Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan mogen die mannen wel eens wat gaan sporten om weer in vorm te komen. 😉

Van een cupje-Dakota word ik bloedgeil en keihard, hmmm. 😋

Ik had juist van een vrouw verwacht dat die het lichaam van een andere vrouw niet zou afkraken. Hoewel, als je soms vrouwen onderling over andere vrouwen hoort... 🙈
Sporten heeft bij mij niet echt zin.

Heb het wel eens geprobeerd, maar heb gewoon veel tissue/zachte huid op die plek.

Overigens niet zo veel dat ik er ooit iemand over gehoord heb, maar wel een dermate grote cup dat jij niet meer voor me zou gaan hahaha.
 
Ik had juist van een vrouw verwacht dat die het lichaam van een andere vrouw niet zou afkraken. Hoewel, als je soms vrouwen onderling over andere vrouwen hoort... 🙈

Sorry.. weer een illusie armer 🤷‍♀️

Ik kraak niemand in het bijzonder af, maar ik begrijp als je zulke verhogingen ( borsten kan je het bij velen niet noemen ) hebt, je voor implantatie kiest. Sommige foto's hierboven hoeven nooit een bh aan, want er is niets om te ondersteunen 😏
Eigenlijk best zielig als je zoiets vrouwelijks mist 😞
 
Sorry.. weer een illusie armer 🤷‍♀️

Ik kraak niemand in het bijzonder af, maar ik begrijp als je zulke verhogingen ( borsten kan je het bij velen niet noemen ) hebt, je voor implantatie kiest. Sommige foto's hierboven hoeven nooit een bh aan, want er is niets om te ondersteunen 😏
Eigenlijk best zielig als je zoiets vrouwelijks mist 😞
Tja, ik vind het dan weer zielig om zoiets over andere vrouwen te zeggen, en om 'vrouwelijkheid' op te hangen aan cupmaat. Ik ken verschillende vrouwen met zulke kleine borsten en die vind ik op-en-top vrouwlijk. Net zoals ik een Ariana Grande, een Emma Watson of een Keira Knightly zeer feminien vind.

Feit is wel dat door zulke opmerkingen als die van jou vrouwen inderdaad een hekel krijgen aan hun lichaam, zich er jarenlang of misschien hun hele leven ongelukkig door voelen en soms zelfs kiezen voor de gevaarlijke en risicovolle borstvergroting.

Zo heb ik een vriendin meegemaakt die zichzelf jaren gehaat heeft om haar AA-cupje; die kreeg ook continue dat soort opmerkingen en noemde dat ook als reden. Ze heeft een operatie serieus overwogen maar heeft er gelukkig vanaf gezien. Uiteindelijk leerde ze zelf-acceptatie, maar dat valt niet mee als anderen je aanpraten dat je jezelf zielig moet vinden om hoe je eruit ziet.
 
Tja, ik vind het dan weer zielig om zoiets over andere vrouwen te zeggen, en om 'vrouwelijkheid' op te hangen aan cupmaat. Ik ken verschillende vrouwen met zulke kleine borsten en die vind ik op-en-top vrouwlijk. Net zoals ik een Ariana Grande, een Emma Watson of een Keira Knightly zeer feminien vind.

Feit is wel dat door zulke opmerkingen als die van jou vrouwen inderdaad een hekel krijgen aan hun lichaam, zich er jarenlang of misschien hun hele leven ongelukkig door voelen en soms zelfs kiezen voor de gevaarlijke en risicovolle borstvergroting.

Zo heb ik een vriendin meegemaakt die zichzelf jaren gehaat heeft om haar AA-cupje; die kreeg ook continue dat soort opmerkingen en noemde dat ook als reden. Ze heeft een operatie serieus overwogen maar heeft er gelukkig vanaf gezien. Uiteindelijk leerde ze zelf-acceptatie, maar dat valt niet mee als anderen je aanpraten dat je jezelf zielig moet vinden om hoe je eruit ziet.
Daar ben ik het mee eens.

Sowieso zijn siliconen borsten wat mij betreft dan weer nagenoeg altijd lelijk want nep, met het risico dat dat ook niet aardig klinkt.

Ik heb het liefst een naturelle D, maar liever een naturelle A dan een sili D.
 
Uiteindelijk leerde ze zelf-acceptatie, maar dat valt niet mee als anderen je aanpraten dat je jezelf zielig moet vinden om hoe je eruit ziet.

Iedereen mag toch een mening hebben? Alleen zeg ik het hardop op een forum en anderen doen zwijgen. Alles onder mijn mega borsten ben ik ook niet blij mee, maar heb het geaccepteerd dat mijn lijf er zo uit ziet 🤷‍♀️

Een b-cup vind ik prachtig, alles daaronder niet. Jij wel en dat is je goed recht. Net zoals ik het recht heb om dat niet mooi te vinden.
 
Daar ben ik het mee eens.

Sowieso zijn siliconen borsten wat mij betreft dan weer nagenoeg altijd lelijk want nep, met het risico dat dat ook niet aardig klinkt.

Ik heb het liefst een naturelle D, maar liever een naturelle A dan een sili D.
Die harde krengen van siliconen hoef ik ook niet.
1x een dame gehad die deze had maar vond het gewoonweg helemaal niks.

Is mijn eigen mening, hou meer van puur natuur
 
Iedereen mag toch een mening hebben? Alleen zeg ik het hardop op een forum en anderen doen zwijgen. Alles onder mijn mega borsten ben ik ook niet blij mee, maar heb het geaccepteerd dat mijn lijf er zo uit ziet 🤷‍♀️

Een b-cup vind ik prachtig, alles daaronder niet. Jij wel en dat is je goed recht. Net zoals ik het recht heb om dat niet mooi te vinden.
Het verbaast me niets dat mijn punt volledig langs je heen gaat.

Laten we het maar weer over het 'aanbod' hebben.
 
Joke, je mag inderdaad je mening hebben. Maar hoe je het verwoord kan veel impact hebben.

Voorbeeld (op basis van eigen ervaring toen ik 15 jaar was).
Ik werkte in een hotel als jobstudent en de chefkok liet me iets proeven.

Ik vond het niet lekker en zei: 'dat stinkt en is niet lekker'.
Hij corrigeerde me toen en zei: 'Je kan beter zeggen 'Ik vind het niet lekker ruiken en het is mijn smaak niet'.

Zelfde boodschap. Maar veel fijner voor de andere partij.
 
Joke, je mag inderdaad je mening hebben. Maar hoe je het verwoord kan veel impact hebben.

Voorbeeld (op basis van eigen ervaring toen ik 15 jaar was).
Ik werkte in een hotel als jobstudent en de chefkok liet me iets proeven.

Ik vond het niet lekker en zei: 'dat stinkt en is niet lekker'.
Hij corrigeerde me toen en zei: 'Je kan beter zeggen 'Ik vind het niet lekker ruiken en het is mijn smaak niet'.

Zelfde boodschap. Maar veel fijner voor de andere partij.
Soms is het ook goed direct de pleister er vanaf te trekken ipv voorzichtig.

Sommige mensen zijn gewoon direct, ik ben ook zo'n type, moet je mee leren omgaan.
Tuurlijk moet ik me ook wel eens inhouden, maar veelal heb ik het er al uit gegooid voor ik er over na denk.
Ik weet dit van mezelf en andere mensen ook.

Ik stoor me dus totaal niet aan Joke! ieder doet het immers op zijn eigen manier
 
Soms is het ook goed direct de pleister er vanaf te trekken ipv voorzichtig.

Sommige mensen zijn gewoon direct, ik ben ook zo'n type, moet je mee leren omgaan.
Tuurlijk moet ik me ook wel eens inhouden, maar veelal heb ik het er al uit gegooid voor ik er over na denk.
Ik weet dit van mezelf en andere mensen ook.

Ik stoor me dus totaal niet aan Joke! ieder doet het immers op zijn eigen manier
Maar de vrouw die een borstvergroting overweegt omwille van een laag zelfbeeld veroorzaakt door reacties zoals Joke's... voor hen heeft dat wel veel impact.

In plaats van altijd te vertrekken van 'Ik' of 'mij'...probeer je eens in de schoenen te zetten van de andere persoon.
 
Joke, je mag inderdaad je mening hebben. Maar hoe je het verwoord kan veel impact hebben.

Je hebt gelijk, misschien had ik het anders moeten formuleren. Gelukkig gaat mijn reactie over foto's die ik zie, want zulke dingen zeg ik nooit rechtstreeks tegen iemand die (minder dan) een a cup heeft. Mijn mams had ook bijna geen voorgevel, maar ze was wel mega trots op die van mij. Ze vond haar eigen borsten ook niet mooi, maar ze heeft er wel baby's mee groot gekregen! En mijn mams was een lief mens❣️
Maar de vrouw die een borstvergroting overweegt omwille van een laag zelfbeeld veroorzaakt door reacties zoals Joke's... voor hen heeft dat wel veel impact.

In plaats van altijd te vertrekken van 'Ik' of 'mij'...probeer je eens in de schoenen te zetten van de andere persoon.

Hoezo dat? Als ze een borstvergroting zelf willen, omdat hun zelfbeeld juist minder is omdat ze erg weinig borsten hebben.. dan mag dat toch?? Daar zeg ik toch niets over?

Ik heb al jaren last van mijn schouders omdat daar teveel kilo's aan hangen, maar ga daar niet aan sleutelen. Terwijl het wel beter voor mijn lichaam zou zijn, maar de littekens zijn ff een dingetje.
 
Laatst bewerkt:
Joke, je mag inderdaad je mening hebben. Maar hoe je het verwoord kan veel impact hebben.

Voorbeeld (op basis van eigen ervaring toen ik 15 jaar was).
Ik werkte in een hotel als jobstudent en de chefkok liet me iets proeven.

Ik vond het niet lekker en zei: 'dat stinkt en is niet lekker'.
Hij corrigeerde me toen en zei: 'Je kan beter zeggen 'Ik vind het niet lekker ruiken en het is mijn smaak niet'.

Zelfde boodschap. Maar veel fijner voor de andere partij.
Zoals Sonneveld al zei: "je zingt wel lekker, het komt alleen wat rottig je strot uit."
 
Duidelijk! Zal voortaan nog beter opletten hoe iets te formuleren, als iedereen dat voortaan ook doet 😏 Deal?

Maar als vrouw zijnde mag ik toch andere vrouwen zielig vinden als ze bijna plat zijn v boven? Iedere vrouw wil borsten hebben.
Vrouwen zien borsten als iets wat hun vrouwelijkheid benadrukt, dat sommige mannen daar een andere mening over hebben is prima.. maar dat houdt niet in dat een vrouw hetzelfde denkt, mannen zijn tenslotte géén vrouwen.
Zou het zelf verschrikkelijk vinden als ik ze niet zou hebben.

Maar laten we weer ontopic gaan 😉
 
Duidelijk! Zal voortaan nog beter opletten hoe iets te formuleren, als iedereen dat voortaan ook doet 😏 Deal?

Maar als vrouw zijnde mag ik toch andere vrouwen zielig vinden als ze bijna plat zijn v boven? Iedere vrouw wil borsten hebben.
Vrouwen zien borsten als iets wat hun vrouwelijkheid benadrukt, dat sommige mannen daar een andere mening over hebben is prima.. maar dat houdt niet in dat een vrouw hetzelfde denkt, mannen zijn tenslotte géén vrouwen.
Zou het zelf verschrikkelijk vinden als ik ze niet zou hebben.

Maar laten we weer ontopic gaan 😉
Dat heb ik nou met kaalheid,
Lijkt me ook verschrikkelijk. Maar je kan er 100 mee worden
 
Je hebt gelijk, misschien had ik het anders moeten formuleren. Gelukkig gaat mijn reactie over foto's die ik zie, want zulke dingen zeg ik nooit rechtstreeks tegen iemand die (minder dan) een a cup heeft. Mijn mams had ook bijna geen voorgevel, maar ze was wel mega trots op die van mij. Ze vond haar eigen borsten ook niet mooi, maar ze heeft er wel baby's mee groot gekregen! En mijn mams was een lief mens❣️


Hoezo dat? Als ze een borstvergroting zelf willen, omdat hun zelfbeeld juist minder is omdat ze erg weinig borsten hebben.. dan mag dat toch?? Daar zeg ik toch niets over?

Ik heb al jaren last van mijn schouders omdat daar teveel kilo's aan hangen, maar ga daar niet aan sleutelen. Terwijl het wel beter voor mijn lichaam zou zijn, maar de littekens zijn ff een dingetje.
Ik ben ervan overtuigd dat een 'laag zelfbeeld' hebben vooral het gevolg is van je omgeving (in de brede zin) die je oplegt aan welke verwachtingen je moet voldoen. Je aangeeft aan welk ideaal je moet voldoen.

Je moet mentaal heel sterk staan om dat niet te overhand te laten nemen.
 
Maar als vrouw zijnde mag ik toch andere vrouwen zielig vinden als ze bijna plat zijn v boven? Iedere vrouw wil borsten hebben.
Vrouwen zien borsten als iets wat hun vrouwelijkheid benadrukt, dat sommige mannen daar een andere mening over hebben is prima.. maar dat houdt niet in dat een vrouw hetzelfde denkt, mannen zijn tenslotte géén vrouwen.
Zou het zelf verschrikkelijk vinden als ik ze niet zou hebben.
Ook dat zou je als een aanbod kunnen beschouwen, je hebt als vrouw weinig tot geen invloed op hoe groot ze worden.
Mar het is wel oneerlijk verdeeld.
Van een handjevol tot veel te groot.
0fe5df54956573b318ed81ab1e9dd5ef.png


De kans is groot dat deze dame wel wat minder bedeeld had willen zijn.
 
Duidelijk! Zal voortaan nog beter opletten hoe iets te formuleren, als iedereen dat voortaan ook doet 😏 Deal?

Maar als vrouw zijnde mag ik toch andere vrouwen zielig vinden als ze bijna plat zijn v boven? Iedere vrouw wil borsten hebben.
Vrouwen zien borsten als iets wat hun vrouwelijkheid benadrukt, dat sommige mannen daar een andere mening over hebben is prima.. maar dat houdt niet in dat een vrouw hetzelfde denkt, mannen zijn tenslotte géén vrouwen.
Zou het zelf verschrikkelijk vinden als ik ze niet zou hebben.

Maar laten we weer ontopic gaan 😉
Er zijn ook genoeg vrouwen met geen/kleine borsten die zichzelf helemaal niet zielig vinden, die zichzelf accepteren zoals ze zijn en happy zijn met hun body. Ik vind het nogal wat om voor ánderen in te vullen dat ze zielig zijn. Aanmatigend, zelfs.

Kijk naar een dame als Clara Dao (afbeelding) op YouTube en lees de comments; zij is met haar vlogs een voorbeeld voor velen. Zij willen jouw 'medelijden' niet; zij vinden zichzelf vrouwelijk zónder grote(re) borsten.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231212-204603_Google.jpg
    Screenshot_20231212-204603_Google.jpg
    67 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Bij deze dame in elk geval niet, tot haar ergernis...

kh-composite-k-cup-boobs.jpg
 
Om maar weer eens lekker te klagen. Ik vind het aanbod de laatste tijd, voor mij persoonlijk, dramatisch. Ik wandel in de privéhuizen in de omgeving Randstad, dus opties voor mij zijn Diane's Secret (Den Haag), Stout (Den Haag), Maison Monty (Rijswijk), Park 118 (Amsterdam), Karin's Home (Rotterdam), Leiden Privé (Leiden), La Cloche (Utrecht), House of Dreams (Amersfoort) en Dynamite Privé (Nieuwegein).

De meeste huizen hebben per dag een kleine bezetting - uitzonderingen daargelaten - en vooral in de weekends, als de meeste mannen toch tijd hebben om te gaan wandelen, is het aanbod zeer karig. Het type wat ik zoek lijkt vrijwel nergens te vinden: jong, slank, kleine borsten. Als ik de privéhuizen (dit weekend) eens langsga (per website) zie ik bijna alleen maar 'volle' figuren, (zeer) grote borsten en oudere dames. House of Dreams bijv. is bijna een bejaardensoos en de paar jongere dames zitten 'goed in het vlees'; bij Diane's Secret zit het vol met opgepompte en opgespoten getattoeerde types; Stout is überhaupt dicht in het weekend; Dynamite heeft alleen maar rondborstige en/of volslanke types; Maison Monty heeft per meisje maar één nietszeggende foto en überhaupt geen beschrijvend profiel.

Eigenlijk zijn mijn enige keuzes op dit moment, van de meisjes die ik al ken, Mila bij Monty en Farah bij Park 118. Victoria bij Diane's Secret is voor mij afgevallen na een aantal goede dates omdat de inzet steeds minder werd naar mijn beleving. Mila is notoir moeilijk te boeken want zegt vaak op dezelfde dag af (zoals vandaag) en Farah is ontzettend lekker maar een man wil ook wel eens iets anders. Ik vind het ook jammer dat na de ramen nu ook de privéhuizen overgenomen worden door Oost-Europa. Een paar jaar geleden zag je nog veel meer Nederlandse meiden.

Als ik op Kinky ga kijken word ik met mijn criteria vaak ook niet vrolijk. Er zijn ontzettend veel meiden in mijn zoekresultaten die volstaan met plakplaatjes, piercings, opgespoten lippen, siliconen of andere plastic opsmuk. Dat valt voor mij allemaal al af. Dan zijn er nog heel wat met absurd hoge prijzen (€ 250+ per uur). Ik heb er nu wel eentje gevonden die me wat lijkt maar dan moet ze wel terug appen. Wie weet heeft ze wel 100 kerels in haar applijst. Dat relateert dan weer aan @knightrider 's andere topic 'even ben je onzichtbaar'. En dat ben ik in het dagelijks leven al genoeg voor vrouwen, daarvoor ga ik niet wandelen. :')
 
De meeste huizen hebben per dag een kleine bezetting - uitzonderingen daargelaten - en vooral in de weekends, als de meeste mannen toch tijd hebben om te gaan wandelen, is het aanbod zeer karig. Het type wat ik zoek lijkt vrijwel nergens te vinden: jong, slank, kleine borsten. Als ik de privéhuizen (dit weekend) eens langsga (per website) zie ik bijna alleen maar 'volle' figuren, (zeer) grote borsten en oudere dames. House of Dreams bijv. is bijna een bejaardensoos en de paar jongere dames zitten 'goed in het vlees'; bij Diane's Secret zit het vol met opgepompte en opgespoten getattoeerde types; Stout is überhaupt dicht in het weekend; Dynamite heeft alleen maar rondborstige en/of volslanke types; Maison Monty heeft per meisje maar één nietszeggende foto en überhaupt geen beschrijvend profiel.
Ik kom al jaren niet in privéhuizen, maar als ik dit zo lees zijn het dames die helemaal mijn type zijn (behalve bij DS want plakplaatjes op een huid vind ik maar niks).
Wat betreft aanbod op Kinky klopt helemaal, 9 van de 10 keer zijn de fotos bewerkt of een totaal andere meid. En als je de moed hebt om ook een filmpje er bij te voegen in de advertentie is ook hoppa meer centen in het laatje voor een baggerservice.
 
Die ene van Kinky had nog terug geappt maar uit de manier van communiceren denk ik dat ze geen/amper Engels spreekt. Ook stuurde ze een foto die na het bekijken automatisch verwijderd wordt, hierop was haar gezicht te zien (niet in de ad). Bleek het toch ook weer om een type duckface te gaan en bovendien een grote tattoeage die in de ad niet op die plek te zien was. Dus heb ik haar vriendelijk bedankt voor de tijd en moeite.

Ik heb er dan maar zelf een slinger aan gegeven.
 
Die ene van Kinky had nog terug geappt maar uit de manier van communiceren denk ik dat ze geen/amper Engels spreekt. Ook stuurde ze een foto die na het bekijken automatisch verwijderd wordt, hierop was haar gezicht te zien (niet in de ad). Bleek het toch ook weer om een type duckface te gaan en bovendien een grote tattoeage die in de ad niet op die plek te zien was. Dus heb ik haar vriendelijk bedankt voor de tijd en moeite.

Ik heb er dan maar zelf een slinger aan gegeven.
Toch nog leuk dat ze dan wel die foto stuurt
 
Terug
Bovenaan Onderaan