Ik moet knightrider bijvallen, wanneer je een wandelaar bent die afhankelijk is van het weekend (fulltime baan) en die privéhuizen bezoekt.
Voor vandaag had ik een afspraakje gemaakt met Farah van Park 118 in A'dam, waar ik me erg op had verheugd. Maar ik zag nu dat ze voor vandaag niet meer op de agenda stond. Nu blijkt dat ze er gelukkig toch wel is, maar eventjes moest ik toch ernstig op zoek (wat achteraf dus niet meer nodig was).
De rest van het kleine aanbod daar spreekt me niet aan. Toen dacht ik aan Diane's Secret, Den Haag, want daar stond voor vandaag Macey op de agenda! Nope, ook al van de agenda afgehaald. Van de overigen spreekt alleen Lola me aan vanwege de beschrijving, maar geen foto's, dus dat wordt 'm niet. Maison Monty heeft ook niets wat me boeit, behalve eventueel de twee jonge Roemeensen maar hun recensies duiden op slechte afwerkseks. Dus nee.
Leiden Privé heeft ook welgeteld één meisje dat interessant klinkt maar ook zonder foto's. Het zijn voor mij hele reizen naar Leiden of Den Haag om maar één keuze te hebben, en als die tegenvalt sta je met lege handen (en een volle zak). Zo heeft Karin's Home in Rotterdam misschien één meisje dat wat zou kunnen zijn, maar nog nooit gezien en de foto's ogen bewerkt. House of Dreams in Amersfoort en Dynamite in Nieuwegein heb ik tegen beter weten in ook gecheckt maar zoals gewoonlijk is het daar ouder, voller en qua borsten groter dan wat ik zoek.
Ik kan eventueel op de bonnefooi langs La Cloche in Utrecht, da's nog wel te doen, maar ook daar heb ik er eventueel maar één op het oog. Het houdt niet over. ☹