Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPrivehuis is ook niet mijn ding.Ik voel jullie pijn.
Morgen is een wandeldag na een aantal maanden break, paar uurtjes in de middag beschikbaar en ik vind het gewoon moeilijk om een leuke dame te vinden. Ik doe eigenlijk alleen aan priveontvangst-dates dus dat maakt het ook niet makkelijker. Daarnaast wil ik gewoon een keer met een Nederlandse dame daten maar dat is helemaal een opgave met priveontvangst.
Een privehuis blijft een gek obstakel voor mij maar in theorie zijn die eigenlijk in alles beter van wat ik hier gelezen heb de afgelopen maanden. Misschien morgen toch even door die barriere heen.
Die heeft Vera dan weer niet overigens.Met opgespoten lippen dus![]()
Over dat Nederlands. Had ooit eens een afspraak met de 50 jarige Sonja uit Antwaarpen ( had wel zin in een typische 50er met een zonnebankbruine verrimpelde kont en roze nagels)Engelstalig en appen werkt gewoon echt beter mij, dan in het Nederlands bellen.
Haha ja, wel als ze ook wat engels kunnen. Heb gemerkt dat dat de laatste tijd ook zwaar tegen valtPrivehuis is ook niet mijn ding.
Heb er 3x een gebeld, maar de toon van de mensen die opnemen ligt me nooit en we komen er gek genoeg nooit uit.
Het lijkt wel alsof ze geen afspraak willlen maken als ik bel, terwijl prive ontvangst appen me altijd goed af gaat.
Engelstalig en appen werkt gewoon echt beter mij, dan in het Nederlands bellen.
Over dat Nederlands. Had ooit eens een afspraak met de 50 jarige Sonja uit Antwaarpen ( had wel zin in een typische 50er met een zonnebankbruine verrimpelde kont en roze nagels)
Dame met enorm wat km's op de teller ook.
Op zich niet erg maar toen ze me even zei waar het op stond vervolgens.
Ene keer kleirkomen , twee keren oek, mor drei da gon we ni doen heee. En ni spuiten in menne mongd.
Hedde liefst me of zongder taande.....ja toen was voor mij ook duidelijk dat het Engels me wat meer de juiste sfeer bezorgd.
Was tevens men laatste vlaamse dame.
Bij die zin hierboven dacht ik al dat ik gek werd.( had wel zin in een typische 50er met een zonnebankbruine verrimpelde kont en roze nagels)
Dat is wel handig ja.Haha ja, wel als ze ook wat engels kunnen. Heb gemerkt dat dat de laatste tijd ook zwaar tegen valt![]()
Ik was 22. En stelde me voor dat het de moeder was van een kameraad. Heel men jeugd op die gedachte liggen afrukken.Bij die zin hierboven dacht ik al dat ik gek werd.
Als veertiger die voornamelijk twintigers bezoekt kan ik me de keuze om zo'n dame te bezoeken gewoon helemaal niet voorstellen.
Alsof je zegt: Ik had wel zin in een broodje bedorven haring.
Verder herkenbaar: Oost Europese dames in het Engels vind ik direct al geil, het hele gesprek in het Nederlands doet me gewoon niks.
Ik snap het, maar toch…..Ik was 22. En stelde me voor dat het de moeder was van een kameraad. Heel men jeugd op die gedachte liggen afrukken.
Maar toen wou ik het dus in werkelijkheid brengen (sort off)
Dat weet je nooit zekerIk snap het, maar toch…..
Dan stel ik me liever voor dat het de dochter is van een collega.
Hoewel ik dan weer nooit daadwerkelijk met de dochter van een collega zou doen.
Halfuurtjes zijn idd het heetst. De spanning laten opborrelen en dan vanaf seconde 1 je pistool op schietstand. Of je nu komt in minuut 3 of minuut 27. Er zit weinig spanning op want je bent bijna geen geld kwijt.Dat is wel handig ja.
Hoewel ik amper de taal beheersen gek genoeg ook wel spannend vind, hoewel het wel het best werkt bij half uur dates. Een heel uur is dan te lang.
Elke taal is alleen geil tot een jaartje of 30 helaas.Nou is Antwerps ook wel weer ff anders dan Vlaams...net als Nederlands i.v.m. Utrechts...
Of is Vlaams alleen geil tot een jaartje of 30, 35![]()
Ik vind 1 uur prima en zelfs 2 uur bij een klik, maar half uur als de dame geen Engels spreekt of als de uur prijs te hoog is.Halfuurtjes zijn idd het heetst. De spanning laten opborrelen en dan vanaf seconde 1 je pistool op schietstand. Of je nu komt in minuut 3 of minuut 27. Er zit weinig spanning op want je bent bijna geen geld kwijt.
Ik snap echt die afspraken van een uur en langer niet. Wie vind dat uit.
Ga dan urenlang rondlopen in een club ofzo.
Geweldig!Over dat Nederlands. Had ooit eens een afspraak met de 50 jarige Sonja uit Antwaarpen ( had wel zin in een typische 50er met een zonnebankbruine verrimpelde kont en roze nagels)
Dame met enorm wat km's op de teller ook.
Op zich niet erg maar toen ze me even zei waar het op stond vervolgens.
Ene keer kleirkomen , twee keren oek, mor drei da gon we ni doen heee. En ni spuiten in menne mongd.
Hedde liefst me of zongder taande.....ja toen was voor mij ook duidelijk dat het Engels me wat meer de juiste sfeer bezorgd.
Was tevens men laatste vlaamse dame.
Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n meisje als Vera gezien in een raambuurt. Veel van wat je in een raambuurt ziet is: opgespoten lippen, lagen plamuur (make-up), valse wimpers, siliconen, vol met tattoos. (Dat wat betreft de jonge, slanke meiden.) Een Vera zou mij daar in positieve zin opvallen.Ik vind haar ook niet zo bijzonder, met name haar gezicht spreekt mij niet aan, in een ramenbuurt zou ik haar zo voorbij lopen, een typisch oostblok meisje.
