaker over nadenk. Toen ik zat te reflecteren op de dates waar de seks echt goed was, viel me iets op: ik heb betere seks met dvps die ik gewoon normaal of minder aantrekkelijk vind, dan met echt knappe dvps.
M'n eigen conclusie is dat dit waarschijnlijk met m'n zelfvertrouwen te maken heeft, dat misschien niet zo hoog is. Bij gewone dvps voel ik me gewoon beter op m'n gemak, en dat merk ik vrijwel direct. Ook heb ik vaker meegemaakt dat ik bij hele mooie dvps pas veel later klaarkom, soms pas tegen het einde van de date.
kwestie van heeeel veel dames bezoeken..Ik heb dat ook wel eens een enkele keer dat ik de dame te knap vind.
Toch blijf ik daargaan zo lang ik binnen mag.
Al weer even terug een Russische bezocht, "all the girls here are really pretty when they are 18,19,20 but than there happens something... They cut their hair, stop wearing skirts and gain weight...."en die zei zoiets als 'why are all the girls here fat?'..een roemeense die net een maand hier werkte..
Klopt. Ook buiten "het leven" zie je dat. Kennissen hebben twee jonge dochters. Tot 19-20 jaar waren dat leuke, knappe meiden. Nu 25+ en 2x zo dik als vroeger en 3x zo lelijk doordat ze zich niet meer verzorgen. Relaties duren nooit lang.Al weer even terug een Russische bezocht, "all the girls here are really pretty when they are 18,19,20 but than there happens something... They cut their hair, stop wearing skirts and gain weight...."
Helemaal eens dat zelfs de mooisten blijven twijfelen aan hun uiterlijk, helemaal gaan zwijmelen bij (oprechte) complimenten en bij een gebrek daaraan gaan vissen naar complimenten. Ik heb nu een vaste dvp die zich niet meer adverteert (ik hoor tot een portofolio van haar 6 mannen) die telkens aan zichzelf sleutelt, zonder dat dat effect lijkt te hebben op haar eigen beeld of zelfvertrouwen. Voor mij niet zo erg hoor, want haar uiterlijk geeft me genoeg aanleiding om haar complimentjes te kunnen gevenkwestie van heeeel veel dames bezoeken..
kom je er vanzelf achter dat zelfs de mooisten zich niet eens echt knap vinden..
in Roemenie of Polen stikt het van boerendochters en meiden die laagopgeleid zijn die met bijna geen make up en betere kleding zo maar een 8 of 9 zijn..
als je daar wel eens over begint ,dan hebben ze dat zelf niet eens door..
heb wel eens van 1 dame fotos van 2 zussen gezien..de een nog lekkerder dan de ander..kwamen vanuit een armoedig dorpje..ik dacht wit Rusland toen..
die weten soms niet beter..
laatst nog 1 die ik complimenten gaf..en die zei zoiets als 'why are all the girls here fat?'..een roemeense die net een maand hier werkte..
Ik denk zelf dat dat komt door:Klopt. Ook buiten "het leven" zie je dat. Kennissen hebben twee jonge dochters. Tot 19-20 jaar waren dat leuke, knappe meiden. Nu 25+ en 2x zo dik als vroeger en 3x zo lelijk doordat ze zich niet meer verzorgen. Relaties duren nooit lang.
Als ze het met tegen zin doen ga je dat zeker ook merken.Of misschien moeten de mindere dames die het juist hebben van hun looks. Maar dit zijn volgens mij toch de dames die het met enige tegenzin doen. Grote neptieten, konten, lippen etc.
Voor mij hoeft dat allemaal niet zo.
Ja eens! Maar echt laag hangende borsten vind ik dan weer niet heel geil om te zien. Maar zo'n borstlift ofzo mogen veel vrouwen wel doen als je het mij vraagt.Als ze het met tegen zin doen ga je dat zeker ook merken.
Doe mij maar een dvp met normale looks. Zonder die opgepomte borsten,lippen etc.
Dat ken ik. Als ik nu sommige vrouwen zie die in mijn school tijd heel knap waren. En die nu hun laten gaan vooral waneer ze in een relatie zitten.Klopt. Ook buiten "het leven" zie je dat. Kennissen hebben twee jonge dochters. Tot 19-20 jaar waren dat leuke, knappe meiden. Nu 25+ en 2x zo dik als vroeger en 3x zo lelijk doordat ze zich niet meer verzorgen. Relaties duren nooit lang.
Valt te zien als het natuurlijk laag hangen. Niet van ouderdom. Maar ik moet eerlijk zulke de slingeren zijn niet mijn ding.Ja eens! Maar echt laag hangende borsten vind ik dan weer niet heel geil om te zien. Maar zo'n borstlift ofzo mogen veel vrouwen wel doen als je het mij vraagt.
Juist! En als je wil afvallen, moet je veel en langdurig gaan wandelen. Dat is echt de beste manier, zo voorkom je ook blessures enzo - het duurt alleen wat langer. Maar kleine stappen: na het eten een uur lopen bv of in de ochtend op een lege maag en in t weekend kan dit makkelijkerDat ken ik. Als ik nu sommige vrouwen zie die in mijn school tijd heel knap waren. En die nu hun laten gaan vooral waneer ze in een relatie zitten.
Wat er zeker ook mee te maken heeft is eens Ze 25+ zijn gaat mama en /of papa niet alle dagen voor hun koken. Om zelf te koken hebben ze geen zin. Dan begint ze te leven op de mcdo, frituur en microwave maaltijden.
Waar ik ook opmerk is dat veel jonge mensen te lui worden om 5 min te voet te gaan.
Valt te zien als het natuurlijk laag hangen. Niet van ouderdom. Maar ik moet eerlijk zulke de slingeren zijn niet mijn ding.
Leuke Roemeense opmerking..kwestie van heeeel veel dames bezoeken..
kom je er vanzelf achter dat zelfs de mooisten zich niet eens echt knap vinden..
in Roemenie of Polen stikt het van boerendochters en meiden die laagopgeleid zijn die met bijna geen make up en betere kleding zo maar een 8 of 9 zijn..
als je daar wel eens over begint ,dan hebben ze dat zelf niet eens door..
heb wel eens van 1 dame fotos van 2 zussen gezien..de een nog lekkerder dan de ander..kwamen vanuit een armoedig dorpje..ik dacht wit Rusland toen..
die weten soms niet beter..
laatst nog 1 die ik complimenten gaf..en die zei zoiets als 'why are all the girls here fat?'..een roemeense die net een maand hier werkte..