Engelsen zijn vaak berucht om hun dronkenschap en ordi handelen
het beeld wat in de media geschetst word over Engeland dat iedereen netjes gekleed gaat in een Aston of Jag rijd..
groot huis in the country of op stand in de stad?..dat ook maar met een korreltje zout nemen denk ik..
weet er het mijne niet van ,maar de mensen die ik meegemaakt heb waren dan van de middenklasse..en daar onder..
daar is was weinig orde en netheid bij te bespeuren..
op een put ooit fitters/ijzerwerkers meegemaakt die s'avonds vanuit werk recht naar het cafe reden en zo gigantisch veel zopen en vochten met iedereen dat ze stonken en er uitzagen als een loopgravensoldaat..
'dames' meegemaakt op Mallorca ,waarvan sommigen er best lekker uitzagen maar echt gewoon whitetrash was ..zeker als ze hun mond opentrokken..
op straat pissen..kotsen ..grote smoel tegen iedereen..en zuipen?..tegen een vent omhoog..
stond er eentje een keer om 08.30u s'morgens bij de receptie van ons hotel (pinnen was toen nog niet overal mogelijk),,die wilde een cheque verzilveren bij de balie..hun groepje was een dag van te voren gelijk met ons aangekomen ,en hadden al hun geld al opgezopen..
moest ze die cheque tekenen om meer geld op te nemen om verder te kunnen feesten..straalbezopen
kijkt ze haar evenwel knetterzatte vriendin aan...'i kant remember me fookin neem luv..wots me fooking neem joe tremp'....dwz 'I can't remember my fucking name love..what's my fucking name you tramp'..
zo zat dat ze die cheque niet kon tekenen onderwijl zich vasthoudend aan de hotelbalie..
had gelijk geen trek meer in alles wat daar rond liep toen en daar vandaan kwam..wat een volk..