WINTERTIJD
In het weekend voor de 28e van de 10e was de wintertijd weer ingegaan. Ook met het weer was het wel te merken dat de zomer al ver achter ons ligt. Heb nu weinig aan de ligweides en zwembaden van de diverse clubs. En dan verandert m'n voorkeur van 2 clubs. Zo is Penelope zonder binnen een stille rust ruimte (ja ja, zelfs de boven verdieping is me te druk) me oncomfortabel. Daarentegen was in Aca Gold in de zomer het gebrek van een tuin een gemis. Maar nu met de kouwe maanden is hun warme zoutstenen kamer een favoriet hoekje waar ik me in vertoef.
En zo ruilde ik rond 13 uur €25 voor een ijsberen kostuum. Maandag en dinsdag is entree namelijk voordeliger als andere dagen.
Na het omkleden en opfrissen betrad ik de bar ruimte en spotte al gelijk Selena. Ik vertelde haar dat ik eerst even wat ging eten en laten haar zou komen opzoeken. Helaas bleek dat er helaas weinig meer over was van het ontbijtbuffet.
Ik ging dan maar eerst even wat kamertjes maken. Met een volle buik gaat dat straks minder makkelijk. Selena was verdwenen uit haar bankje. Voormalige Miss ijsbeer was wel beschikbaar (geregeld zag ik haar vrij in de bar) en besloot meteen toe te happen. Me op een kamertje heerlijk laten verwennen door deze GOSC meid. Ze pakt alles sensueel en rustig aan.
Daarna volgde een kamertje met Selena waar we geweldig van elkaar hadden genoten. Gewoon een degelijke meid.
Daarna lekker soepje gegeten en gesmuld van een eenvoudig lunchbuffet. Het viel me op dat de serre nu een glazen dak heeft. Voordeel dat er zonlicht doorheen kan en met het regen dat er van af stroomde zorgde dat er voor dat ik binnen er een warm gevoel bij kreeg.
Even uitbuiken in hun zoutstenen kamer en wat sauna rondjes gedaan. Het viel me op dat er bij de douche bij de sauna nu een grote ton en een apparaat staat. Die lijkt voor de automatische opgieting te zijn. Beter hadden ze dat apparaat aan de andere muur gehangen. Nu is een rij haakjes weggehaald wat ik persoonlijk wel jammer en wat weinig vind.
Terug in de bar eens rustig gaan zitten om de line up te bekijken. Het was behoorlijk druk bezet met tussen de 30 of 40 dames in. Ook kwa heren schommelde het rond de 30 man ofzo.
De nieuwe bankjes zien er fraai uit en zitten ook comfortabel. Alleen het is wel minder gezellig om niet meer wat meer intiem naast een dame te kunnen zitten voor een praatje. Ik prefereer daarom de 2 persoons bankjes.
Het viel me op dat er best een hoop slanke en mooie dames aanwezig waren.
Eentje daarvan was Ramona. Die zag ik bij de receptie al binnen komen en had gelijk mijn aandacht. Ik ging erbij zitten voor een praatje en besloot het er op te wagen voor een kamertje. Zoenen ontbrak, vaardigheden waren redelijk, maar ik kreeg haar maar niet opgewarmd. Typisch een optic flick voor me.
Erna ook weer lekker van het avond buffet gegeten en na een sauna rond en een lang dutje weer tevreden het hek achter me gesloten. Acapulco Gold blijf ik wel een fijne budget club vinden.