Dus ik snap dan ook niet zo goed waarom sommige mannen daar € 250,00 voor over hebben, oogt niet zo bijzonder, maar wellicht komt dat door haar 21 jarige leeftijd.
Mja, achteraf gezien heb je wel meer gelijk dan ik dacht. Ik heb de foto's nog eens bekeken, met meer aandacht voor haar gezicht, en ik begrijp wel enigzins wat je bedoelt. Ik was wat te scheutig met m'n 9.Het is allemaal maar smaak hè. Op sommige foto's vind ik die Vera wel aantrekkelijk, op andere vind ik haar een beetje een trolle-hoofdje hebben.
Ik vind haar wel haar best doen om lekker te ogen, maar niet vanzelf direct iets spannends uitstralen.
Een typisch 'voor 100 proberen we het uit' type a la sommige van die GK dames die achteraf 'best ok' bleken te zijn, maar inmiddels in de onderste regionen van mijn totaal-lijst zijn beland.
Dus dan is 250 in geval van twijfel geen optie. Voor mij althans. 250€ leg ik neer als ik bij het zien van de foto's echt denk: Holy shit, hier moet ik nú heen, mijn werk neerleg en een uur later perse wil afspreken.
Qua smaak: Onze keuzes liggen wat anders. Dus Vera's kleine cupje spreekt jou aan terwijl het bij mij toch ietwat jammer is......hoewel ik liever naturelle kleine tietjes zie dan sili hoor.
Staat er toch bij? Oekraïne.En weer 1, waar komen al die meiden plots vandaan joh?
Allemaal zelfde profiel
New Anna , real photos !
Hi. I’m Anna ! I'm from Ukraine! New in Amsterdam! Real photos ! If you want good time , come to me , it will be unforgettable ! ...www.kinky.nl
Volgens mij staan er zat van dit soort meiden in een ramenbuurt.Ik heb eigenlijk nog nooit zo'n meisje als Vera gezien in een raambuurt. Veel van wat je in een raambuurt ziet is: opgespoten lippen, lagen plamuur (make-up), valse wimpers, siliconen, vol met tattoos. (Dat wat betreft de jonge, slanke meiden.) Een Vera zou mij daar in positieve zin opvallen.
dan is het wellicht nog erger.Voorlopig weten we helemaal nog niet of de foto's echt zijn.
Heel vaak is dit helaas niet het geval.
Die werkt al enige jaren en is overigens niet via dezelfde organisatie.En weer 1, waar komen al die meiden plots vandaan joh?
Allemaal zelfde profiel
New Anna , real photos !
Hi. I’m Anna ! I'm from Ukraine! New in Amsterdam! Real photos ! If you want good time , come to me , it will be unforgettable ! ...www.kinky.nl
Maar je moet wel bij haar langs gaan, want @knightrider heeft zijn laddertje al vast bij haar afgeleverd.Hot new baby
Hi my love. I’m an exotic brunette, very complacient and elegant. can’t wait to have some fun again! If you're looking to spend a wonderful time in the company of a ...www.kinky.nl
(maar vind ik zelf (ook) nix)
In haar advertentie staat Augustus 2023 maar je hebt helemaal gelijk.Die werkt al enige jaren en is overigens niet via dezelfde organisatie.
Deze trouwens wel:
Hot new baby
Hi my love. I’m an exotic brunette, very complacient and elegant. can’t wait to have some fun again! If you're looking to spend a wonderful time in the company of a ...www.kinky.nl
(maar vind ik zelf (ook) nix)
Er zijn altijd uitzonderingen. Deze dame claimde tegenover mij dat Rotterdam beter voor haar was dan Amsterdam.Wel opvallend dat er zoveel dure meiden in Amsterdam zitten.
Hier in den Haag en Rotterdam zijn de prijzen minder hoog, maar het aanbod ook veel minder.
Blijkbaar is Amsterdam de place to be voor het duurdere segment
Wel interessant dit. Uiteraard respecteer ik je voorkeur, maar voor mij is het precies andersom.Privehuis is ook niet mijn ding.
Heb er 3x een gebeld, maar de toon van de mensen die opnemen ligt me nooit en we komen er gek genoeg nooit uit.
Het lijkt wel alsof ze geen afspraak willlen maken als ik bel, terwijl prive ontvangst appen me altijd goed af gaat.
Engelstalig en appen werkt gewoon echt beter mij, dan in het Nederlands bellen.
Ik denk dat dat voor mij het verschil is. De mooiste dames heb ik bezocht via prive-ontvangst.Wel interessant dit. Uiteraard respecteer ik je voorkeur, maar voor mij is het precies andersom.
Ik kan wel zeggen: privéontvangst is niet mijn ding.
Je betaalt soms wel 2 tot 3 keer meer dan in een privéhuis. Ik vind de gevraagde prijzen de spuigaten uitlopen, 180 voor een half uur is geen uitzondering en dan moet je maar afwachten waar je in terecht komt. Kloppen de foto's, is de dienstverlening volgens afspraak, hoe is de hygiëne, hoe staat het met de veiligheid enz… Ik vind het ontzettend lastig om de écht goede meiden er tussenuit te vissen. Die zijn er zeker, maar verreweg het merendeel valt (erg) tegen.
Nu zijn privéhuizen ook niet allemaal halleluja, maar bovengenoemde risico's en onzekerheden zijn echt heel wat minder. Probleem is echter wel het aanbod, dat is niet denderend. Ze hebben veel te veel concurrentie van privéontvangsten. En dat zal er niet beter op worden.