KOUWE DOUCHE
Op de 18e van de 11e ging een afspraakje elders helaas niet door.
Aangezien het al laat was besloten uit te wijken naar een club waar de entree prijs wat lager ligt, aangezien ik Happy Hour entreee niet meer zou halen.
De keuze viel al snel op AG met dit kouwe weer en hun warme zooutstenen rust kamer.
Rond een uur of 14 aangekomen en 25 euro's afgetikt voor een ijsberen kostuum. Silvia stond bij de kluisjes net af te rekenen toen ik m'n portemonnee opborg. Ze grapte waar haar presentje was. Ik wees naar mijn rugtas. Met dat antwoord was ze tevreden en kon ik door.
Na omkleden en opfrissen me een kopje soep met brood gehaald.
Ik spotte erna al snel Silvia en ging een praatje maken. Helaas had ze al een afspraak staan. Haar presentje had ze echter al uit m'n klauwen gegrist. Dus afgesproken om erna met haar de kamer op te duiken.
Terwijl ik daar zat zag ik even later Cathy de zaal inkomen. Even gezellig mee gekletst. Aangezien Silvia wat langer weg zou blijven, besloot ik dat eventjes 'vreemd gaan' geen kwaad zou kunnen. En zo me op een kamertje heerlijk door deze leuke GOSC meid laten verwennen. Een gezellige tante waar je ook leuk mee kunt BEPPEN. Jaja, is voor de verandering eens een keer geen type fout of auto correctie
Bij terugkomst was er nog genoeg tijd om even wat te lunchen en sauna rondjes te doen. Minder was wel dat er deze keer geen warm water uit de douches bij de sauna kwam.
Leuk was dat er die dag een gesprekje ontstond met iemand in de sauna over m'n horloge. Hij heeft thuis namelijk ook een duikklokje en zo zaten we met een paar man over horloges te lullen. Het was maar goed dat dit in een sauna gebeurde. Ik zou het er namelijk uren over kunnen hebben. Maar nu werd het me letterlijk te heet onder de voeten na een kwartiertje ofzo en ging lekker in hun kleine buitenplaatsje naast de douche.
In de bar zitten wachten op m'n date kon ik het geheel rustig aanschouwen. Er waren best veel dames. Ik schat een stuk of 30 a 40. En iets minder aan mannen. De line up was gevarieerd. Van jong tot iets ouder (geen gilf), en van dik tot dun. Ook Putri was er dacht ik.
Ik zag nog wel enkele mooie slanke jonge dames, maar bij Dementholbear begon het wel te knagen dat ze me bekend voorkwamen. En waarschijnlijk niet op een positieve manier. Ik heb me er maar niet aan gewaagd. Wel was er nog 1 donker blonde jonge dame die mooi golvend haar had en een lief gezichtje. Ik had er nog wel een joker kaart voor willen trekken, maar de puf was achteraf op.
Want Silvia was me komen ophalen en we hadden geweldig van elkaar genoten wat zelfs uitliep. Leuke gezellige meid, waar ik het ter sprake bracht dat ik beetje d'r gekke energieke karakter van Living Room miste. Daar was ze wel es op een speelse manier ietsjes luidruchtig door de club aanwezig, wat een beetje sfeer in de brouwerij bracht. Hier leek ze wat meer op zichzelf.
Enfin, op de kamer was het prima met deze GOSC meid.
Voor de rest af en toe een hapje, sauna rondje en lekker lang uitgerust in hun zout stenen rust kamer tot het weer tijd was om huiswaarts te keren.
In AG valt er best wat te verbeteren, maar ik blijf het in de kouwe maanden een fijne saunaclub vinden en kom er graag weer.