Is het verstandig om voor een uur seks te kiezen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij privé-ontvangst kies ik altijd voor een uur. De keren dat ik binnen een uur weer op straat stond, waren ook altijd (heel) slechte dates.

Bij een sexhuis kies ik minimaal 45 minuten. Soms wordt het gewoon te duur als ik nog moet bij betalen voor beffen en/of zoenen. Ik wil dan niet meer dan 200 euro uitgeven.

Een half uur vind ik tekort. Ik wil lekker seksen met een mooie vrouw en niet zo snel mogelijk klaarkomen.
 
Ik ben niet zo wild van 30 minuten. Als je net een beetje op gang komt is het alweer afscheid nemen. Begrijp dat veel onbekende cliënten het niet zo snel aandurven om met een onbekende dvp langer dan 30 minuten te willen afspreken, maar het is vrij onwaarschijnlijk dat je die wel terug gaat zien voor een langere afspraak.
Meestal doen eendagsvliegjes 30 minuten.
maar als een nieuwe klant nou om 1 of andere reden wat tegenvalt, ben je dan niet juist blij dat hij maar 30 minuten heeft afgesproken?

kan me voorstellen dat voor de dames ook iets geldt van "als die nieuwe een beetje tegenvalt dan houd ik met 30 minuten de schade beperkt"
 
maar als een nieuwe klant nou om 1 of andere reden wat tegenvalt, ben je dan niet juist blij dat hij maar 30 minuten heeft afgesproken?

kan me voorstellen dat voor de dames ook iets geldt van "als die nieuwe een beetje tegenvalt dan houd ik met 30 minuten de schade beperkt"
Zo denken de dvp's niet ze willen dat je voor een uur kiest zijn ze verzekerd van meer geld. En als ze je vroegtijdig laten klaarkomen hebben ze gewonnen makkelijk verdient geld he.
 
En... kan me dus best voorstellen dat je -als onbekende- bij de meeste DVP's dan ook 'eendagsvlieg' service krijgt! Een beetje 'self-defeating' dus...

Daar heb je best kans op ja. Klopt natuurlijk niet, maar je ziet die cliënten toch nooit meer terug.. dus waarom zou je je best doen 🤷‍♀️
Enkel omdat je anders een kut recensie krijgt? De meeste sekswerkers kunnen niet eens Nederlands lezen, laat staan dat ze dit forum kennen. Dus die maken zich daar niet druk om 🙂
 
Zo denken de dvp's niet ze willen dat je voor een uur kiest zijn ze verzekerd van meer geld. En als ze je vroegtijdig laten klaarkomen hebben ze gewonnen makkelijk verdient geld he.

Naar verhouding is 30 minuten duurder dan een uur. 2x 30 minuten of 1x 60 minuten.. daar zitten wel wat extra centen tussen.
 
Daar heb je best kans op ja. Klopt natuurlijk niet, maar je ziet die cliënten toch nooit meer terug.. dus waarom zou je je best doen 🤷‍♀️
Enkel omdat je anders een kut recensie krijgt? De meeste sekswerkers kunnen niet eens Nederlands lezen, laat staan dat ze dit forum kennen. Dus die maken zich daar niet druk om 🙂
Maar joke wat is er mis met een date van een half uur? Als je als man daar genoeg aan hebt waarom zou je dan voor een lange date kiezen. Aan je reactie te lezen probeer je ons te vertellen dat iemand die een halfuur kiest geen goede date verdient wat natuurlijk onzin is want jullie worden ervoor beloond. En eendagsvliegen zijn ook gewoon klanten verdienen jullie ook geld aan niks mis mee kijk maar naar de wallen, iedere wandelaar verdient goede service of je nou voor een uur of een halfuur kiest.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet zo wild van 30 minuten. Als je net een beetje op gang komt is het alweer afscheid nemen. Begrijp dat veel onbekende cliënten het niet zo snel aandurven om met een onbekende dvp langer dan 30 minuten te willen afspreken, maar het is vrij onwaarschijnlijk dat je die wel terug gaat zien voor een langere afspraak.
Meestal doen eendagsvliegjes 30 minuten.
Ik vind afspraakjes van een uur of langer ook leuk, maar soms heb ik helemaal geen zin in gedoe. bvb op dagen dat je van smorgends al geil rondloopt. Dan is het gewoon ff smorgends boeken voor een halfuurtje in de namiddag. En dan denk ik bij die afspraakjes uiteraard alleen maar aan men eigen genot.
Maar ik doe om eerlijk te zijn meer langere dates.
 
Maar joke wat is er mis met een date van een half uur? Als je als man daar genoeg aan hebt waarom zou je dan voor een lange date kiezen. Aan je reactie te lezen probeer je ons te vertellen dat iemand die een halfuur kiest geen goede date verdient wat natuurlijk onzin is want jullie worden ervoor beloond. En eendagsvliegen zijn ook gewoon klanten verdienen jullie ook geld aan niks mis mee iedereen verdient goede service of je nou voor een uur kiest of een halfuur. Nooit minachtend doen naar je klanten daar verdien jij je brood mee, je moet blij zijn met de klanten die je krijgt.

Ik heb het ook niet over mij, maar in het algemeen. Kan er ook niet veel over zeggen, aangezien 30 minuten in een maand op 1 hand te tellen is 😁
Vindt ze alleen zelf niet leuk, maar dat komt door mijn werkwijze. 3 Kwartier rustig aan doen, veel teasen en dan de druk extra gaan opvoeren. Dat kan niet in 30 minuten.
En als iemand snel 'komt', is het een uitdaging om dat zolang mogelijk uit te stellen, wat 9 vd 10 keer meestal wel lukt 🥰

Ik doe in mijn ogen niet
minachtend naar cliënten want de meeste personen op dit forum zullen nooit een cliënt worden v mij 🤷‍♀️
 
Ik heb het ook niet over mij, maar in het algemeen. Kan er ook niet veel over zeggen, aangezien 30 minuten in een maand op 1 hand te tellen is 😁
Vindt ze alleen zelf niet leuk, maar dat komt door mijn werkwijze. 3 Kwartier rustig aan doen, veel teasen en dan de druk extra gaan opvoeren. Dat kan niet in 30 minuten.
En als iemand snel 'komt', is het een uitdaging om dat zolang mogelijk uit te stellen, wat 9 vd 10 keer meestal wel lukt 🥰

Ik doe in mijn ogen niet
minachtend naar cliënten want de meeste personen op dit forum zullen nooit een cliënt worden v mij 🤷‍♀️
De werkwijze die je hanteert is heel leuk omdat je het zelf met toewijding wil doen en de meeste van je klanten wss ook net zo denken.
Maar soms hebben mannen gewoon ff nood om een kwartiertje flink tegen die billen aan te kletsen en dan zonder superheldenstatus hun lading vroegtijdig te lozen. Is niks mis mee, mannen doen het soms ook gewoon liever snel.
Ik denk dat het bij mij ongeveer 50:50
 
Ik doe bijna altijd een uur bij een nieuwe dame, heel soms 45 minuten. Dit kan zijn om bijvoorbeeld geld, toch wat twijfel over de dame of een ruimtegebrek in tijd van haar of mij.
Als ik bij een mij onbekende dame langer kies is daar ook een reden voor, zoals ook een langere reistijd of hogere verwachtingen.
Bekende dames ga ik een uur of langer, nooit korter.
Ik ben vrijgezel en hou dan ook juist van het wat meer relaxte en geniet ook van het samen zijn. Als de nood hoog is help ik mezelf wel, lekker goedkoop.

In het verleden wel een paar keer een half uur gedaan, maar daar heb ik bijna altijd spijt van gehad.
Of de date was slecht of als ik het net naar mijn zin had alweer voorbij.
 
Ik hou van een GFE en ga dus altijd minimaal voor een uur. Maar meestal 1,5 of 2 uur. Lekker gezellig. Ook wat knuffelen en kletsen. Alleen in een Sauna club doe ik bij een eerste keer met een dame wel eens een half uurtje. De kwaliteit kan nogal eens klikken en er kan wel eens geen klik zijn (zelden). Maar dat is dan ook een half uurtje netto (daar zit geen aankleden en douchen in).
 
In het verleden wel een paar keer een half uur gedaan, maar daar heb ik bijna altijd spijt van gehad.
Of de date was slecht of als ik het net naar mijn zin had alweer voorbij.
Het ligt eraan wat voor type klant je bent als je voor een gfe gaat dan is een halfuur aan de korte kant, maar ga je puur voor de seks (lekker knallen) dan is een halfuur ideaal. Verder heeft iemand die snel klaarkomt ook geen baat bij een uur seks. De kosten en de betrouwbaarheid van een dvp kunnen ook een rol spelen voor het kiezen van een kortere date. Er zijn dus verschillende redenen waarom iemand liever voor een halfuur kiest.
 
Laatst bewerkt:
Her ligt eraan wat voor type klant je bent als je voor een gfe gaat dan is een halfuur aan de korte kant, maar ga je puur voor de seks (lekker knallen) dan is een halfuur ideaal. Verder heeft iemand die snel klaarkomt ook geen baat bij een uur seks.
Dan is het net de kunst van de DVP op dat zo lang mogelijk te rekken. Bij een GFE kan dat perfect
 
Ik heb dat ook graag. Als ze vlak voor hoogtepunt afremmen en even stoppen dan komt het er voor mij meestal niet meer van. Mijn lijf reageert van "Oh dat was BIJNA! Nu ja dan niet, laat ook maar."
Hangt ervan af als ik door de DVP "expres" lang wordt gepijpt dan duurt de sex vaak heel kort. Wil dan toch graag nog even genieten.
 
Ik bezoek al meerdere jaren nog maar een viertal dezelfde dames. Van hen weet ik, uit rijke ervaring met hen, dat zij niet op de klok kijken en me een gereserveerd uurtje ook vol maken en ook moeite doen om actief te blijven. Logisch, anders ging ik er niet zo dikwijls naartoe. Soms neem ik bij een speciale gelegenheid wel eens twee uur. Maar vier uur, dat houdt pielemans waarschijnlijk (zeker weten) niet meer uit.
Het is wel zo dat bij deze dames een uur een uur is en twee uur twee uur, maar soms kan het wel eens een beetje uitlopen. Maar daar mag je geen misbruik van maken.
dames die je meerdere malen bezoekt heeft iedereen wel, alleen ben ik ze een gegeven moment spuugzat en kap er mee. De drang naar het onbekende wint altijd
 
Ik ben tot op vandaag twee keer gegaan. De eerste keer bijna een half uur (€ 100), de tweede keer twintig minuten (€ 70). Het is me nog niet gelukt klaar te komen bij een DVP. Is het dan beter eens voor drie kwartier of een uur te kiezen, heb ik dan meer kans klaar te komen?
 
Wat vinden jullie is het verstandig om voor een uur seks te kiezen? Ik denk dat een date van een uur vaak overbodig is omdat je in de praktijk toch niet zolang binnen blijft. Vaak genoeg meegemaakt dat een uur seks niet wordt afgemaak, je komt of zelf te snel klaar waardoor je kunt gaan of de dvp probeert je snel af te werken. Je kunt beter voor een halfuur kiezen of in sommige gevallen voor 45 minuten waar de afgesproken tijd wel vaak wordt afgemaakt.
Hoi even daar op in pikken ,dan tref jij telkens een dame die het enkel voor de centen doet ! Een dvp die een zelfstandige zaak heeft gaat (normaal) anders met haar klanten om !een uur moet een uur zijn !(tenzij de klant eerder wil gaan als hij klaar gekomen is). Maar een goede dvp zal het dan proberen aan te vullen met streling massage en evt een tweede ronde als de klant het nog kan en wilt! Maar een klant vroeger buiten zetten dan deze voor heeft betaalt is altijd een NOT DON!!! EN dan ligt je de klant gewoon op! Of hij nog terug komt daarna??
 
Ik ben tot op vandaag twee keer gegaan. De eerste keer bijna een half uur (€ 100), de tweede keer twintig minuten (€ 70). Het is me nog niet gelukt klaar te komen bij een DVP. Is het dan beter eens voor drie kwartier of een uur te kiezen, heb ik dan meer kans klaar te komen?
In mijn ervaring hangt dat klaarkomen erg af van wie je bezoekt. Sommige zeer knappe mooie en lieve dames krijgen het bij mij niet voor mekaar (is evengoed dan een erg leuk bezoekje) en enkele anderen zijn er zo handig in dat het 100% altijd fantastisch gaat.
 
Hoi even daar op in pikken ,dan tref jij telkens een dame die het enkel voor de centen doet ! Een dvp die een zelfstandige zaak heeft gaat (normaal) anders met haar klanten om !een uur moet een uur zijn !(tenzij de klant eerder wil gaan als hij klaar gekomen is). Maar een goede dvp zal het dan proberen aan te vullen met streling massage en evt een tweede ronde als de klant het nog kan en wilt! Maar een klant vroeger buiten zetten dan deze voor heeft betaalt is altijd een NOT DON!!! EN dan ligt je de klant gewoon op! Of hij nog terug komt daarna??
@ Veronique
Gelukkig hebben de meeste dames die ik bezoek (of bezocht heb - waaronder jij) dezelfde positieve instelling als jij. Maar ja, ik ga dan wel iets kieskeurige tewerk bij mijn zoektocht naar dvp's, dan vele van de mannen hier. Maar veel hangt ook af van hoe de klant de dvp benadert en/of behandelt. En daar wil het wel eens flink fout lopen bij velen. "Het is toch maar een HOER" is dan hun visie.
Maar zij begrijpen vaak niet dat het met een beetje meer respect het allemaal net zoveel beter kan. En dat heb ik al zo dijkwijls mogen ervaren.
 
In mijn ervaring hangt dat klaarkomen erg af van wie je bezoekt. Sommige zeer knappe mooie en lieve dames krijgen het bij mij niet voor mekaar (is evengoed dan een erg leuk bezoekje) en enkele anderen zijn er zo handig in dat het 100% altijd fantastisch gaat.

Mag ik vragen: de eerste keer dat je een DVP bezocht, ben je toen klaargekomen? Hoeveel minuten ben je gebleven de eerste keer? En ben je vóór je eerste prostitutiebezoek al tussen een of meer vrouwen hun benen geweest?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan