Zojuist 3 recensies geschreven.
2 staan er al online, de laatste heeft toestemming van een moderator nodig voordat ie zichtbaar wordt. Maar dat zal morgenochtend wel goed komen.
Geen idee eigenlijk of dames daar om vragen, dat er alleen vooraf bekeken recensies gepubliceerd kunnen worden over ze of dat je gewoon een maximum van 2 recensies per avond kunt schrijven om te voorkomen dat een gekkie opeens het hele forum volschrijft met nonsens.
Geschreven over drie Oost-Europese dames van eind twintig/begin dertig die ik in de afgelopen 6 weken bezocht heb, met alledrie een slank figuur, naturelle D-cup en een knap gezicht, dus bij nader inzien valt het aanbod wel mee.
Ook nog een knappe verschijning in Rotterdam bezocht, maar dat waren dan ook precies de 4 dames die me echt aanspraken, nu ben ik door het aanbod heen.
Er was er nog eentje wiens profiel online stond met A'dam als locatie, maar verdere navraag bij, vermoedelijk, de boeker leerde me dat de dame van het profiel in Dubai verbleef (ik volg haar ook op sociale media, dus liet me niet bedonderen) en dat ik dus een andere dame had ontmoet als ik naar het adres was toegegaan.
Moest wel echt doorvragen. Minstens 20 minuten heen en weer geapped, voordat de boeker zei 'but this girl also gives good service'. Tsja, daar doen we het niet voor.