Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat zeg je precies goed. Het merendeel van de dames zijn tegenwoordig Latina's en ook ik heb daar niet altijd de beste ervaringen mee, omdat ze te geslepen zijn.
Ongetwijfeld vertellen ze elkaar alles wat van belang is, wie weet worden ze via een bureau of contactpersoon aangestuurd of op de hoogte gehouden.
Daarnaast doen de verhalen de ronde dat doordat de prijzen aardig omhoog geschoten zijn, wandelaars het dubbeltje 10 keer omdraaien voordat ze een dame kiezen en dat klopt wel, omdat ik bij mezelf het zelfde merk.... ik wantrouw de meeste profielen en klik heel snel door......
Hopelijk gaan ze dat ook aan elkaar vertellen en eens nadenken over de gevolgen van hun hoge tarieven.
 
Whoops typo! en in jouw geval wil je geen €200 neerleggen dat zijn nou helemaal de prijzen tegenwoordig als je wat leuks wilt doen voor een uurtje.

Dus voortaan gewoon wat extra sparen en dan wordt het allemaal niet zo depri als je denkt
'Sparen'? Wat een rare aanname! Ik verdien goed en hoef absoluut niet naar het geld te kijken. €200 per uur heb ik ook wel afgetikt. Maar €250 of meer voor een uur is het me niet waard. Da's een principe kwestie; het moet wel in verhouding blijven met wat je ervoor krijgt. Er zijn ook maar weinig meiden op Kinky die zo'n bedrag zouden rechtvaardigen. De prijs is meestal niet het obstakel, het is het zeer magere aantal meiden dat echt mijn ding is/zou zijn. Anderen hebben genoeg aan alleen een 'gat', ik heb toch iets meer nodig.
2 Minuten?? Serieus? Dat is triest man.
Ik had ooit €200 neergelegd en kreeg toen ook een 'pijpbeurt' van hooguit een minuut, en dat overdrijf ik niet. Toen ik vroeg of ze verder wou gaan zei ze dat haar mond zeer deed, dus nee. Tja, wat doe je dan? Je kunt haar niet dwingen want dan krijg je 'seksueel misbruik' aan je broek.
 
Ik had ooit €200 neergelegd en kreeg toen ook een 'pijpbeurt' van hooguit een minuut, en dat overdrijf ik niet. Toen ik vroeg of ze verder wou gaan zei ze dat haar mond zeer deed, dus nee. Tja, wat doe je dan? Je kunt haar niet dwingen want dan krijg je 'seksueel misbruik' aan je broek.
Maar stopte ze dan helemaal kreeg je achteraf ook geen seks of dat dan weer wel? Want als de dvp helemaal stopt dan heb je als klant het recht om een deel van je geld terug te vragen.
 
Maar stopte ze dan helemaal kreeg je achteraf ook geen seks of dat dan weer wel? Want als de dvp helemaal stopt dan heb je als klant het recht om een deel van je geld terug te vragen.
We hadden daarna wel 'seks'. Ik zet het tussen aanhalingstekens omdat je weinig doet als je nog maar half hard bent van een niet-pijpbeurt en ik mocht ook niks bij haar doen (niet zoenen, geen kusjes in de nek, niet vingeren, niet beffen) dus ze was nog kurkdroog en aanvankelijk hadden we geen glijmiddel dus alles ging stroef en pijnlijk.

Nee, het 'hoogtepunt' van die afspraak was de warme douche achteraf! 😅
 
We hadden daarna wel 'seks'. Ik zet het tussen aanhalingstekens omdat je weinig doet als je nog maar half hard bent van een niet-pijpbeurt en ik mocht ook niks bij haar doen (niet zoenen, geen kusjes in de nek, niet vingeren, niet beffen) dus ze was nog kurkdroog en aanvankelijk hadden we geen glijmiddel dus alles ging stroef en pijnlijk.

Nee, het 'hoogtepunt' van die afspraak was de warme douche achteraf! 😅
Heb net je recensie gelezen maar haar advertentie is verdwenen dat is de nieuwe trend tegenwoordig een paar slechte recensies en de advertentie is weg.
 
Wil je dit in het Spaans vertalen en rondbazuinen Joke?
Hier in de regio Heerhugowaard ook voornamelijk Latina. Een sporadische Nederlandse dame, heeft ook mijn voorkeur.
Af en toe laat ik me verleiden voor een hapje exotisch maar eindig dan toch weer met een slecht gevoel. En daar wil ik dan weer niet voor betalen. Ik wandel ook steeds minder.

Ik ken de regio daar, want woon er ong 15/20 minuten vandaan 😀

Maar lullig dat het jou overkomen is.
 
Wanneer ik nog eens op Redlights kijk zie ik voornamelijk nog Roemeense en/of andere Oostblokkers en Latinas. Helaas heb ik daar helemaal geen vertrouwen in, en als ik de vele reacties hier lees op Latina's en Oostblokkers dan blijkt mijn wantrouwen erg gegrond. Wat ik wel vreemd vind id-s dat de recensenten zo dikwijls tegen de muur lopen bij deze dames maar er toch steeds weer blijven terugkeren voor alweer een andere negatieve en service.
Een zeer groot deel van de advertenties op Redlights vind ik intussen onbetrouwbaar. Gelukkig heb ik nog een paar dames van eigen bodem met wie ik in volle vertrouwen kan mee afspreken.
Wat ik wel apart vind is dat de Latina's bij het thuisontvangst best vaak een slechte naam hebben, terwijl ik juist als ramenbezoeker over het algemeen goede ervaringen hebt bij deze dames. Ik moet er wel bij zeggen, dat ik niet hele jongen dames van begin twintig bezoek, is niet mijn ding, maar daar hoor je ook wel eens negatieve ervaringen over.
Nee, het 'hoogtepunt' van die afspraak was de warme douche achteraf
dus ook geen drie sterren, hooguit een ster in de spiegel van de badkamer.
 
Nou, J.B. mag niet klagen deze week: 2 vaste toppers gehad en 1 nieuwe topper ontdekt. Vandaag mag ik na maanden weer op audiëntie komen bij 1 van mijn top 3 toppers en komende week staan er nog meer toppers op het menu! Het is (voor mij tenminste) helemaal topperdetop! Groeten uit MILF city! 😛😝😜🤪
 
Wat ik wel apart vind is dat de Latina's bij het thuisontvangst best vaak een slechte naam hebben, terwijl ik juist als ramenbezoeker over het algemeen goede ervaringen hebt bij deze dames.
Raamdames zitten op één plek terwijl thuisontvangst dames het hele land doorreizen dat maakt het voor de rondreizende dames veel makkelijker om met slechte service weg te komen want ze hebben klanten zat. Raamdames kunnen het zich dus niet veroorloven om slecht te presteren anders meemt de klandizie af omdat hun aantal klanten beperkt zijn tot een klein gebied en niet een heel land. Dat moet denk ik de reden zijn dat raamdames over het algemeen beter scoren dan de thuisontvangst dames.
 
Laatst bewerkt:
je denkt te moeilijk....



afijn ik vind deze wel lekker hopelijk komt ze binnenkort weer in zuid-holland ze reist een beetje door het land heen nou misschien heb je er wat aan en minder in je hoofd meer denken met je lul ok? 😊
Op foto 2 lijkt net of haar kont van cement is gemaakt je moet er van houden.
 
Als je sekswerker bent, ben je een pro. Dan moet je daar ook naar handelen. Als je dat niet kan, moet je geen sekswerker worden 🤷‍♀️

Geen goede service, grote bek hebben, niet aan afspraken houden, arrogantie, geen moeite doen om je verstaanbaar te maken, dubbele afspraken, liegen en bedriegen, stelen... die zouden beter geen sekswerker kunnen zijn.
Zoals je dit omschrijft is dat de generatie va het snelle geld verdienen.
Cashen en wegwezen.

Gelukkig zijn er ook nog genoeg dames zoals jij die wel goede kwaliteit bieden. Goede kwaliteit leid uit eindelijk tot meer klandizie
 
Door het matige aanbod privé ontvangst in regio Den Haag/Rotterdam, te veel latina's, te weinig Oost-Europese schatjes, ga ik het misschien wel wat verderop zoeken. Mss maar eens een NS kortingkaart aanschaffen 🤪
Ja precies, dat heb ik dus ook. Maar dan moet ik gaan plannen en dat is niet iets wat ik eigenlijk doe :D.
 


zij is toch wel mijn favo wat vind je ervan
Is echt wel een lekker ding. Helaas vraagt ze voor footfetish €30 extra vreemd genoeg.

@DTmaster Had jij al ervaring met haar?
 
Is echt wel een lekker ding. Helaas vraagt ze voor footfetish €30 extra vreemd genoeg.

@DTmaster Had jij al ervaring met haar?
ja zien mijn review op pagina 2 username DTmaster
 
Laatst bewerkt:
Is echt wel een lekker ding. Helaas vraagt ze voor footfetish €30 extra vreemd genoeg.

@DTmaster Had jij al ervaring met haar?
Wat ik niet snap waarom mannen daar extra voor willen betalen ik bedoel wat doet zo'n dame met haar voeten dat je daar extra voor moet betalen. Ik durf te wedden dat als ik vrouwen voeten wil aanbidden dat ik bijna elke dvp kan overhalen om het gratis te doen, dames die er mee adverteren zou ik gewoon overslaan want die vragen er extra voor, ik zou juist dames kiezen die er niet mee adverteren.
 
Laatst bewerkt:
Als de dame extra vraagt betekent dat niet automatisch dat iedere klant dat ook wil betalen. Ik zal nooit voor beffen extra befalen, zie ik sommige ook doen, terwijl ik vrijwel nooit mee maak dat een dame daar extra voor vraagt, misschien ook omdat ik geen 50 euro klant of half uur klant ben over het algemeen.
 
En nu weer genieten en ervaringen delen😃
inderdaad... ik ben nu in onderhandeling met een DVP die mogelijke man kan zijn 😁 dit is geen grap, beetje lang verhaal..... het blijft een beetje enigma


 
@DTmaster we waarderen je suggesties, maar nee bedankt 😆😆. De frustratie zit 'm erin, dat er op dit moment weinig leuke jonge meiden te vinden zijn. Of ze zijn er wel, maar op de websites van privéhuizen is er geen wijs uit te komen: óf er is geen foto, of hooguit één nietszeggende foto. En uit de beschrijving is helemaal niks op te maken.

Vandaag maar eens op de bonnefooi een rondje maken
Bijvoorbeeld Samira van Monty ziet er wel veelbelovend uit.
 
Laatst bewerkt:
inderdaad... ik ben nu in onderhandeling met een DVP die mogelijke man kan zijn 😁 dit is geen grap, beetje lang verhaal..... het blijft een beetje enigma


De dame ziet er wel appetijtelijk er uit. heb naar haar foto's gekeken en kon nergens een bolling in de slip ontdekken. Ook zijn haar borsten echt. Zie tenminste geen lidtekens van de plastic dokter. Waarom ik haar dan niet op zoek: Lelystad-Groningen is wat ver van elkaar, tegen dat ik daar aan kom is de geilheid weg. Ook haar extra's zijn mij een doorn in het oog. Net als haar basis tarief en beffen staat niet in de mogelijkheden.
 
vond deze rubriek altijd een beetje cynisch en klonk teveel naar gemopper maar nu bekruipt ook mij de drang hier mijn steentje bij te dragen.
Heb het altijd redelijk goed gehad maar laatste half jaar werd gekenmerkt door het stoppen van een aantal echt goede dames wat maakte dat ik opnieuw moest gaan zoeken om de lege plaatsen in te vullen
deze week niet echt succesvol
in twee dagen tijd driemaal niet tot voorbij de voordeur geraakt dat is voor mij al een aardig record
1) gisteren me laten verleiden door eigenlijk veel te mooie foto's van een jong geval uit Brazilie, Emanuelly, omdat het zowat om de hoek was (wilrijk) toch besloten een poging te doen. Afgesproken via WA, straatnaam opgekregen, in de straat nr opgekregen. Nr bleek gewoon niet te bestaan in die straat dan loop je dus al die straat met heel wat volk een paar keer op en neer. en merk je plots dat laatste bericht uit met straatnummer uit WA gewist is en door een nieuw huisnummer vervangen, bij dit nieuwe nummer met GSM in de hand proberen contact te maken, wel multipele spraakberichtjes met "baby" hier en "baby" daar gekregen maar niemand die de deur opendeed na 20 minuten hebben staan draaien in een straat in wilrijk met wegenwerkers en veel volk het maar afgebold om dan in de auto zogenaamd treurig berichtjes waarom; jij "baby" nu bent weggegaan. Voordeur wel gehaald maar voordeur is nooit open gegaan.
2) Vandaag afgesproken met een vlaamse die niet wist of ze nu Anais of Anas noemde prijzen wat onder de ganbare marktwaarde 140 euro per uur Ook niet ver voor mij in Rumst dus toch maar geprobeerd. Kreeg een straatnaam op die niet bestaat in Rumst. Dus gevraagd of ze wel juist was en hier in meer dan 3 uur tijd nooit meer bericht ter correctie gekregen totale radiostilte
uiteindelijk dus zelfs niet tot aan de voordeur geraakt.
had dit wat zien aankomen en gedacht kan altijd nog uitwijken naar Boom
3) dus opnieuw vandaag na die eerdere mislukking contact gelegd met een Braziliaans die op dat moment haar diensten aanbood in een bekend hotel in Boom (mooie foto's een zekere Dani) met de vraag wanneer ze vrij zou zijn met binnen paar minuten het antwoord "ik ben vrij" dus ik stel voor ok, ik kom, kan daar binnen 5 minuten zijn Rumst en Boom liggen tegen elkaar aan, met berichtje terug veel hartjes en hoe gelukkig ze wel was met dit nieuws
5 minuten later op de parking txt dat ik er was initieel geen antwoord meer, maar na 10 minuten bericht dat ze nog onder de douche moest en tijd nodig had zich mooi te maken en een nieuw lingerie setje aandoen, in mijn ervaring zijn de meeste DVP's sneller aangekleed in het lingerie setje dan de tijd die ik nodig heb om mijn schoenveters dicht te knopen. Het gevoel bekroop mij dat de telefoniste niet de dame zelf was maar iemand die de zaken waarnam en mij letterlijk aan het lijntje hield Dus ik vraag aan de telefoniste of Dani wel echt vrij is of nog altijd samen met een klant. vijf minuten laten bericht nee ze is niet men een klant maar ik moet nog altijd douchen en een leuk kleedje aandoen om me mooi te maken voor jou "Baby". Uiteindelijk 20 minuten staan wachten en net op het punt om het af te bollen bericht; ben je er nog? sta je nog altijd te wachten? dan de code en het kamernummer gekregen. ga naar binnen kom bij haar kamer en wil op de deur kloppen maar die gaat vanzelf open, opengedaan door haar vorige klant die op dat moment naar buiten komt , wij botsen dus tegen elkaar en kijken elkaar een beetje vreemd aan. Discretie nul......
En ik kom tot de conclusie wat ik eigenlijk al dacht dat ze helemaal niet vrij was maar men heeft mij gewoon op de parking laten wachten tot ze met haar vorige klant klaar was. Het idee van zoveel mogelijk klanten laten wachten voor de deur dan kan met zonder pauze de en na de ander afhandelen. mijn stemming was wat gezakt en ben het afgebold. Heb dus de voordeur wel gehaald maar niet binnen gegaan ondanks dat die open stond opengedaan door haar vorige klant

Wat geleerd .....
ben nu echt wel overtuigd never again Braziliaans hoop echt dat ze bij redlights ooit de zoekfunctie includeren wat je niet wil dan kan je definitief de Brazilianen eruit filteren
en tweedens....
de vlaamse DVP die wat marginaal zichzelf onder de marktwaarde aanbiedt kan je ook beter vermijden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan