SCHAAP
Op de 9e van de 12e had ik een Kerst presentje voor 2 favorietjes. En zo kwam ik sneller dan verwacht terug in deze budget club.
Door wat inkopen, een tussenstop bij de Mac en tanken kwam ik pas rond het middaguur aan. Het geluk was dat ik iets na 12 op het laatste overdekte plekje op de parking terecht kon.
Voor slechts €25 kreeg ik mijn ijsberenkostuum. Portemonnee veilig opgeborgen bij de kleine kluisjes met camerabeveiliging. Minder handig met nog presentjes in de kleedkamer lockers, maar wel met wat veiliger dus maak ik er toch maar gebruik van.
Bij het buffet aangekomen bleek het laatste eitje voor m'n neus te zijn weggekaapt en op het bord van iemand aan tafel te liggen. Soms overweeg ik of ik beter maar eerst kan eten voor het douchen...
Heb m'n knorrende maag maar gevuld met een honing toast. En nee, niet de ziltige variant
Mijn afspraakje zag ik ineens bij de receptie verschijnen. Het bleek echter dat ze meer afspraken heeft staan. Aangezien ik tot in de avond zou blijven, zouden we elkaar wel later treffen. Wel confisqueerde ze gelijk haar Kerstkado. Wat een duveltjes zijn ze soms toch...
Enfin, ik terug richting de bar. Tot mijn verrassing zag ik ineens een lang verloren schaap van elders in de serre zitten. Melanie heet ze hier en even met haar bijgekletst. Mijn afspraakje zou nog even bezig zijn, dus haar meteen maar geschaakt. Weer als vanouds geweldig genoten van deze GOSC meid. Veel hoef ik hier niet over haar te schrijven, aangezien ze aangaf dat weekeinde haar Duitse stelten aan de wilgen te hangen. Wie weet of ze nog een come back maakt om wat bij te sprokkelen...
Eenmaal terug bleek mijn timing weer eens helemaal mis te zijn, want nu vind ik de hond in de soeppot.
Nou ja, dan maar eerst even lekker wat sauna rondjes gedaan om bij te komen. En telkens even naar dat kleine binnenplaatsje om rustig af te kunnen koelen. Ook zeer fijn was dat er in de douche ruimte weer warm water uit de kraan kwam. Vind het alleen wel jammer dat er door de waterreservoir nu wat weinig haakjes bij de sauna zijn. Hopelijk kunnen ze er een paar bij maken.
Na de middag lunch en wat uitbuiken terug de bar in waar ik hoopte dat er die dag nog een andere dame aanwezig zou zijn. En jawel ze was er. Aangezien Silvia eerder een aantal keer niet op me reageerde, besloot ik haar een beetje te plagen met een speeltje waar ze fan van is. En ja hoor, de lokeend werkte perfect en ze kwam als een gehypnotiseerde kleuter op een kinderlokker met een kleurrijke lollie op me af. Die voor mij claimde ze. Nou nee hoor, antwoorden ik gespeeld verontwaardigd, want je hebt me constant genegeerd. Als een viervoeter die ineens iets doorheeft zie ik haar koppie een beetje schuin gaan staan en d'r verbaasde blik van was jij dat?! Ze dacht dat de hele tijd dat het een ander was. Excuses van haar kant en dat het niet meer zou gebeuren.
Ja ja, ze beloven je hemel en aarde als ze maar hun zin krijgen heb

Nou vooruit, het is d'r vergeven en ze was helemaal in d'r nopjes met d'r knuffeltje. Maar ze weet ook dat bij ChinaClaus de presentjes zo maar uitgedeeld worden. Er wordt toch wel een tegenprestatie terug verwacht. En niet veel later trokken we ons terug op een kamertje waar ze me heerlijk had verwend.
Inmiddels was de avondmaal al geserveerd. Was weer eenvoudig, maar smaakte best okay. Helemaal voor het geld.
In bar een beetje kunnen uitbuiken, aangezien het geluidsniveau nog wel mee viel. En een poosje later verscheen Cathy, m'n afspraakje, eindelijk ten tonele. We trokken ons gauw terug op een kamertje en ook hier liet ik me heerlijk verwennen.
Erna nog een hapje, wat sauna rondjes en een dutje later, was het alweer tijd voor vertrek.
Ik kan dit schrijvende terugkijken op een ontspannen dagje in een fijne budgetclub.
In navolging van een welbekende ijsbeer groet ik u allen vanuit de mooie Veluwe!