Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met kleding zijn het ook stijlvolle vrouwen Marco. Ik zou graag nog eens naar Rusland, Belarus, Oekraïne gaan om daar eens wat rond te kijken, maar nu is niet het moment....
ik ben het niet met je eens, de Russen en aanverwante volkeren staan nou eenmaal niet bekend als een verfijnd volkje, eerder kan je ze typeren als rouwdauwers en hebben een gebrek aan smaak en goede manieren.
Heel anders dan bijvoorbeeld Italianen of Engelsen
 
Wat heet 'gratis' natuurlijk...
Bij betaalsex weet je tenminste waar je aan toe bent! Geen 'complicaties'!
Nou dat lees ik anders in de vele recensies dat mannen aardig wat complicaties tegen komen. Juist omdat de sex vaak 1 echt wil en de ander alleen v h geld doet
ik ben het niet met je eens, de Russen en aanverwante volkeren staan nou eenmaal niet bekend als een verfijnd volkje, eerder kan je ze typeren als rouwdauwers en hebben een gebrek aan smaak en goede manieren.
Heel anders dan bijvoorbeeld Italianen of Engelsen
Engelsen zijn vaak berucht om hun dronkenschap en ordi handelen
 
Engelsen zijn vaak berucht om hun dronkenschap en ordi handelen

het beeld wat in de media geschetst word over Engeland dat iedereen netjes gekleed gaat in een Aston of Jag rijd..
groot huis in the country of op stand in de stad?..dat ook maar met een korreltje zout nemen denk ik..
weet er het mijne niet van ,maar de mensen die ik meegemaakt heb waren dan van de middenklasse..en daar onder..
daar is was weinig orde en netheid bij te bespeuren..
op een put ooit fitters/ijzerwerkers meegemaakt die s'avonds vanuit werk recht naar het cafe reden en zo gigantisch veel zopen en vochten met iedereen dat ze stonken en er uitzagen als een loopgravensoldaat..
'dames' meegemaakt op Mallorca ,waarvan sommigen er best lekker uitzagen maar echt gewoon whitetrash was ..zeker als ze hun mond opentrokken..
op straat pissen..kotsen ..grote smoel tegen iedereen..en zuipen?..tegen een vent omhoog..
stond er eentje een keer om 08.30u s'morgens bij de receptie van ons hotel (pinnen was toen nog niet overal mogelijk),,die wilde een cheque verzilveren bij de balie..hun groepje was een dag van te voren gelijk met ons aangekomen ,en hadden al hun geld al opgezopen..
moest ze die cheque tekenen om meer geld op te nemen om verder te kunnen feesten..straalbezopen
kijkt ze haar evenwel knetterzatte vriendin aan...'i kant remember me fookin neem luv..wots me fooking neem joe tremp'....dwz 'I can't remember my fucking name love..what's my fucking name you tramp'..
zo zat dat ze die cheque niet kon tekenen onderwijl zich vasthoudend aan de hotelbalie..
had gelijk geen trek meer in alles wat daar rond liep toen en daar vandaan kwam..wat een volk..
 
je ziet het bij dat programma 'Stop Politie' ook..
van die doorgesnoven magere gastjes in trainingspakken van hun favoriete voetbalploeg
die in een gestolen Ford Ka 1,1 de politie willen kwijtrijden in hun 330i of X5 ,onderwijl met 100 door een wijk knallend..
van die wijken die vol autowrakken staan en waar alles de laatste keer is geschilderd in 1964..
pure armoede..en verslaafd aan alles wat je kunt drinken ,spuiten,roken,slikken..
en als ze ze in de boeien slaan..nadat ze eerst 3 of 4 auto's geramd hebben, staan er in de regel nog meer van die hersenchirurgen,dokters,tandartsen en advocaten rondomheen die zich ermee bemoeien..
 
je ziet het bij dat programma 'Stop Politie' ook..
van die doorgesnoven magere gastjes in trainingspakken van hun favoriete voetbalploeg
die in een gestolen Ford Ka 1,1 de politie willen kwijtrijden in hun 330i of X5 ,onderwijl met 100 door een wijk knallend..
van die wijken die vol autowrakken staan en waar alles de laatste keer is geschilderd in 1964..
pure armoede..en verslaafd aan alles wat je kunt drinken ,spuiten,roken,slikken..
en als ze ze in de boeien slaan..nadat ze eerst 3 of 4 auto's geramd hebben, staan er in de regel nog meer van die hersenchirurgen,dokters,tandartsen en advocaten rondomheen die zich ermee bemoeien..
Vergeet dat andere programma niet. Deurwaarders.
 
Vergeet dat andere programma niet. Deurwaarders.
nou..dat is helemaal pure ellende..
laatste keer een hindoestaan die zo'n krot (noemen ze een 'terassed house')had verhuurd aan een stel Roemeense dames..
schoot nog net een vent weg met zijn broek op zn enkels..
overal rode lampen en dozen vol vochtige tissues..
de dames waren overigens mondig genoeg,wilden het huis niet uit.. ...totdat die ene deurwaarder zoiets zei van 'i called the police,they will be arriving soon,told them you are running a brothel'..
iedereen pleite😝
 
ik ben het niet met je eens, de Russen en aanverwante volkeren staan nou eenmaal niet bekend als een verfijnd volkje, eerder kan je ze typeren als rouwdauwers en hebben een gebrek aan smaak en goede manieren.
Heel anders dan bijvoorbeeld Italianen of Engelsen
Dan zijn de mensen uit Zuidoost-Azië wellicht wat beter in de omgang.
Qua tafelmanieren zou je kunnen twijfelen, maar beleefd zijn ze doorgaans wel en ze gaan zelden direct vol op het orgel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan