Is het onbeleefd om een DVP te negeren die op haar raam tikt om jouw aandacht te trekken?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

saskyto

Vaste klant
146
23/08/22
548
17
Stom vraagje misschien maar ik ben eergisteren voor het eerst in men leven gaan wandelen in het Schipperskwartier en ik had een specifiek typje in mijn hoofd (jong, petite, kleine borsten, etc) dus ik zag meestal al vanop een hele afstand of ik interesse in een bepaalde dame ging hebben of niet... Het gebeurde echter heel vaak dat er dames (waarvan ik dus al zeker wist dat ze een no-go waren voor mij) mijn aandacht probeerden te trekken door op hun raam te tikken. Het was allemaal een beetje awkward maar ik kon het niet over mijn hart krijgen om onbeleefd door te lopen zonder zelfs mijn hoofd eens te draaien. Lang verhaal kort wist ik dus niet goed wat doen. Wat is hier de "correcte" gang van zaken?
 
Het is niet onbeleefd een dame te negeren die op het raam tikt.
Eigenlijk mag het ook niet.
In theorie zou de dame zelfs een boete kunnen krijgen als de politie het opmerkt.
Ik weet van dames in Gent die nogal raamtiksters waren en dat bracht behoorlijk veel frustratie/irritatie op bij andere dames die dat niet deden!
 
Vaak zijn het dit soort dames, waarvan je in de meeste gevallen kan verwachten dat ze slecht/middelmatige service zullen verlenen. Bij deze dames ga ik dus nooit in. In het verleden genoeg ervaringen gehad dat mijn standpunt hierop vaststaat. Maar wanneer ik zelf langsloop en een dame doet kloppen kijk ik aan en lach ik nog wel vriendelijk. En soms maak ik een handgebaar erbij van 'nee, bedankt'. Maakt voor mij persoonlijk niets uit hoe ze zich voelen als je hen afwijst, want zoals ik al eerder beschreef, deze type dames zijn er eerder voor om jou op te naaien dan jij hen haha
 
Negeren is niet onbeleefd, tikken is onbeleefd.
Overdreven aandachttrekkerij door dames is vaak een slecht teken (harde muziek, dansen, raamtikken, kleren vastpakken als je langsloopt).
 
Als je iedere tikker aandacht moet geven kom je nooit meer de buurt uit.


Soms als ze echt blijven rammen op t raam kijk ik ze aan en schud ik zo duidelijk mogelijk nee.



Laatst in Schipperskwartier liep ik met een jointje en toen was er een shemale bij die pisbakken die op de deur ramde en riep YOU WANNA BUY WEED? Ik negeren
Volgende rondje weer t zelfde geram maar toen DO YOU WANNA BUY WEED OR COCA? Weer genegeerd

Derde rondje ging ze helemaal los met rammen en begon ze t zelfde opnieuw te schreeuwen toen liep ik naar dr toe en vroeg boos WHAT THE FUCK YOU WANT? YOU THINK I WANNA BUY WEED WHEN I HAVE IT HERE?

Gelijk deur dicht en had er daarna geen last meer van 😂
 
Dan weten we ook eens hoe het voelt om een lekker wijf te zijn die langs een bouwplaats loopt

Ach ik vind het er wel bij horen eigenlijk ,op een markt heb je ook kooplieden die hun handelswaar aanprijzen tenslotte
Net als de exotische muziek die gespeelt wordt door al die dames uit verschillende hoeken van de wereld , het moet niet te steriel zijn allemaal ook
 
Ik kijk eigenlijk altijd elke dame even kort aan wanneer ik langs haar raam loop. Ik moet toch weten wat voor vlees ik in de kuip heb. En al heb ik al van een afstandje gezien dat het m'n type niet is, dan vind ik het zelf wel zo prettig om vriendelijk een knikje of een glimlach te geven. Gaan ze tikken of me roepen, dan schud ik lichtjes 'nee' met een beleefde lach. Dan is de boodschap ook duidelijk.

Iemand hierboven had het over muziek en dansen en op zich ben ik daar ook geen fan van, maar laatst had ik toch een super ervaring bij een meisje dat onder harde latin muziek stond te dansen, samen met haar buurvrouwen. Het wil dus niet altijd wat zeggen.
 
Dat tikken is een onderdeel van het spelletje dat bij de ramen hoort. Ze doen het omdat ze weten dat het werkt. Sommige zijn zo fanatiek aan het tikken dat ze niet eens kijken waar ze eigenlijk voor tikken.

Net zo min als het onbeleefd is om op de markt de groenteman te negeren die luidkeels zijn waar staat aan te prijzen, is het ook niet onbeleefd om een tikkende dame te negeren. Gewoon doorlopen als je niet geïnteresseerd bent, en doet ze daar beledigd over dan is dat haar probleem.
 
Ik woon in Antwerpen en moet soms door het SKW zonder dat ik daar ben voor seksueel gerelateerde zaken. Vroeger, toen ik een jaar of 18 was en nog geen interesse had in seks, negeerde ik die vrouwen. En eigenlijk doe ik dat nog steeds. Ik durf er soms wel eens rond te lopen om wat "a point" te geraken, maar heb nog nooit eigenlijk een DVP in een raambuurt bezocht op één keer na en dat was in Aken (zit hier eerder voor gangbangs). Maar die vrouw had niet naar mij getikt. Ik voel mij hoe dan ook ongemakkelijk als een dame naar mij tikt en negeer het altijd.


Ook grappig: mijn eerste keer in Amsterdam. Ik was naar de Nike Factory Store geweest (in de drukste winkelstraat van Amsterdam) en wou mijn spullen gaan opbergen in de lockerruimte van Amsterdam Centraal. Ik was van plan zoinzo nadien nog wel naar het red light district eens te gaan. Ik vraag aan de gps op m'n smartphone een route vanaf die NFS naar het centraal station. En zonder het te beseffen of door te hebben werd ik dus door het RLD gestuurd. Begint daar een dame op het raam te tikken maar ik had nog altijd niet door in de rosse buurt te zijn. Dus ik mijn fiets controleren want ik dacht dat die vrouw bedoelde dat er iets mis wat met m'n fiets. Geen platte band, mijn poot (standaard zoals ze dat blijkbaar noemen in Nederland) was in de juiste positie en ik was ook geen bagage kwijt geraakt.
 
Soms openen ze ook de deur om je naar binnen te praten. Een keer heb ik het meegemaakt dat een vrouw de deur open deed en me naar binnen trok en vol op mijn mond zoende. Ik zou in eerste instantie niet naar binnen gaan maar heb me toen wel laten verleiden omdat ik dat nog nooit had meegemaakt.

Het was niet heel bijzonder maar ook niet slecht en ik herinner het me toch nog. Maar het is vooral het moment van naar binnentrekken wat ik me herinner. Dat is toch wel iets van wat gebeurt hier en dan pompt de adrenaline wel door je lichaam op dat moment. Daarna nooit meer meegemaakt trouwens.
 
Als ze op het raam tikken, kan je ook gewoon de prijs vragen, en daarna antwoorden dat dat behoorlijk goedkoop is voor zo een grote ruit in dubbele beglazing.

Wie een topic als dit uitvindt, is hopelijk toch een puber...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan